Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] Fiesta by womi

womi89 - 20 Kwi 2010, 20:36
Temat postu: [MK3] Fiesta by womi
NICK: womi89
IMIĘ: Michał
MODEL: Ford Fiesta
WERSJA: CLX
ROCZNIK: Mk3, 1993r, dokładnie z 15 maja :)
SILNIK: 1,1 HCS CFI

OPIS AUTA: Pierwsze własne autko zakupione w maju zeszłego roku. Jak dotąd nie miałem powodów do narzekań. Jako że jestem studentem, a wiadomo, że studenci kasy dużo nie mają to dużo nie jest przy niej zrobione :) Mam nadzieję, że to się teraz zmieni i coś się zacznie robić, aby ją ulepszyć.

DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE

wizualne: Koszulki na przednie fotele, wymiana tylnej lampy (była pęknięta), porobione własnoręcznie zaprawki

mechaniczne: akumulator i wydech

audio: jakieś radyjko + transmiter :)

inne: brak

PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE

wizualne: wymiana boczków (częściowo zrobione), foteli i tylnej kanapy (zrobione), wymiana bocznych kierunków na wersje z mk3,5 , nowa gałka zmiany biegów i może coś jeszcze

mechaniczne: wymiana linki hamulca ręcznego i co tam jeszcze trzeba będzie robić to będę podawał na bieżąco

audio: jakieś inne radyjko (może już niebawem) i głośniczki Pioneera na przód (zrobione)

inne: elektryczne szyby (zrobione)

FOTKI AUTA

Jeszcze mokra

Mile widziane sugestie odnośnie poprawek zarówno wizualnych jak i mechanicznych :)

MARIUSZ.B - 20 Kwi 2010, 22:42

Fajny kolor :-) :hihihi:
womi89 - 22 Kwi 2010, 19:19

Dziękować :)

A tutaj fotki tego co będzie montowane w przyszłym tygodniu

Komplet elektrycznych szyb na przód :)

Głośniki Pioneera, do tego będzie radyjko Dalco :) (ale nie mam zdjęć) Na zdjęciu jeszcze dźwignia do podnoszenia maski

To tyle narazie, mam jeszcze boczki, ale zdjęć też narazie brak.

DemptD - 22 Kwi 2010, 22:45

obadam w sobotę na zywo to sie pozniej wypowiem :ok:
womi89 - 23 Kwi 2010, 08:16

No niestety nie obadasz bo Focusem przyjadę a nie Fiestą, ale może jakiś spocik się zrobi po majówce to wtedy :)

[ Dodano: Pon Maj 03, 2010 19:58 ]
Uptade 3.05.2010