|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Jak powinno wyglądać wnętrze bębna
mk4_driver - 24 Lut 2010, 20:03 Temat postu: [MK4] Jak powinno wyglądać wnętrze bębna Witam! Ostatnio odpadła mi okładzina ze szczęk wiec musiałem je wymienić. Jako że sam dopiero uczę się podstawowej mechaniki pojazdowej zleciłem to mechanikowi amatorowi i tu wystąpił problem. Wiadomo fajnie się coś rozkłada ale gorzej to złożyć. Czy ma ktoś może jakąś fotkę jak ma wyglądać kompletne wnętrze bębna ze szczękami, sprężynkami itp w MK4 bez ABS. Proszę o pomoc!
drjanusz - 24 Lut 2010, 20:51
Jutro dam fotki bo teraz wymieniam szczęki w takim samym jak Twój,a tera jestem poza warsztatem
mk4_driver - 24 Lut 2010, 20:53
drjanusz, będę bardzo wdzięczny
drjanusz - 25 Lut 2010, 09:40
Masz fotkę szczęk
A tu wnętrze bębna po przetoczeniu
Nie zapomnij o łożyskach-jak były dobre to umyj i nałóż świeżego smaru (tylko nie pomyl -bieżni ,muszą być z tym samym łożyskiem),jak łożyska kiepskie załóż nowe.
dr_Henio - 25 Lut 2010, 14:41
Jaka jest średnia cena wymiany szczek i klockow hamulcowych? Bez zadnych komplikacji.
mk4_driver - 25 Lut 2010, 18:30
Też chcę o to zapytać gdyż za nic nie mogę założyć bębna... Wszystko weszło ok tylko bęben nie wejdzie. Może się ktoś orientuje ile kosztuje przetoczenie bębna..
arecki - 25 Lut 2010, 19:20
mk4_driver napisał/a: | Też chcę o to zapytać gdyż za nic nie mogę założyć bębna... Wszystko weszło ok tylko bęben nie wejdzie. Może się ktoś orientuje ile kosztuje przetoczenie bębna.. |
a po co go toczyć Scisnij szczeki i wejdzie
drjanusz - 25 Lut 2010, 19:27
Przetoczenie-dobre piwo (jak masz tokarza w rodzinie) A poza znajomościami 25 zeta(przynajmniej u mnie).A bęben jak nie ma za dużego rantu to samoregulatorem ustawisz i i delikatnie młotkiem popukaj
A reszta:
szczęki -70pln
klocki - 90pln
tarcze -110pln/szt
Ja wymieniałem jeszcze tył :
przewody elastyczne -35pln/szt
łożyska -70pln/strona
czteropak Lech Mocny 12,80pln
mk4_driver - 25 Lut 2010, 19:37
nie mam właśnie samo regulatora (przynajmniej tak mi powiedzieli) ja sie za bardzo na tym nie znam. Ściskałem szczęki jak sie da i nic bęben nie wejdzie. Musze poszukać jakiegoś warsztatu gdzie toczą bębny...
drjanusz - 25 Lut 2010, 19:51
mk4_driver, A pod cylinderkiem masz tak jak na tym zdjęciu ode mnie? Bo tam jest samoregulator
mk4_driver - 25 Lut 2010, 20:05
drjanusz, jeśli chodzi o ten"rozpierak" z ząbkami to mam to
drjanusz - 25 Lut 2010, 20:07
A jak myślisz co to jest -samoregulator
mk4_driver - 25 Lut 2010, 20:12
Wielkie dzięki jutro ktoś bardziej kumaty na to popatrzy.
drjanusz - 25 Lut 2010, 20:22
A co tu dumać -jak jest rant to do tokarza,jak równy to ustawiasz regulator na bardzo ciasno i musi wejść
Ja to mam zagryche -wszystko wymienione,ręczny brzytwa,pedał stoi wysoko a żeby zahamować trza cisnąć jak w maluchu
I nie bardzo wiem w czym problem
mk4_driver - 25 Lut 2010, 20:26
właśnie nie jest równy, mam rant na wymianę nie mam kasy muszę coś wymyślić...
MARIUSZ.B - 25 Lut 2010, 20:33
mk4_driver napisał/a: | mam rant na wymianę nie mam kasy muszę coś wymyślić... |
Szlifierka kątowa i jedziesz sam rancik ładnie na okrągło, tak aby pozbyć się samego rantu.
kuba87 - 25 Lut 2010, 21:12
a samoregulator sciskasz srubokretem i sie sam scisnie (tzn sprezynka go scisnie)
drjanusz - 25 Lut 2010, 21:14
kuba87, A potem 0 ręcznego
kuba87 - 25 Lut 2010, 21:17
dobrze bedzie
bo ja jak u siebie robiłem to samoregulatory wyladowały w piecu CO i sie wygrzały nasmalcowane i pieknie chodza jak nie beda chciały to sie delikatnie reguluje tak zeby beben wszedł i reczny był
potem to jiz sam sie musi naciagnac
|
|