Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK3] Czujnik poziomu paliwa 1.1

Bez - 1 Paź 2010, 23:33
Temat postu: [MK3] Czujnik poziomu paliwa 1.1
Witam
Mam taki problemik a mianowicie po wymianie czujnika poziomu paliwa nie wiem czemu ale coś mnie oszukuje. Jak bak jest pełen to pokazuje rezerwę a jak jest pusto to pokazuje że mam full. próbowałem zamiany kabelków nic nie dało macie jakieś pomysły ??

przemo_rsr - 1 Paź 2010, 23:37

a to ten w liczniku?
Bez - 1 Paź 2010, 23:39

nie niestety w baku w baku
przemo_rsr - 1 Paź 2010, 23:42

może źle zamontowałeś czy coś :fox:
Bez - 1 Paź 2010, 23:43

wydaje mi się że dobrze w sumie źle tego się nie da zamontować
JoeMix - 1 Paź 2010, 23:48

To ile tam idze kableków ze próbowałeś zamiany,,, wydawało mi się ze jeden,,,
Bez - 1 Paź 2010, 23:59

jeden ale to w wersji z pompką w silniku a 2 w wersji z pompką w baku
bidżej - 2 Paź 2010, 00:00

a ten "czujnik" nie jest przypadkiem od mk4/5?
Bez - 2 Paź 2010, 00:04

nie taki sam jak był znaczy się oznaczenia bo mój był biały a ten jest zielony
JoeMix - 2 Paź 2010, 00:08

Bez napisał/a:
jeden ale to w wersji z pompką w silniku a 2 w wersji z pompką w baku
No to drugi przewód jest od zasilania pompki - nie powinno się ich zamieniać bo nie wiadomo co się stanie z czujnikiem jak dostanie +12 na wejście zamiast masy,,,
Bez - 2 Paź 2010, 00:10

do pompki lecą 2 i do czujnika lecą dwa !!
od pompki nie ruszałem kabli tylko te od czujnika

Parzych - 2 Paź 2010, 00:31

Bez napisał/a:
macie jakieś pomysły ??
Rozebrać licznik i zamienić oznaczenia... Najmniej kombinowania...
Maki - 2 Paź 2010, 16:06

Cytat:
No to drugi przewód jest od zasilania pompki - nie powinno się ich zamieniać bo nie wiadomo co się stanie z czujnikiem jak dostanie +12 na wejście zamiast masy,,,


Nic się nie stanie bo czujnik to zwykły potencjometr, czyli drut oporowy. To tak samo jak byś miał podłączyć odwrotnie żarówkę i miała by się spalić przez to.

JoeMix - 2 Paź 2010, 16:23

Maki, ja to pisałem w przeświadczeniu że jeden przewód to czujnik a drugi to zasilanie pompki,,,
Bez - 2 Paź 2010, 21:16

Dziś wziąłem i położyłem obok siebie dwie płytki starą i tą co kupiłem. Doszedłem do wniosku że to tak musi być ponieważ na staraj jest gdzie indziej początek układu a na taj co kupiłem jest gdzie indziej więc to normalnie nie pojedzie może da się coś zmienić w zegarach ??
JoeMix - 2 Paź 2010, 21:23

W zegarach nie ma co zmieniać, najprościej będzie kupić czujnik o odpowiedniej charakterystyce (im więcej paliwa tym mniejszy opór) albo dorobić odpowiedni okład który przetłumaczy to co daje nowy czujnik na to co zrozumie wskaźnik, przy okazji można zrobić kontrolkę rezerwy i dokładnie pokalibrować wskaźnik,,, nie znam się już dobrze na elektronice, ale to będzie kilka elementów po parędziesiąt groszy,,,
Bez - 2 Paź 2010, 21:28

W sumie dałem mi dobry pomysł w piątek albo środę podjadę do kumpla elektryka i pogadam z nim o tym. Wielkie dzięki

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group