|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka - [MK5] diesel 1.8 D pracujący na okrągło wentylator
gilmaly1 - 19 Kwi 2009, 19:12 Temat postu: [MK5] diesel 1.8 D pracujący na okrągło wentylator Po włączeniu stacyjki na zimnym silniku włącza się wentylator ma max.prędkości.Próbowałem znaleść czujnik od wentylatora,znalazłem tylko ten od zegara.Może ktoś wie jak to jest rozwiązane.Miałby moją dozgonną wdzięczność i duże piwo na spocie.
adriax - 22 Kwi 2009, 19:39
Moze dokladnie ci nie powiem, ale postaram sie pomoc. Przewaznie jest tak ze od wentylaotra idzie kabelek i po tym kabelku powinienes dojsc do czujnika wentylatora. A sam czujnik o moze byc albo gdzies w chlodnicy ew gdzies kolo termostatu.
dimit4i - 23 Kwi 2009, 12:52
Czujnik jest tam gdzie termostat, podłączony takim cienikm kabelkiem, z koncowka w kształcie fajki!
Masz tu zdięcie poglądowe na przykładzie [mk3]
gilmaly1 - 24 Kwi 2009, 11:32
Bardzo się cieszę z odzewu i dziękuję.Problem polega jednak na tym,że auto na zdjęciu to najprawdopodsluobniej mkIII z silnikiem chyba 1.1 na monowtrysku.A samochód o który pytam jest taki jak w profilu czyli mkV na dieslu 1.8D.Miałem więc nadzieję że ktoś z posiadaczy takiego auta zajrzy pod maskę i podpowie.Ale dzięki za dobre chęci.Szacunek.
p.s.Podpowiem.Ten silniczek(a raczej sieczkarnię)można łatwo usprawnić.Na allegro za około 600 zł można znaleść gażnikowy 1.3.Zmienia się kolektor ssąsy od 1.1,zostawia monowtrysk i ma się ok.70 KM(66KM stanardowe+ostrzejszy wałek w gaznikowym)W dwie sprawne osoby robi się to w trzy godziny.A jazda zupełnie inna.Na kawałku prostej na A7 wyciągnąLem z tego prawie 180 km/godz.Acha i przelotka zamiast katalizatora.To jeszcze 2-3 koniki więcej.Dobrze zrobione może dać nawet 80 KM na hamowni.Pozdrawiam.
Seb0l - 24 Kwi 2009, 16:39
Termowłącznik wentylatora chłodnicy znajduje się przy termostacie (koloru niebieskiego na zdjęciu),
gilmaly1 - 24 Kwi 2009, 17:25
Cały ból polega na tym że mk5 jest zupełnie nie zgodna z poprzedniczkami.Niby to samo a nie to samo.W króćcu pod termostatem niema otworu na czujnik.I niema okrągłej wtyczki.Zaczynam podejrzewać że on powinien być na górnej rurze od chłodnicy,a wtyk na czujnik jest taki bardziej płaski.
|
|