Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK3] Wysokie obroty po raz kolejny

Leon_SSJ - 14 Gru 2009, 19:56
Temat postu: [MK3] Wysokie obroty po raz kolejny
wiem wiem bylo walkowane :) ale nic konkretnego nie znalazlem :/
u mnie sytuacja wyglada nastepujaco:
zaraz po odpaleniu na zimnym jest wszystko ok chyba ze jest zimno mocno na dworzu to ma przez chwile tendencje do gasniecia. Kwestia paru minut i obroty na biegu jalowym w okolicach 2,5 tys, sam ciagnie do przodu nie brak dodawac gazu ;) przy zmianie biegu (ogolnie gdy wcisne sprzeglo) od razu skacze na 2,5tys i trzyma.
i teraz tak: gdy odlacze krokowy jest praktycznie idealnie tylko ma delikatnie zawyzone obroty, ale jak zimny po nocy to ma ciezko zapalic
gdy odlacze ccp nie ma praktycznie zmian, ale czasem jest tak ze jak go na chwile odlacze i podlacze to opadaja obroty.
probowalem namierzyc VSS ale nie bardzo moglem go znalesc.
wydawalo mi sie ze gdzies lewe powietrze, ale na oko wszystko ok i nie slychac syczenia.
dodam jeszcze, ze krokowy w tamtym roku wymieniany na oryginal hella i ostatnio odkrecalem go troche i popsiakelm jakims tam penetrusem, ccp mam dwa i na obu to samo.
co sadzicie?

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci

JoeMix - 14 Gru 2009, 22:28

Jak zimny silnik ma wolne 2,5tyś a ciepły ma około 900 to w czym problem?
Leon_SSJ - 14 Gru 2009, 23:08

odwrotnie jak zimny to chwilowo jest wszystko ok a nastepnie caly czas okolo 2,5 tys i sam ciagnie, a dopiero jak odepne krokowy to jest prawie idealnie.. no ale chyba wtedy chodzi w trybie awaryjny no i chyba po to jest krokowy zeby byl podlaczony ;p
JoeMix - 15 Gru 2009, 08:04

To że jak odpinasz krokowy wraca do normy niekoniecznie musi wskazywać na usterkę korkowego, bo może być sprawny ale dostaje takie sygnały, jak go odpinasz to wiadomo robi się martwy,,,
Leon_SSJ - 15 Gru 2009, 18:34

to co to moze byc? macie jakies pomysly?
Freeman - 15 Gru 2009, 19:38

VSS wkręcony jest w skrzynie tam gdzie dochodzi linka od licznika. Zrób test diagnostyczny i zobacz jakie będy pokazuje. Na jakiś czas może pomóc restart kompa i ponowna samoadaptacja.
cypis290 - 15 Gru 2009, 22:08

Przerabiałem coś takiego po wymianie silnika krokowego. Pomógł reset kompa, ale wcześniej zdjąłem patelnie, dzięki czemu miałem dostęp do plastikowej rurki zamocowanej w zaczepie (przez nią idzie linka od gazu). Obracając nią jak śrubą, zmniejszyłem naciąg linki, a tym samym spadły obroty.Leon_SSJ, sprawdź czy Ci się linka nie blokuje.
Leon_SSJ - 18 Gru 2009, 17:30

a w 1.6 EFI tez sie resetuje komp po odpieciu aku? zacinanie sie linki raczej odpada bo z odpietym krokowym jest ok.
moja jazda teraz wyglada tak: ide rano odpalam ja z krokowym pochodzi troche (nagrzeje sie) odpinam krokowca i jade, ladnie zapala, chodzi i wszystko ok, a jak ostygnie mocno to znowu musze go podpinac. tylko mnie zastanawia czy sa jakies konsekwencje takiego jezdzenia? domyslam sie ze spalanie bedzie wieksze, ale w sumie jak lapie wysokie obroty to jest jeszcze wieksze..

Tommur - 18 Gru 2009, 19:19

No mułowate z deka auto jest. Później reaguje na gaz. A resset kompa robi sie po każdym odpięciu aku lub wyładowaniu go np. cała noc na światłach. I nawet po wymianie krokowca na inny. Przynajmniej ja tak robię, bo wydaje mi się, że ten niby nowy może wskazywać inne wartości.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group