|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK6] Jak sprawdzić ilość oleju skrzyni biegów ?
zuli007 - 30 Kwi 2010, 14:17 Temat postu: [MK6] Jak sprawdzić ilość oleju skrzyni biegów ? Szukałem na forum ale nie znalazłem. Jak sprawdzić czy w skrzyni jest olej ? Skrzynia B5/IB5 (tak podaje microcat). Pojawił mi się malutki wyciek - simmering od półosi.
JoeMix - 30 Kwi 2010, 15:13
Znając życie tak samo jak w mk3 czy mk1,,,
ElGrey - 30 Kwi 2010, 21:51
nie wiem jak jest w starszych od Mk4, ale w Mk 4, 5, 6 jest korek stanu oleju...
znaczy sie sruba wkecona w skrzynie biegow ktora oznacza poziom oleju, inaczej mowiac odkrecasz ta srube i dolewasz oleju az sie zacznie wylewac, wowczas jest prawidlowy stan
moze ktos ma zdjecie tego miejsca i moze je wskazac dokladniej
JoeMix - 1 Maj 2010, 01:28
ElGrey, od mk1 tak jest
[ Dodano: Sob Maj 01, 2010 01:34 ]
ElGrey napisał/a: | moze ktos ma zdjecie tego miejsca i moze je wskazac dokladniej | http://www.fiestaklubpols...ghlight=#481471
jurek - 1 Maj 2010, 20:32
Zdjąć plastikową osłonę ze skrzyni biegów-7 zatrzasków
http://img535.imageshack....scn0717t.th.jpg
Duże zdjęcia dałem w temacie- [mk6]Warto zaglądnąć pod plastikową osłonę skrzyni ,, w dniu 27 marzec tego roku
arwa - 4 Paź 2010, 21:09
Nie chcąc zakładać nowego tematu podpinam się pod ten,
Problem polega na tym że w skrzyni biegów w mojej Mk6 - 1,4 TDCI osłona kół piątego biegu zrobiona jest z metalowej blachy (taka sobie wytłoczka) - a raczej blaszki co w moim przypadku zaowocowało przegniciem tejże osłony w dolnej części i zaczyna się tamtędy sączyć olej ze skrzyni. Zasięgnąłem porady w serwisie co do możliwości zakupu tejże osłony - odpowiedź powaliła mnie na kolana - brak tej części w sprzedaży - mogę sobie tą osłonę kupić z całą skrzynią jedynie. Pytanie do was - czy może ktoś słyszał/widział/wie gdzie takową osłonę nabyć lub też co mam zrobić z tą usterką ?
JoeMix - 4 Paź 2010, 21:48
Odkręcić osłonę, wyklepać, przykręcić na uszczlkę (dla pewności może być i silikon odpowiedni), uzupełnić olej w skrzyni,,, (zbierać ten co będzie leciał po zdjęciu osłony bo nadaje się do ponownego wlania)
arwa - 5 Paź 2010, 10:11
wyklepać ? ale co ? osłona przegniła w najniższym punkcie, po naciśnięciu palcem ugina się może by zdjąć i wspawać element z zewnątrz który by zasłonił to miejsce - tyle że korozja dalej będzie szła
JoeMix - 5 Paź 2010, 10:42
jak to zdejmiesz, wyczyścisz, napawasz coś z zewnątrz, i z zewnątrz zakonserwujesz to raczej korozja iść dalej nie będzie bo to się przecież olejem zaleje
arwa - 5 Paź 2010, 12:43
Fakt - tyle że faktycznie trzeba by jakiegoś bitexu rzucić od zewnątrz swoja droga zaoszczędzili na alu dając tę pokrywę a ty się człowieku teraz martw, bo nie sprzedają osobno takiej osłonki - a ile to by kosztowało w produkcji - parę klepnięć prasy więcej, pozdro i dziękuję.
mechcom - 5 Paź 2010, 12:49
mk6 ta Twoja musi byc po jakies mega powodzi skoro masz juz taki problem
zrób tak jak JoeMix, Ci mowi powinno byc dobrze
JoeMix - 5 Paź 2010, 13:19
arwa napisał/a: | swoja droga zaoszczędzili na alu dając tę pokrywę a ty się człowieku teraz martw | Od mk2 jest taka osłonka na 5 bieg,,, i to raczej nie koroduje (nie spotkałem się)
mechcom - 5 Paź 2010, 13:39
JoeMix napisał/a: | arwa napisał/a: | swoja droga zaoszczędzili na alu dając tę pokrywę a ty się człowieku teraz martw | Od mk2 jest taka osłonka na 5 bieg,,, i to raczej nie koroduje (nie spotkałem się) |
do dokładnie i tez nie widziałem takiego przypadku a jesli nawet to bym sie od mk2 szybciej spodziewał niz mk6
arwa - 6 Paź 2010, 21:11
No widzicie - zawsze ktoś musi być pierwszy - co do tego czy pływała to raczej nie - brak innych śladów.
|
|