|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka silnika - [MK6] Kody błędów - odczytanie
toffic - 5 Lis 2009, 21:19 Temat postu: [MK6] Kody błędów - odczytanie Witam. Ostatnio miałem okazje podłączyć moją Fieste pod kompa. Nic sie z autem nie dzieje, pali normalnie, nie muli i jakie było moje zdziwienie kiedy wykryło 2 błędy:
P0202- Injector circuit / open - cilinder 2
P0191- Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance
nie znalazłem nigdzie na forum tłumaczenia do tych kodów. wie ktoś może co to oznacza po polsku bo dosłowne tłumaczenie ze słownika niewiele mi mówi???
z góry dzięki.
pP - 6 Lis 2009, 09:52
toffic napisał/a: | P0202- Injector circuit / open - cilinder 2 |
P0202 "Obwód wtryskiwacza, cylinder 2 - usterka"
toffic napisał/a: | P0191- Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit Range/Performance |
P0191 - Czujnik ciśnienia zbiornika zasilania (listwy) paliwa - sygnał poza zakresem/wydajność*
Pawełos666 - 6 Lis 2009, 09:59
na tensometrze wykrylo, trzeba by sprawdzic napiecie, zrob sobie test cisnienia wzglednie napiecia, ale uwazam to za blad fizyczny pomiaru, sprawdzilbym to najpierw zwyklym miernikiem na odpalonym samochodzie znajac charakterystyke czujnika, ale powiem Ci szczerze jest to dosc niepokojacy objaw, ja bym sie bal, ponieważ nie widzę tutaj winy czujnika ani też instalacji, pozatym auto jest jeszcze w miare nowe, radzilbym go jak najszybciej sprawdzic, jesli nie wiesz jak zwroc sie do mnie o pomoc
mkapi - 26 Sty 2014, 10:19 Temat postu: Fiesta mk6 1.4 tdci błąd E0690 Witam
Kupiłem sobie ELM i odczytałem przez fortisa błedy
Mam takie błędy
czy ktoś może udzielić wskazówek .
===DTC P0571-70===
Kod: P0571 - Uszkodzenie w obwodzie włącznika hamulców korygującego prędkośćpojazdu (Speed Control Brake).
Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Uszkodzenie w obwodzie włącznika hamulców korygującego prędkośćpojazdu (Speed Control Brake).
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Usterka dotycząca zakresu napięcia w obwodzie/jakości sygnału
Wlacznik hamulca - sygnal nieprawidlowy.
Wlacznik hamulca / instalacja elektryczna
Obwód wiązki przewodów zwarty do akumulatora lub zwarty do masy
Obwód wiązki przewodów otwarty
===END DTC P0571-70===
===DTC P0113-60===
Kod: P0113 - Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.
Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Przerwa w obwodzie
Zwarcie sygna_u z VBATT lub vref.
Czujnik by_ wcze_niej od__czony.
Niesprawny czujnik
Niesprawny albo uszkodzony PCM.
Bardzo niska temperatura otoczenia.
Nieprawidłowe połączenie
Nieprawidłowe VREF.
Otwarty obwód SIGRTN
===END DTC P0113-60===
===DTC P0102-70===
Kod: P0102 - Niniejszy kod DTC jest rejestrowany w przypadku gdy sygna_przep_ywomierza MAF ma warto__ ni_sz_ ni_ normalnie
Status:
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Niniejszy kod DTC jest rejestrowany w przypadku gdy sygna_przep_ywomierza MAF ma warto__ ni_sz_ ni_ normalnie
Nieszczelno__ przewod˘w powietrznych pomi_dzy przep_ywomierzemMAF i zespo_em wtryskiwacza jednopunktowego.
Zabrudzony MAF
===END DTC P0102-70===
|
|