|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK2] kilka pytań odnośnie 1,6 cvh
luki - 15 Cze 2009, 18:37 Temat postu: [MK2] kilka pytań odnośnie 1,6 cvh Droga społeczności mam do czynienia z następującym problem (szukałem ale nie znalazłem)
Istnieje silnik fordowski 1,6 cvh. Zasilany jest gaźnikiem i siedzi w mk2.
Po sprawdzeniu kompresji pokazało się ze ma: 16,15,13,16 i tu pojawia się pierwsze pytanie ile wynosi prawidłowa książkowa kompresja??
Kolejne pytanie bo ten silnik przed kupnem rzekomo po remoncie i był juz dotarty,
Czy facet który robił remont nie splanował za dużo głowicy co dopreżylo tak silnik??
Dalej planuje się do niego założyć pełny wtrysk EFI z mk3 i jak jest z głowicą czy inne sa kanały dolotowe?? I w ogóle czy są szanse na założenie kolektora z EFI bez zmiany głowicy na ori pod EFI.
Jak z kanalami olejowymi/wodnymi?
JoeMix - 15 Cze 2009, 19:27
W silniku gaźnikowym brakuje rzeczy potrzebnych do wtrysku, najważniejsza to czujnik położenia i prędkości obrotowej wału. Sprężanie jest 9,5:1 książkowo, nie wiem czy i jak się to przelicza.
luki - 15 Cze 2009, 20:17
kolo jest już założone od efi i miejsce wymierzone i nawiercone,tak ze czujnik tylko trzeba tam umiejscowić w razie czego
pvzon - 15 Cze 2009, 21:47
głowica od gaźnikowca ma inne wloty od kolektora dolotowego, nie ma miejsca na wtryskiwacze
Marek - 15 Cze 2009, 22:03
Dokładnie tak jak pvzon pisze, głowicy z gaźnika na dodatek nie przerobisz pod EFI, musisz głowice z EFI dokupić. Przerabiałem to ostatnio w escorcie mk4 MFi i skończyło się na przekładce całego silnika EFI. Jakbyś był zainteresowany głowicą pod EFI to pw.
luki - 15 Cze 2009, 22:23
spoko mam góre z EFI
A jak jest z kanałami olejowymi/wodnymi w połączeniu blok głowica, i drugie pytanie o wałek czy jest taki sam tj wzniosy krzywek??
dr_dave - 18 Cze 2009, 18:18
uszczelki pod głowice są takie same ponad 10 lat się nie zmieniła .
Przekaźnika zasilający komputer jeszcze trzeba dorobić
Laskosz - 18 Cze 2009, 18:24
a teraz was zaskocze żaden z was o tym nie wspomniał do 89r bodajże silniki cvh nie posiadają miejsca na czujnik obrotów wału
luki - 18 Cze 2009, 19:30
Laskosz, JoeMix napisał/a: | najważniejsza to czujnik położenia i prędkości obrotowej wału |
JoeMix - 18 Cze 2009, 22:20
Laskosz, luki86 napisał/a: | kolo jest już założone od efi i miejsce wymierzone i nawiercone,tak ze czujnik tylko trzeba tam umiejscowić w razie czego |
Laskosz - 18 Cze 2009, 22:27
sory za zamieszanie ale moja przeglądarka coś mi postami tasuje
|
|