|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Silniki diesla - [MK5] Czy w dieslach jest komputer?
grzeste - 21 Mar 2010, 10:59 Temat postu: [MK5] Czy w dieslach jest komputer? Po awarii paska klinowego przydałoby się naładować akumulator. Czy w dieslach jest komputer? Czy po wyjęciu aku trzeba robić adaptację komputera?
Horbik1 - 21 Mar 2010, 11:46
Na pewno jest komputer i raczej (a nawet napewno) nie trzeba będzie nic z nim robić po wyjęciu aku i wsadzeniu nowego bądź naładowanego. Pozdro
grzeste - 21 Mar 2010, 13:18
Dzięki.
jajcyk - 21 Mar 2010, 18:46
Taka rada, po włożeniu akumulatora, najlepiej zostawić na kilka minutek, na biegu jałowym, gdyż po odłączeniu lubi się poprzestawiać. Jak zostawisz na trochę, wszystko sobie ustawi, takie samoprogramowanie.
kamil wolski - 21 Mar 2010, 23:07
jajcyk napisał/a: | Taka rada, po włożeniu akumulatora, najlepiej zostawić na kilka minutek, na biegu jałowym, gdyż po odłączeniu lubi się poprzestawiać. |
Co takiego się przestawia?
jajcyk - 23 Mar 2010, 01:12
Komputer
kamil wolski - 23 Mar 2010, 11:39
Ale chodzi mi co dokładnie. Wtrysk sterowany tym komputerem czy co musi się zaadaptować?
jajcyk - 23 Mar 2010, 20:24
Czasami jest problem z pierwszym odpaleniem, chodzi nierówno, ma fiksa po prostu. I trzeba dać mu trochę, żeby się ustawił. Nie słyszałeś o czymś takim ?
kamil wolski - 23 Mar 2010, 20:25
Nie, mam wyjęty komputer. Ale staram się edukować na forum w miarę możliwości.
Fordon - 28 Mar 2010, 00:29
ECU- Electronic Control Unit
MK2 oraz MK3 brak ECU
MK4 uklad EDC z EEC5 pod maska prymitywny uklad eletroniki lub pseudo elektroniki (OBDII).
MK5 uklad EDC + uklad opatry na VW potrzebuje samoadapracji w VW adaptacja przez VAGa (OBD II)
MK6 oraz 7 EDC17 obsuga przed WDS-a ( urzadzenie serwisowe Forda) (OBDII)
JoeMix - 28 Mar 2010, 09:24
Fordon napisał/a: | MK4 uklad EDC z EEC5 pod maska prymitywny uklad eletroniki lub pseudo elektroniki (OBDII) | Jako ciekawostka z tego co się orientuję Mk3 w układach wtryskowych maiło EEC4, gaźnik miał 3 wersję modułu a Mk2 Xr2 miało 2 wersję,,, a zaczęło się od modułu z 1,6 w Mk1.
|
|