Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i

limus - 18 Lut 2010, 18:06
Temat postu: [MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i
Wykonałem test diagnostyczny na pracującym silniku .
Przeczytałem odpowiednia lekturę , ale niestety w początkowej fazie testu przerwy pomiędzy dzwiękami mocno odbiegały od tego co wyczytałem i dlatego nie mogę odpowiednio zinterpretować tego testu .
Może ktoś bardziej obeznany się wypowie ?
Obok liczb oznaczających ilość dzwięków następujących jeden po drugim i pojedyncze też umieszczam w nawiasach ile przerwy było pomiędzy dzwiękami .
5( 60s) ,1 (25s),1 (3s),4 (3s) ,4 (3s) , 4 (5s) ,6 i nic więcej .

Pozdrawiam.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci

Freeman - 18 Lut 2010, 23:04

Zrób jeszcze raz ten test , ale tym razem go nagraj. Takie wyniki są nie bardzo
limus - 18 Lut 2010, 23:10

Nagrałem na dyktafon i potem kilka razy odsłuchałem.
Mój jedyny pomysł, to błąd przy robieniu testu ; jak wyskoczyła 10- tka , to nie wcisnąłem pedału gazu .
Może to miało jakiś wpływ .

Pozdrawiam.

Freeman - 18 Lut 2010, 23:17

Miało na pewno. Jeśli robiłęś na pracującym silniku.
limus - 19 Lut 2010, 09:14

Czy po komendzie 10 pedał gazu wcisnąć do podłogi i od razu puścić , czy tez silnik ma przez moment być na wysokich obrotach ?

Pozdrawiam.

bidżej - 19 Lut 2010, 09:22

Cytat:
Wygenerowanie kodu 10 (sprowadza się to do jednego piknięcia) - gwałtownie nacisnąć pedał gazu na 2-3 sekundy (aż obroty wzrosną do bardzo wysokich).

limus - 19 Lut 2010, 09:39

Czyli nie należy się sztywno trzymać tej czasowej ramówki jeżeli silnik nie będzie chciał się od razu wkręcać ?
Generalnie ma się wkręcić i wtedy koniec gazowania ?

Pozdrawiam.

JoeMix - 19 Lut 2010, 09:45

Jeśli się będzie wkręcał 10 sekund to też dupa blada z testu wyjdzie,,,
bidżej - 19 Lut 2010, 10:39

wtedy powinien wyjść błąd np CPP. BTW, skoro tak słabo się wkręca, to podejrzewałbym właśnie CPP. moja po kopnięciu w gaz kręci się od razu...
limus - 19 Lut 2010, 21:48

Powtórzyłem test.
Na wyłączonym pokazało 20 czyli kod separacji (nie wiem czy to ważne )i dwa razy 38 czyli sonda lambda .
Na włączonym dwa razy 11 , czyli brak błędu .
Teraz nie wiem czy ta sonda jest padnięta czy tez nie .

Pozdrawiam.

Freeman - 19 Lut 2010, 22:00

Sonde możesz też sprawdzić mierząc zmiany jej napięcia?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group