Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - Servo i pompa podci¶nieniowa - czy to jest to samo ?

junior07ddz - 6 Sie 2010, 21:40
Temat postu: Servo i pompa podci¶nieniowa - czy to jest to samo ?
Moje pytanie jest takie pierwsze serwo a pompa podci¶nieniowa to 2 różne rzeczy ??
Jestem laikiem więc pytam.
SZUKAŁEM !!! i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Co w końcu odpowiada za twardy jak kamień pedał hamulca na wł±czonym silniku. Bo widzę połowę ludzi pisze servo servo servo a druga czę¶ć o pompie podci¶nieniowej( vacum ).
Jak to często bywa do zarobionych nie na leże i nie chciał bym wydawać pieniędzy na marne, np. wymienie servo i dalej to samo, tak jak czytałem w jednym z postów.

Tym bardziej że pewien mechanik mówił mi wła¶nie o tej pompie vacum.

Więc jak to jest vacum czy servo ? Albo może niech mi kto¶ po prostu napisze za co konkretnie odpawida poszczególny z tych dwóch elementów ?

mathieu8909 - 6 Sie 2010, 21:50

Vacu i servo to jest jedno i to samo.
diodalodz - 6 Sie 2010, 22:30

serwo to wspomaganie pompy hamulcowej . Rodzaj siłownika membranowego . jest za pomp± hamulcow± przykręcony do ¶ciany grodziowej .
Vacum pompa (pompa podci¶nieniowa) jest przykręcona z przodu silnika i jest napędzany z wałka rozrz±du . Obniża ci¶nieni (robi próżnię) i w ten sposób napędza serwo . Trzeba sprawdzić ile podci¶nienia wytwarza manometrem i będzie wiadomo czego to wina . SprawdĽ poł±czenie między serwem a pomp± .

JoeMix - 7 Sie 2010, 01:30

junior07ddz napisał/a:
nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Co w końcu odpowiada za twardy jak kamień pedał hamulca na wł±czonym silniku. Bo widzę połowę ludzi pisze servo servo servo a druga czę¶ć o pompie podci¶nieniowej( vacum )