|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Silniki diesla - [MK3] 1.8D nie schodzi z obrotów!
buzzer11 - 6 Maj 2010, 21:34 Temat postu: [MK3] 1.8D nie schodzi z obrotów! Witam, może ktoś ma jakieś sugestie, co może być powodem, że silnik podczas jazdy nie schodzi na wolne obroty po zwolnieniu gazu i wciśnięciu sprzęgła? Dodam, że po przekręceniu kluczyka silnik gaśnie prawidłowo. ZA wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.
Miły - 6 Maj 2010, 21:46
sprawdź siłownik przy gazie w komorze silnika... może się zatarł albo coś... może linka gazu się zacina...
buzzer11 - 6 Maj 2010, 22:03
Nie ma siłownika, linka bezpośrednio na dźwigni pompy wtryskowej, nie zacina się, dźwignia cofa się do śruby oporowej bez żadnego oporu. Uszkodzona pompa wtryskowa?
kuba87 - 6 Maj 2010, 22:06
a jak nacisniesz dzwignie to po puszczeniu wraca samoczynnie?
buzzer11 - 6 Maj 2010, 22:08
Tak, wraca. Wygląda to tak, jakby jakiś wewnętrzny mechanizm pompy się zawieszał.
kuba87 - 6 Maj 2010, 22:11
no prawdopodobnie uszkodzona jest pompa wtryskowa musiałbys gdzies do dizlowcow podjechac sie dopytac dokładnie
buzzer11 - 6 Maj 2010, 22:21
No moje pytanie jest raczej do dieslowców, może się jakiś na forum znajdzie
kamil wolski - 6 Maj 2010, 23:45
Ale nie spadają czy spadają ale zostają na podwyższonych obrotach? Gdyby to był turbodiesel to na bank byłby to booster a tak to albo jakiś problem z pompą, albo wtryskiwacze sikają. Dymi podczas przyśpieszania?
Gray Wolf - 9 Maj 2010, 11:32
Pompa wtryskowa Bosch ma coś takiego co nazywa się :zawór elektromagnetyczny prędkości obrotowej przyspieszonego biegu jałowego zimnego silnika.
Jeżeli silnik jest zimny to zwiększa obroty przez kilka minut.Następnie stopniowo zmniejsza. Jeżeli jest popsuty to zwiększone obroty silnika zostają.Zimny silnik normalnie uruchomimy ale w miarę jego rozgrzania obroty się zwiększą. Miałem coś takiego i musiałem to odłączyć.
Szukałem tego na szrotach ale nigdzie nie było.Więc jeżdżę bez tego, bo też można
|
|