|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [Inny] Problem po wymianie tarcz
aleks12 - 3 Paź 2010, 15:12 Temat postu: [Inny] Problem po wymianie tarcz Mam pewien kłopot ponieważ wymieniłem tarcze klocki reperaturki i płyn i teraz mam słabe hample
Tzn. chodzi o to że słabo hamuje to zrozumiałe bo powinny się dotrzeć tylko że jak naciskam lewą nogą to hamuje że aż zęby wbija w kierownice a prawą jest lipa, druga sprawa to pedał jakoś nisko teraz siada.
Założyłem tarcze zimmermann klocki TRW i płyn Ferrodo rancing 5.1
Może ktoś zna taki problem to proszę o pomoc za co dziękuję bardzo.
Stunt_Man - 3 Paź 2010, 15:13
zanik mięśni prawej nogi?
kuba87 - 3 Paź 2010, 15:16
zapowietrzone masz.....
mechcom - 3 Paź 2010, 15:18
w automacie tez zahamuj lewa noga to lecisz w szybe a zachamuj prawą to hamujesz normalnie
a wszystko dobrze odpowietrzyłeś? Ile tych km przejechałes po wymianie tego??
aleks12 - 3 Paź 2010, 15:33
narazie jakieś 50km odpowietrzałem go kilka razy i dalej nisko pedał ląduje co mnie dziwi bardzo bo przed wymianą był wyżej i były klocki prawie zerowe, a może ten płyn się nie nadaje do tego układu?
Puff - 3 Paź 2010, 17:46
Płyn nie powinien mieć nic do rzeczy. Do Fiesty jest rekomendowany DOT 3/4 a ja mam u siebie 5.1 i hamuje jak należy. Może masz gdzieś teraz nieszczelność (mówią, że zalewanie DOT-a opartego na silikonie do instalacji przystosowanej pod glikol może ją rozszczelnić, ale nie wiadomo ile w tym prawdy...).
Jest też wyjście, że po prostu źle odpowietrzyłeś lub zaworki są już w stanie agonalnym.
Rebel - 3 Paź 2010, 18:03
A powiedz mi jedną rzecz... Sam to wszystko wymieniałeś? Mnie kiedyś pseudo mechanicy robili PP piastę i łożysko a po wyjeździe z warsztatu pedał wpadał w podłogę i ledwo hamowało. No a wiadomo stare wyjadacze opracowana gadka, że oni nic nie dotykali hamulców itp itd każdy wie o co chodzi
Czy wciąż hamując lewą nogą jest lepiej?
aleks12 - 3 Paź 2010, 18:26
Tak rwiezel sam wymieniałem i dalej hamuje znacznie lepiej lewą nogą
Pufcio zmieniałem też gumki w zaciskach ale tył nie ruszony, a o jakich zaworkach mówisz?
Puff - 3 Paź 2010, 18:53
aleks12 napisał/a: | o jakich zaworkach mówisz? |
Odpowietrzających.
aleks12 - 7 Paź 2010, 20:21
Zrobiłem co się dało czyli dźwignia hamownika jest już ok ale jakoś słabo to hamuje szczerze to spodziewałem się leprzego rezultatu
A mam pytanko w jaki najlepszy sposób dotrzeć czy wygrzać klocki tarcze?????
Puff - 7 Paź 2010, 20:26
aleks12 napisał/a: | A mam pytanko w jaki najlepszy sposób dotrzeć czy wygrzać klocki tarcze????? |
Przez parędziesiąt km jeździj względnie spokojnie (co nie znaczy, że jak nie będzie trzeba, to nie masz gwałtownie zahamować - po prostu nie deptaj hamulców do oporu przy każdej okazji). Jak przegniesz, to zeszklisz powierzchnię klocków i będzie kicha.
kuba87 - 7 Paź 2010, 20:29
jak zeszkli powierzchnie klockow to wystarczy je przetrzec na RÓWNYM betonie
aleks12 - 7 Paź 2010, 20:33
Dzięki serdeczne
kamil wolski - 8 Paź 2010, 10:42
Jeździć i odezwij się za 1000km jak jest. A skoro hamując lewą nogą wbija zęby w kierownice, to hamuje dobrze.
|
|