Forum FiestaKlubPolska -

Silniki diesla - [MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy?

filipd78 - 12 Cze 2010, 22:22
Temat postu: [MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy?
Witam
Mam Fiestę 1.8 d z 99r. i pompę Bosch`a.Wykopałem pokrywę immobilaizera i ukazała mi się śruba regulacji ciśnienia(ilości paliwa)wychodzącego na wtryski.Może ktoś wie czy należy ją wkręcić czy wykręcić aby zwiększyć dawkę i o ole.Robię to ponieważ samochód jest mułowaty a wszystkie inne wątki są już sprawdzone-nawet po wciśnięciu gazu "w dechę" nie ma gram czarnego dymu

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci

Fordon - 13 Cze 2010, 11:09

Mulowaty silnik moze byc od:
-zacietego zaworu EGR
-zatkany filtr paliwa
-przestawiony kat wtrysku
-zatkany uklad wydechowy
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa.

filipd78 - 13 Cze 2010, 12:24

erg zaślepione,filtry wymienione 2x,katalizator wyrzucony a co do kąta wtrysku to w którą stronę go przestawić aby chętniej reagował na gaz?
Fordon - 13 Cze 2010, 15:08

Jak nie masz za duzego pojecia to i tak nie ustawisz poprawnie tego, prawidlowo trzeba miec do tego przyzad, bardziej rozeznani robia to na sluch... najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika...
kamil wolski - 13 Cze 2010, 18:01

Fordon napisał/a:
Mulowaty silnik moze byc od:
-zacietego zaworu EGR
-zatkany filtr paliwa
-przestawiony kat wtrysku
-zatkany uklad wydechowy
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa.


Kolega pisze że posprawdzał wszystko i szuka tylko info czy w prawo jest więcej paliwa czy w lewo? Wiele rzeczy ludzie kręcą "na wyczucie". Tak to można powiedzieć że booster też się ustawia na stole pobierczym a my nigdy go tam nie mieliśmy... Więc albo pomagajmy odpowiadając na pytania, albo nie.

filipd78 - 13 Cze 2010, 18:15

to jak-nikt nie wie w którą stronę dodajemy paliwa i co powoduje przyspieszenie lub opóźnienie wtrysku?
Fordon - 14 Cze 2010, 14:40

Dawki zwiekszasz wkrecajac srube, a kat wtrysku ustawiaj metoda prob i bledow, luzujesz 3 sruby na 13 klucz przestawiasz pompe w prawo (przyspieszasz kat wtrysku), skrecasz odpalasz i jedziesz zobaczyc czy jest dobrze czy tez nie...
Jesli nie to ta sama historia i do tylu ja cofnij.
kamil wolski, Napisalem wyzej ze:
Fordon napisał/a:
najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika...

filipd78 - 14 Cze 2010, 22:24

dzięki za podopowiedź.Po zwiększeniu dawki autko chętniej reaguje na gaz i nadal nie dymi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group