|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Pytanie do osob ktore zmienily tarcze lite na wentylow
kenczorf - 18 Sie 2009, 23:09 Temat postu: [MK3] Pytanie do osob ktore zmienily tarcze lite na wentylow Z tego co pamietam to xrka ma takie samo serwo oraz pompe co fiesta z lita tarcza.
Z tad pytanie do eks wlascicieli litych tarcz czy po zmianie na wentylowane zrobil sie wam miekkszy hamulec? Mi na litych lapal hampel u samej gory a teraz dopiero od polowy pedala...i nie wiem czy to normalne?
P.S. podczas jazdy klocek chyba caly czas lekko trze o tarcze tak? Wiec czy jest mozliwe ze od krzywych tarcz byloby bicie lekkie na kierownicy podczas jazdy zwiekszajace sie podczas hamowania odczuwalne powyzej 100km/h lub w tych okolicach?
Terrorist - 18 Sie 2009, 23:14
przy krzywych tarczach bedziesz mial odczuwalne bicie
niestety nie potrafie sobie przypomniec ale przy 1.1 mialem lite i zmienialem na wentylowane ale chodzily tak samo jak wczesniej tylko ze ja wtedy tego nie robilem tylko mechanik
dark86ford - 19 Sie 2009, 07:30
no no... Terrorist, ty zyjesz hehehe a juz myslelismy ze cos cie porwalo
kenczorf napisał/a: | bicie lekkie na kierownicy podczas jazdy zwiekszajace sie podczas hamowania odczuwalne powyzej 100km/h | hehe moja fiesta 1,3 to przy hamowaniu 100-0 miala to samo wiec chyba to normalne, poza tym jak wpakowales nowe tarcze to sadze ze moglbys nowe klocki wrzucic... pomijajac to wydaje mi sie ze klocki i tarcze musza przez jakis czas sie ulozyc wzgledem siebie (ale moge sie mylic)
Terrorist - 19 Sie 2009, 09:13
dark86ford napisał/a: | no no... Terrorist, ty zyjesz hehehe a juz myslelismy ze cos cie porwalo
kenczorf napisał/a: | bicie lekkie na kierownicy podczas jazdy zwiekszajace sie podczas hamowania odczuwalne powyzej 100km/h | hehe moja fiesta 1,3 to przy hamowaniu 100-0 miala to samo wiec chyba to normalne, poza tym jak wpakowales nowe tarcze to sadze ze moglbys nowe klocki wrzucic... pomijajac to wydaje mi sie ze klocki i tarcze musza przez jakis czas sie ulozyc wzgledem siebie (ale moge sie mylic) |
heh sila wyzsza
tak bo do nowych tarcz sie daje nowe klicki i musisz im dac te 200-400km zeby sie ulozyly no i jazda na spokojnie inaczej zwichrujesz je w kilka sekund
kenczorf - 19 Sie 2009, 10:15
dark86ford napisał/a: | jak wpakowales nowe tarcze to sadze ze moglbys nowe klocki wrzucic |
wlasnie tarcza jest od kumpla z escorta...malo starte wiec myslalem ze ebdzie ok a tu lipa. Klocek nowy TRW siedzi bo od esiaka nie pasowal
bidżej - 19 Sie 2009, 10:41
u mnie po wymianie tarcz na wentylowane hebel bierze jeszcze wcześniej niż przy litych - możliwe że nie odpowietrzyłeś dobrze (u mnie problem był z odpowietrzeniem pompy :yyy: ).
na początku tarcze miałem używki ale okazało się że są nic nie warte, kupiłem nówki brembo i śmiga jak po szynach. delikatne bicie w czasie jazdy może się brać z nierównoległego osadzenia tarczy a piaście - czyściłeś ją przed założeniem tarczy?
btw, u mnie przy hamowaniu ze 110-120km/h też czuć leciutkie wibracje (ale ja nie czyściłem piast, a teraz nie mogę się zebrać żeby to wszystko pościągać i zrobić )
kenczorf - 19 Sie 2009, 23:38
dzis zalozylem nowki brembo i jest mniejsze bicie...podjade do wulkanizacji kola sprawdzic jutro. Po zalozeniu nowych tarcz hebel zaczal brac wyzej
|
|