Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK4] Zatarty silnik 1.25 - zmiana na inny

Sumo4871 - 3 Sie 2010, 00:07
Temat postu: [MK4] Zatarty silnik 1.25 - zmiana na inny
Witam. Drodzy Koledzy mam problem, iż zatarłem silnik 1,25 w swojej maszynce '97 i niestety musze nabyć nowy. Poradźcie mi jakie inne silniki pasują do tego modelu bez duzego wkładu pracy. Silnik 1,25 ciezko jest znaleźć w budzie żeby sprawdzic jak chodzi. Nie chce kupować jakiegoś z paleciaka. Pozdrawiam i licze na pomoc.
Parzych - 3 Sie 2010, 02:09

Może się mylę, ale chyba z 1,4 nie powinno być problemu... Być może komp i wiązka z 1,25 dadzą radę... Ale mogę się mylić...
arecki - 3 Sie 2010, 07:42

jak już będziesz się bawił w swapowanie to na 1.7 z pumci :ok:
Dietih - 3 Sie 2010, 14:48

Sumo4871 napisał/a:
zatarłem silnik 1,25 w swojej maszynce '97


pochwał się, ku przestrodze, coś zrobił, że go zatarłeś ?

po wymianie oleju zapomniałeś nalać nowego? :twisted: (żart, pytam serio)

pozdro

Sumo4871 - 3 Sie 2010, 16:04

No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju i do póki jeździlem po mieście bylo wszystko dobrze ale pojechalem w 200 km trase i po 2 dniach po powrocie wszystko sie poprzekręcalo w środku i od miesiąca autko stoi pod domem i czeka na nowe serce:(((
JoeMix - 3 Sie 2010, 16:06

Sumo4871 napisał/a:
No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju
No nie zapaliła się bo takiej we fieście z tego co wiem to nie ma :P
zefir - 3 Sie 2010, 16:21

jest w mk4 ;) Joe
szynszyl - 3 Sie 2010, 16:23

JoeMix napisał/a:
Sumo4871 napisał/a:
No niestety nie zapaliła sie lampka kontrolki poziomu oleju
No nie zapaliła się bo takiej we fieście z tego co wiem to nie ma :P
to czego może nie być, to wskaźnika poziomu satysfakcji a nie wskaźnika OLEJU...
Marcin - 3 Sie 2010, 16:24

kiedyś sprawdzałem wyprowadzenia z kompów i różnice w wiązkach i gdzieś to musi być na forum, pewnie już jest w archiwum... na pewno bez problemu włożysz każdego zeteca-s, ale na pewno są różnice w wiązkach, być może 1,4 ma taką samą, ale tego jeszcze trudniej znaleźć.
JoeMix - 3 Sie 2010, 18:17

zefir napisał/a:
jest w mk4 ;) Joe
Ale jest kontrolka poziomu oleju, czy zwykłakontrolka ciśnienia (bo to nie to samo)
Parzych - 3 Sie 2010, 18:54

JoeMix napisał/a:
Ale jest kontrolka poziomu oleju, czy zwykłakontrolka ciśnienia (bo to nie to samo)
Kontrolka ciśnienia oleju nie jest przypadkiem również kontrolką za niskiego poziomu oleju :?:
Sumo4871 - 3 Sie 2010, 20:21

One sa ze soba polaczone, w każdym razie nie zapaliła sie jak zwykle sie zapalała bo niby jeszcze nie było potrzeby ale silnik sie przekrecił. Trudno :((( !!!
Peedro - 3 Sie 2010, 21:18

czasem wypada zerknąć pod maskę i wyciągnąć bagnet ;] to powinno wystarczyć
arecki - 3 Sie 2010, 21:22

Sumo4871 napisał/a:
Trudno :((( !!!


łeetam trudno...wstawisz coś mocniejszego i może zaczniesz olej sprawdzać :-)

JoeMix - 3 Sie 2010, 21:57

Parzych napisał/a:
Kontrolka ciśnienia oleju nie jest przypadkiem również kontrolką za niskiego poziomu oleju :?:
A nigdy w życiu,,, kontrolka cienienia oleju Ci się zapali jak poziom oleju spadnie poniżej smoka czyli pompa zaciągnie powietrze, ale dużo wcześniej już olej nie będzie dochodził gdzie trzeba, choć w miejscu czujnika ciśnienie będzie prawidłowe,,, druga sprawa jak włączasz zapłon to się świeci bo za mało oleju masz w silniku?
hubi_2006 - 3 Sie 2010, 21:57

Dla mnie 1.7 to zbyt wiele kasy i ryzyka. Dlaczego? Niech ktoś mi pokaże Pumę, która miała spokojny żywot? Większość tych silników jak już jest w sprzedaży to wymontowana i nawet go sprawdzić nie idzie (z resztą jak można sprawdzić silnik bez otwierania).
Obstawiam 1.6 bo tutaj jest większy wybór jeśli chodzi o wiek tych jednostek.

TSRules - 3 Sie 2010, 22:13

Cytat:
Dla mnie 1.7 to zbyt wiele kasy i ryzyka.


Prawda, koszta swapu są takie że prościej pume kupić, po co kombinować


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group