|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Problem po regulacji zaworów
zimmerman - 3 Sty 2010, 09:14 Temat postu: [MK3] Problem po regulacji zaworów hejka, jakis czas temu regulowałem zawory w mym fiestolocie, luzy ustawiłem na 0.15mmssące oraz 0.25mm, zlozylem wszystko do kupy jak powinno byc, uszczelke pokrywy zaworowej na silikon specjalny poniewaz poprzednio zalozylem nowa uszczelke i strasznie sie pocilo olejem a teraz jest suchutki, oczywiscie za kazdym razem nowa uszczelka,, po odpaleniu silnik pracowal cicho, bardzo mnie to cieszylo.
ale po przejechaniu ponad 1000km wszystko powrócilo no normy, to znaczy klekocze jak kazda inna fiesta, tak slychac jak przed regulacja
z tego co mi wiadomo to zawory reguluje sie co 10tys km, a ja juz po tysiacu mam to samo co przed regulacja
gdzie lezy problem?
JoeMix - 3 Sty 2010, 10:29
Problem leży w tym że te silniki klekoczą i tego nie wyciszysz,,,
[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 10:33 ]
Aha, nowa uszczelka + silikon = nieporozumienie
drjanusz - 3 Sty 2010, 13:17
Fakir napisał/a: | jka, jakis czas temu regulowałem zawory w mym fiestolocie, luzy ustawiłem na 0.15mmssące oraz 0.25mm, zlozylem wszystko do kupy jak powinno byc, uszczelke pokrywy zaworowej na silikon specjalny poniewaz |
Regulacja mogła się"udać"tylko dźwigienki wyklepane(czyt,wyrobione)trza by było przeszlifować.
A co do uszczelka +silikon to tak jak pisał
Cytat: | Aha, nowa uszczelka + silikon = nieporozumienie |
Nie ucz się PARTANINY,te dwie rzeczy nie mogą występować w duecie
zimmerman - 3 Sty 2010, 14:11
dzwigienki sa w dobrym stanie bo juz chyba je ktos szlifował
dziwi mnie to ze po regulacji bylo cicho a po tysiacu km, znow bylo jak przed regulacja
dlaczeo twierdzicie ze silikon i uszczelka nie idą w parze?
no bo jesli zakladalem samą uszczelke bez silikonu i były przecieki to co w takim przypadku mialem zrobic?
zalatwiłem sprawe na silikon + nowa uszczelka i nic nie cieknie i chyba o to chodzi zeby polaczenie bylo szczelne.
moze macie jakieś swoje wolnomularskie przepisy co do mechaniki samochodowej ze "nie wypada" nakladac silikonu na uszczelke ale w tym przeypadku uwazam ze postapiłem właściwie
JoeMix - 3 Sty 2010, 14:24
Dźwigienek nie wypada szlifować bo końcówki są hartowane czy utwardzone by się nie wybijały, jak się to zeszlifuje to juz leci tempem błyskawicy,,,
Co do klepania silnika to już Ci napisałem - żeliwne silniki tak mają jak Ci za głośno to ustaw zawory ciaśniej lub po tym tysiącu jak się wszystko ułożyły ponów regulację - będzie cicho chodził, pytanie ile pociągnie,,,
Co do uszczelki, skoro na nowej uszczelce Ci ciekło i dobrze to skręciłeś (dobrze nie oznacza tutaj akurat mocno) to może masz skrzywiony dekiel,,, i wtedy silikon jest faktycznie dobrym wyjściem (choć wymiana dekla na prosty jest lepciejszym) ale po co wtedy nowa uszczelka? Trzeba było stara przykleić i efekt byłby ten sam,,, po to się stosuje nowa uszczelkę by jej nie doszczelniać dodatkowo bo to pieniądze wyrzucone w błoto (albo na doszczelnienie, albo na uszczelkę)
zimmerman - 3 Sty 2010, 14:30
dałem nową uszczelke ponieważ stara była od oleju i obawiałem się ze na tłustą uszczelke silikon nie chwyci, a odtluszczenie jej nie bylo dobrym pomyslem zreszta kosztuje ona kilka złoty, brzegi pokrywy i miejsca na glowicy gdzie uszczelka sie styka odtłuściłem acetonem,
wole cos zrobic dobrze, nawet uzyc na wszelki wypadek silikonu na nowa uszczelke i miec pewnosc ze nie "puści" gdzieś daleko od domu
krzysieks_mc - 3 Sty 2010, 14:36
Jeśli chodzi o uszczelke to albo skrzywiony dekiel, albo poprostu taka jakość uszczelki. Z resztą w podróbie nie ma sie czego spodziewać.
|
|