Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis

balik150 - 6 Wrz 2010, 23:10
Temat postu: [MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis
Witam, mogł by mi ktos na przykładzie zdjecia opiasc czesci silnika "1.3 Endura-E" tzn zdjecie strzałka i podpis rura dolotowa, był bym bardzo wdzieczny, :D
MARIUSZ.B - 7 Wrz 2010, 08:01

Daj zdjęcie ze strzałkami i np. cyferkami to może ktoś się pofatyguje i te cyferki opisze ;/
balik150 - 7 Wrz 2010, 11:44

wiec:







bardzo bym był wdzieczny:)

JoeMix - 7 Wrz 2010, 12:59

1: Górne pocowanie kolumny MCPershona czyli przedniego zawiaszenia, pod kapturkiem jest śruba, gumowe podkłądki itp,,, na tym się całe auto opiera,,,

3: Zawór bocznikowy powietrza wolnych obrotów (silniczek krokowy)

6: Pokrywa (dekiel) zaworów

7: Koncówki przewodów WN (wysokiego napięcia) pod nimi są świece wkręcone w głowice,

8: Osłona termiczna kolektora wydechowego, który jest bezpośrednio pod nią,

9: Sonda lambda

10: Wąż wejściowy do chłodnicy (płynie nim gorący płyn z silnika)

11: Boczne mocowanie silnika do karoserii,

12: Obudowa termostatu

bidżej - 7 Wrz 2010, 13:18

a rura dolotowa to ta wielka czarna rura z 2 kolanami, idąca od kolektora dolotowego do puszki filtra powietrza
balik150 - 7 Wrz 2010, 13:31

wielke dzieki :)
Radhezz - 29 Gru 2010, 22:46

Ok, a mógłby ktoś przybliżyć czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3? O ile w ogóle czymś, ale słyszałem że te nowsze silniki już tak nie klepią, co by jednak wskazywało na jakieś modyfikacje w okolicy zaworów :P
Nikuś - 29 Gru 2010, 23:36

Radhezz napisał/a:
czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3


Całym osprzętem. Poza tym w mk4 masz pełny wielowtrysk.

Marcinowaty - 30 Gru 2010, 08:49

Nie klepią bo może są mniej wyeksploatowane z racji rocznika. W tym silniku też trzeba zawory regulować.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group