Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK4] Wskaźnik temperatury na tablicy

grzeo - 22 Lis 2009, 20:34
Temat postu: [MK4] Wskaźnik temperatury na tablicy
Witam, po raz pierwszy na forum. Proszę o pomoc w sprawie niedziałającego wskaźnika na tablicy rozdzielczej. Po odebraniu od mechanika ( silnik był wyciągany ) nie działał. Powiedziano mi, że to na pewno czujnik temp., żebym przyjechał kiedyś...itd. Dałem sobie z tym spokój i postanowiłem sam się tym zająć. Począwszy od wskaźnika na desce, po kabelku doszedłem do dużego złącza, za nim jeszcze krótki kabelek z urwaną końcówką. Myślę, że w tym miejscu jest oderwany wtyk, a nie urwany przewód w połowie, gdyż jest tam zakończona oryginalnie grubsza izolacja. Sprawa niby prosta, ale nie mogę znaleźć miejsca gdzie przewód mógł być podłączony. Proszę o pomoc, silnik ZETEC 1,25, zdjęcia przedstawiają owe złącze z urwanym przewodem.






MARIUSZ.B - 22 Lis 2009, 21:27

Czujnik jest mniej więcj pod cewką.

grzeo - 23 Lis 2009, 17:28

Wielke dzięki, ale nie chodzi o czujnik. Do czujnika doprowadzone są dwa przewody z oryginalną wtyczką, więc w tym miejscu jest wszystko ok. Oderwany przewód, o którym piszę musi być podłączony gdzieś indziej. Podobny przewód z podwójną izolacją też wychodzi z tego dużego złącza. "Wędruje" na dół, gdzie podłączony jest chyba do korpusu silnika czarną zagiętą wtyczką.
JoeMix - 23 Lis 2009, 22:59

Jak masz 2 takie same zerwane przewody,,, to złącz, albo zadziała albo wybuchnie :twisted:
grzeo - 24 Lis 2009, 13:02

Zerwany jest tylko jeden przewód, ten krótki, który łączy się ze wskaźnikiem temp. na tablicy. Drugi, długi nie jest urwany. Podłączony jest gdzieś na dole do korpusu silnika, nie wiem skąd idzie.
JoeMix - 24 Lis 2009, 13:48

Jak masz urwany (ten co pokazałeś) to nie ma bata, musi być gdzieś urwany drugi i to takiej długości że powinno się je dać złączyć lub niewiele będzie brakować.
grzeo - 25 Lis 2009, 20:17

Raczej nie ma drugiego kawałka przewodu, pisałem o tym wcześniej. Tuż przed miejscem urwania kończy się oryginalnie grubsza izolacja. W tym miejscu powinna być złaczka. Tak uważam, ponieważ obok urwanego przewodu "idzie"drugi o takiej samej grubszej izolacji. W miejscu, gdzie ona się kończy jest złączka podłączona do korpusu silnika. Może ma ktoś Fiestkę MK4 z silnikiem Zetec 1,25, zajrzy pod maskę i zerknie na ten przewód, gzie jest on podłączony. Z góry dzięki.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group