|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Zwiekszenie ilości zimnego powietrza - 1.1
Orzeszex - 12 Sie 2009, 18:32 Temat postu: [MK3] Zwiekszenie ilości zimnego powietrza - 1.1 Witam
Chciałbym prosic o porade bo moze ktos juz cos takiego robil w swoim aucie(moze jakas fotka) albo ma dobry pomysl. Moja Fiesta gdy jest cieplo robi sie wolniejsza i gorzej przyspiesza zablokowalem juz dermostat dolotowy aby do silnika dochodzilo tylko zimne powietrze czuc mala roznice ale chcialbym calkowice wyeliminowac dostep cieplego powietrza.Czytalem kiedys na forum ze ktos pociągnął rure pod zderzak tylko nie bardzo wiem jak to zrobic zeby to wytrzymalo. Czekam na sugestie i pozdrawiam
JoeMix - 13 Sie 2009, 11:36
Tak, 1,1 na zimnym powietrzu się robi rakieta,,,
masska13 - 13 Sie 2009, 11:45
nic Ci to w 1.1 nie pomoże, ale jeżeli chciałbyć to z lewej strony jeżeli stoisz na wprost silnika od przodu autka masz dośc dużo miejsca koło nadkola, wiec mozesz zrobić ładną dziurkę w zderzaku na samym dole i pociągnąć rurke aluminiową jak do okapów hehe. ale jak nic ci to nie da to proponuje zdjąć maske i jeździć bez hihi (będzie rakieta ;p)
Piter - 13 Sie 2009, 12:09
Orzeszex, odetkaj wydech
kamil wolski - 13 Sie 2009, 12:33
Można również zrobić wlot powietrza ala muscle car albo impreza
szogoon - 13 Sie 2009, 18:15
kamil wolski, ktoś pokazywał taki filter powietrza co wystawał letko...
dziura w masce + ten filter k&n i będzie rakieta ;]
tylko nie zapomnij o magnetyzerze!
mechcom - 13 Sie 2009, 18:30
Wy sie tu z chłopaka nabijacie i nasmiewacie a to jest powazny problem
pablon - 13 Sie 2009, 20:23
Zalecam jazde w zimne dni
kamil wolski - 13 Sie 2009, 20:25
Ewentualnie suchy lód w woreczku na filtrze.
Freeman - 13 Sie 2009, 21:19
Chłopaki. Jak chce to niech robi sobie takie coś. Co się tak uczepiliście? Wiele to nie da, ale skoro chce to ma takie prawo.
Orzeszex,pokombinuj trochę, możesz użyć takiej rury aluminiowej jak do okapu. Jeden koniec podłączasz pod dolot, a drugi wyprowadzasz np pod zderzak.
JoeMix - 14 Sie 2009, 11:56
Freeman, masz rację niech robi jak chce.
Dobry dolot - jego długość - wypadało by obliczyć i poprowadzić jakimś izolowanym termicznie przewodem by łapało na zimno - ktoś na forum tu tak robił, trzeba poszukać
Druga sprawa, to aby powietrze się nie ogrzało od silnika głównie od kolektora wydechowego wypadało by go też odizolować bandażem termicznym i to też jest opisane na forum.
Więc wracając na ziemię, trzeba włożyć trochę wysiłku w poszukaniu informacji, pracy w wykonanie tego, oraz kasy w zakup niezbędnych rzeczy i robi się sporawa inwestycja która i tak niewiele da,,, no może poza satysfakcją,
marian - 14 Sie 2009, 21:07
JoeMix napisał/a: | Więc wracając na ziemię, trzeba włożyć trochę wysiłku w poszukaniu informacji, pracy w wykonanie tego, oraz kasy w zakup niezbędnych rzeczy i robi się sporawa inwestycja która i tak niewiele da,,, no może poza satysfakcją, | dokładnie tak
ale jeśli zrobiłeś tak jak piszesz Orzeszex napisał/a: | zablokowalem juz dermostat dolotowy aby do silnika dochodzilo tylko zimne powietrze | to lepiej wymontuj cały ten termostat z klapką,sprężynka i co tam jest w tedy jest wolny przelot a ten otwór od dołu całkiem zatkaj czymś.Będzie niewiele lepiej ale lepiej.Ciągnięcie rury aby brało powietrze z przodu nic ci nie da tam gdzie wychodzi orginalnie jest wystarczajacy dopływ powietrza
szogoon - 14 Sie 2009, 21:11
a za pół roku gość będzie pisać, że ma majonez pod korkiem...
JoeMix - 14 Sie 2009, 21:16
szogoon, to mu się każe pozakładać jak fabryka kazała
karolusms - 15 Sie 2009, 12:52
lepiej nie dorabiaj zadnych rurek...postaraj sie poprostu zeby dmuchalo zimnym....dodatkowe cm rurek zmieniaja harakterystyke pracy silnika i zwiekszaja jego spalanie.....sam sie o tym przekonalem....
|
|