Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] problem z przewodami podciśnienia

masska13 - 14 Sie 2009, 10:59
Temat postu: [MK3] problem z przewodami podciśnienia
Witam, ze Swap'owałem do mojej Fiesty MK3 1.3 silnik z xr2i 1.6i 110KM, lecz napotkałem pewien problem z dwoma przewodami podciśnienia odchodzącymi od kolektora ssącego tuz przy łączniu go z blokiem. nie wiem gdzie mam je podłączyć. w tym momencie jedną mam kompletnie zatkaną a do drugiej wsadzoną śrubkę z dziurką w środku i jakoś to chodzi, lecz odczuwam tak jak by szarpanie przy wyższych obrotach silnika .. jadac... prosze o jakieś zdjęcia tego podłączenia, bądź dokladny opis.... :głowąwmur:



Dziękuje i pozdrawiam

Pele - 14 Sie 2009, 11:11

Pozwolę sobie zacytować wypowiedź kolegi z mojego tematu :)

pvzon napisał/a:
jeden wężyk idzie z tyłu kolektora dolotowego a drugi os spodu tej puszki od egr-u. wężyk od par paliwa też idzie z tyłu kol dolotowego ( obok czujnika temp powietrza )


Czyli jeden jest od EGR a drugi od pochłaniacza par paliwa. Takie ekologiczne bajery, u Ciebie ktoś się tego pozbył, ale bez tego też da się jeździć.

A to szarpanie to z jakiegoś innego powodu :)

stafcio - 14 Sie 2009, 13:17

ej, ten temat chyba juz gdzies się przewinął...?
zrób zdjęcie.

masska13 - 14 Sie 2009, 16:20

tak.. ten temat już był tylko admin go usunął. zdjecia właśnie nie mam jak za bardzo zrobić. lecz coś wymysle ;p

[ Dodano: Pią Sie 14, 2009 17:46 ]
ten silnik był zmieniany z 1.3 na 1.6i właśnie i nie miałem kompletnych części i nie wiem co tam mialem popodłączać a w książce tego nie bylo hehe. a to EGR co to?

stafcio - 14 Sie 2009, 19:15

zrob zdjecie bo tak to mozna sie domyslac o wszystkim.
Pele - 15 Sie 2009, 00:10

stafcio napisał/a:
zrob zdjecie bo tak to mozna sie domyslac o wszystkim.


Przecież mu wyjaśniłem :)

masska13 napisał/a:
a to EGR co to?


Recyrkulacja spalin. Po prawej stronie, pod kolektorem wydechowym powinieneś znaleźć ten zawór, są tam też takie cienkie metalowe rurki. Od niego ma iść wężyk do zaworu sterującego EGR i od tego zaworu na tył dolotu.

EGR ma na celu ponowne przepalenie pewnej ilości spalin (tak to rozumiem po przeczytaniu kilku stron w necie) żeby zmniejszyć ilość szkodliwych pierwiastków wprowadzanych do atmosfery.

masska13 - 15 Sie 2009, 12:17

;p Dzięki wielkie no to już wiem czego mi brakuje ;p mam nadzieje że akurat taka część nie będzie droga;p
karolusms - 15 Sie 2009, 12:53

a to od kolektora ssacego przypadkiem do serwa hamulca niema odchodzic ????
masska13 - 15 Sie 2009, 13:54

Nie o to akurat mi chodzi to mam podłączone i servo działa bezproblemowo, lecz już kolega napisal wcześniej o co chodzi i już wiem że to napewno to ;p

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group