Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [Solved] Fiesta 1.8D MK4, przeszczep serca i problemy

GilU - 24 Maj 2009, 00:41
Temat postu: [Solved] Fiesta 1.8D MK4, przeszczep serca i problemy
Witam, dzisiaj caly dzien spedzilem przy zamianie silnika jednej z rodzinnych fiest i gdy nastapil moment proby generalnej bylo wielkie rozczarowanie. Fiesta jest z 99 roku, kupilismy silnik z roku 2000 - niby identyczny 1.8D endura de (chyba ze w 2000 byly jakies zmiany, ale na oko identyczny). Problem jest taki ze po tym przeszczepie fiesta wogole nie kreci rozrusznikiem, nie dochodzi tez paliwo do wtryskow. Probowalem uruchomic silnik podlaczajac rozrusznik na krotko do akumulatora i przy wlaczonym zaplonie (przekreconym kluczyku), ale nie dochodzi paliwo. Probowalem tez podac paliwo do pompy nie z baku a z butelki - tez bez powodzenia. Czy to ma zwiazek z immobilizerem? Bo to jedyne co przychodz mi do glowy.. CO moge zrobic aby to sprawdzic? Co moze byc przyczyna? Czy przekladka silnika ma wplyw na immobilizer? Czym jest tajemnicza puszka ktora przedstawia zalaczona fotka? To jedyny element elektryczny ktory nie byl przelozony ze starego silnika i zostal taki jaki byl przy nowo zakupionym.
Bardzo prosze o pomoc bo jutro niedziela i trzeba dzialac! :)


jonteczek - 24 Maj 2009, 00:52

GilU napisał/a:
Witam, dzisiaj caly dzien spedzilem przy zamianie silnika jednej z rodzinnych fiest i gdy nastapil moment proby generalnej bylo wielkie rozczarowanie. Fiesta jest z 99 roku, kupilismy silnik z roku 2000 - niby identyczny 1.8D endura de (chyba ze w 2000 byly jakies zmiany, ale na oko identyczny). Problem jest taki ze po tym przeszczepie fiesta wogole nie kreci rozrusznikiem, nie dochodzi tez paliwo do wtryskow. Probowalem uruchomic silnik podlaczajac rozrusznik na krotko do akumulatora i przy wlaczonym zaplonie (przekreconym kluczyku), ale nie dochodzi paliwo. Probowalem tez podac paliwo do pompy nie z baku a z butelki - tez bez powodzenia. Czy to ma zwiazek z immobilizerem?


to z pewnością immobilajzer, ale jak to obejść, to musi Ci ktoś inny doradzić :)

GilU napisał/a:
Czym jest tajemnicza puszka ktora przedstawia zalaczona fotka?


to podgrzewacz paliwa, na pewno nie przyczynia się do Twojego problemu <8>

diodalodz - 24 Maj 2009, 09:13

immobiliser poinformuje cię nie zgaśnięciem diody obok zegarka że cokolwiek jest nie OK .
GilU - 24 Maj 2009, 10:17

Jeszcze dzis nie grzebalem w aucie, ale z tego co pamietam z wczoraj, to po wlozeniukluczyka dioda zapalala sie na chwile ciaglym swiatlem, a pozniej szybko migala. Podczas jak probowalismy uruchomic auto na holu troche glupiala, bo raz mrogala raz nie, raz zauwazylem dziwna sekwensje ze mrugala 3 razy szybko i raz wolno i tak w kolko. Jest gdzies rozpiska co oznaczaja dane "kody"? Jesli to ten immobilizer - co w tym przypadku trzeba zrobic bo niemam z tym kompletnie doswiadczenia? Czy to jest kwestia zaprograpowania kluczyka? czy to trzeba w komputerze cos przeprogramowac zeby "widzial" nowy silnik? Czy moge zalozyc jakis element ze starego silnika do aktualnego zeby to ruszylo? co proponujecie?
diodalodz - 24 Maj 2009, 11:00

steownik zgubił prawdopodobnie kluczyk . Jedyna próba której można dokonać to poprawić masę karoserii podłączyć auto na kable z innego i spróbować wszystkimi kluczami jakie się ma . te immobilisery są czułe na zbyt niskie napięcie .
GilU - 27 Maj 2009, 10:56

W serwisie Forda za 200zl powiedzieli ze zrobia, przy czym jak przyszlo co do czego stwiedzili ze komputer jest zablokowany i nic nie moga zrobic, inny znow magik stwierdzil ze trzeba usunac calkiem immobilizer ale to kilka dni mu zajmie i od reki sie nieda zrobic. Na koniec pomoglo przelozenie starej pompy do nowego silnika i wszystkie problemy odeszly w sina dal - Problem rozwiazany :)
Pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group