|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis
balik150 - 6 Wrz 2010, 23:10 Temat postu: [MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis Witam, mogł by mi ktos na przykładzie zdjecia opiasc czesci silnika "1.3 Endura-E" tzn zdjecie strzałka i podpis rura dolotowa, był bym bardzo wdzieczny,
MARIUSZ.B - 7 Wrz 2010, 08:01
Daj zdjęcie ze strzałkami i np. cyferkami to może ktoś się pofatyguje i te cyferki opisze
balik150 - 7 Wrz 2010, 11:44
wiec:
bardzo bym był wdzieczny:)
JoeMix - 7 Wrz 2010, 12:59
1: Górne pocowanie kolumny MCPershona czyli przedniego zawiaszenia, pod kapturkiem jest śruba, gumowe podkłądki itp,,, na tym się całe auto opiera,,,
3: Zawór bocznikowy powietrza wolnych obrotów (silniczek krokowy)
6: Pokrywa (dekiel) zaworów
7: Koncówki przewodów WN (wysokiego napięcia) pod nimi są świece wkręcone w głowice,
8: Osłona termiczna kolektora wydechowego, który jest bezpośrednio pod nią,
9: Sonda lambda
10: Wąż wejściowy do chłodnicy (płynie nim gorący płyn z silnika)
11: Boczne mocowanie silnika do karoserii,
12: Obudowa termostatu
bidżej - 7 Wrz 2010, 13:18
a rura dolotowa to ta wielka czarna rura z 2 kolanami, idąca od kolektora dolotowego do puszki filtra powietrza
balik150 - 7 Wrz 2010, 13:31
wielke dzieki
Radhezz - 29 Gru 2010, 22:46
Ok, a mógłby ktoś przybliżyć czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3? O ile w ogóle czymś, ale słyszałem że te nowsze silniki już tak nie klepią, co by jednak wskazywało na jakieś modyfikacje w okolicy zaworów
Nikuś - 29 Gru 2010, 23:36
Radhezz napisał/a: | czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3 |
Całym osprzętem. Poza tym w mk4 masz pełny wielowtrysk.
Marcinowaty - 30 Gru 2010, 08:49
Nie klepią bo może są mniej wyeksploatowane z racji rocznika. W tym silniku też trzeba zawory regulować.
|
|