Forum FiestaKlubPolska -

Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa - konserwacja nowych części karoseii

wawik - 27 Gru 2009, 16:37
Temat postu: konserwacja nowych części karoseii
Mam założony nowy błotnik i stąd moje pytanie, czym zabezpieczyć błotnik od strony nadkola?
cypis290 - 27 Gru 2009, 16:41

zmień dział kolego na blacharsko-lakierniczy
wawik - 27 Gru 2009, 19:09

cypis290 napisał/a:
zmień dział kolego na blacharsko-lakierniczy

Już przesunięty w odpowiednie miejsce. :)

ElGrey - 27 Gru 2009, 19:26

Jak juz masz tam dostep to jaknajbardziej, od przybytku glowa nie boli :twisted:
LOY - 29 Gru 2009, 15:36

teoretycznie ..jesli masz nadkole i regularnie myjesz auto ..od spodu ..to nie musisz.
praktyka pokazuje ze doodatkowa warstwa smarowidła napewno sie przyda ...mozesz zarzucic preparat teoretycznie do profili na bazie wosku ..albo cos bitumicznego ..jak na podwozie .

ElGrey - 31 Gru 2009, 12:37

Jak mial bym wybierac to zastosowanie woskow jest latwiejsze i w tym przypadku bardziej na miejscu, bitumy stosuje sie ma elemety o sporej ekspozycji na uszkodzenia, w wewnatrz nadkola nie lataja kamory i piach wiec wosk.
Ja stosuje nawet na podwozie woski zwlaszcz w nowszych autach, bo poprostu fabryczne zabespieczenie jest lepsze a woski ladnie zabespieczaja wszelkie szczeliny i w razie potrzeby latwiej to usunac :yes:

krzysieks_mc - 31 Gru 2009, 17:46

Moim zdaniem lepiej pomalować błotnik od wewnątrz farbą. Ponieważ środki do profili zamkniętych się lepią cały czas i widziałem jak do tego lepi się piach nawet dajmy na to, że będzie jeszcze nadkole plastikowe, ale mimo wszystko nie jest to idealnie szczelne i piach się będzie dostawać. A gdzie przylepiony piach tam wigoć się gromadzi
ElGrey - 1 Sty 2010, 16:46

:9: lepki preparat do profili zamknietych <???> dobre srodki sie nie lepia, (jak wyschna oczywiscie) co za ses byloby wprowadzac syf i piach do profili zamknietych, to wogole by nie spelnialo swojej funkcji
Pomalowanie od wewnatrz oczywiscie taz jest dobrym rozwiazaniem :)

krzysieks_mc - 1 Sty 2010, 18:21

Nie spotkałem się jeszcze z preparatem do profili zamkniętych, który po zastygnięciu nie jest lepki. Może podaj jakiegoś producenta z chęcią to sprawdze, bo uważam że środek który zastyga na dobre nie pełni poprawnej ochrony w profilach zamkniętych
ElGrey - 2 Sty 2010, 23:42

Miedzy innymi Novola, APP, tanioch Boll i Motipa w aerozolu i Wrotha a nie lepki to znaczy ze zasycha, ale pozostaje elastyczny pewnie ze to nie baranek i nie lakier i jest miekie, troche juz aut zrobilem, muj kolega upapral takim preparatem progi i nie dosyc ze sie nie lepi to jeszcze bardzo dobrze sie to myje i nawet myjka cisnienioa tego nie bierze, jedyny problem ze kolega tego nie zczyscil w pore i jak narazie 2 lata i sie trzyma i sie nic nie dzieje (tylko paskudnie wyglada :głowąwmur: )
Eryc - 15 Sty 2010, 23:43

Zgadzam się, woski są do tego najodpowiedniejsze. Malowanie lakierem od środka niewiele pomoże, sam lakier nie jest środkiem zabezpieczającym w tym przypadku. Nie wiemy jeszcze czy ten nowy błotnik jest nowy w sensie używany czy nowy zamiennik w czarnym podkładzie czy nowy solidny w kataforezie?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group