|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Muli przy dodawaniu gazu
Kuleczka - 9 Mar 2009, 14:31 Temat postu: [MK3] Muli przy dodawaniu gazu Czesc, mam taki problem z fiestką od dłuższego czasu że na rozgrzanym silniku ze przy redukcji biegu na niższy i po dodaniu gazu auto przyspiesza dopiero chwili, taka jakby turbo dziura .
np. jadąc na trójce 40kmh skręcam w uliczke i redukuje na dwójke przy predkosci 20kmh, puszczam sprzeglo i dodaje gazu a tu nie przyspiesza, dopiero po ok. dwoch trzech sekundach zaczyna stopniowo przyspieszac.
druga sutuacja to taka ze stojąc dłuższa chwile na swiatłach, kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach, wszystko jest ok ale kiedy chce ruszyć to najpierw musze wkręcić silnik na obroty (czyli powoli nacisnąć gaz, a jesli zrobie to gwałtownie to silnik bedzie sie dławił) a dopiero pozniej moge puscić sprzegło.
po prostu silnik powoli reaguje na dodanie gazu, jakby paliwo nie tej jakosci ale probowałem juz tankować na innych stacjach ale to nic nie daje, wymieniłem nie dawno swiece i kable WN oraz filtr powietrza ale sytuacja sie nie zmieniła.
na zimnym silniku nie zauwazylem nie pokojacych zachowań poza czkawką i spadkiem mocy
pomocy
bidżej - 9 Mar 2009, 16:36
CPP? jak jest walnięty to sterownik nie ma dokładnej informacji o wciśnięciu gazu...
zrób sobie testerek i zczytaj kody błędów albo ściągij CPP z auta i pomimerz
Kuleczka - 9 Mar 2009, 16:51
a jesli jest uszkodzony ten czujnik polozenia przepustnicy to jest mozliwosc ze auto wiecej pali?
bidżej - 9 Mar 2009, 21:58
jest taka możliwość
dzecky - 10 Mar 2009, 07:03
mam identyczny problem...na gazie idealnie chodzi a na benzynie sie muli...oleju auto nie bierze ale mam zle przeczuce ze to wina silnika(tak mi sie wydaje...:)
Kuleczka - 10 Mar 2009, 20:21
a jak sprawdzic czy CPP jest napewno nie sprawny? czym to sie dokladnie objawia?
napisałeś "zrób sobie testerek i zczytaj kody błędów albo ściągij CPP z auta i pomimerz "
niemam jakis specjalistycznych przyrzadow oprocz szkrzynki z narzedniami
bidżej - 10 Mar 2009, 21:16
www.fiesta.abla.piwko.pl
Kuleczka - 12 Mar 2009, 19:47
w miejscu gdzie jest pokazane niema zadnej wtyczki jak na foto
Kuleczka - 12 Mar 2009, 20:44
wtf? :yyy:
bidżej - 12 Mar 2009, 20:50
no właśnie nie wiadomo wtf :yyy:
pisałem, że jeśli na bank masz monowtrysk i na bank przy akumulatorze nie ma tej 3-pinowej wtyczki, to poszukaj wtyczki w kształcie złącza obd2 na słupku drzwi przy nogach kierowcy (prawdopodobnie za zaślepką) - bo i takie jaja bywały w mk3
essien - 12 Mar 2009, 20:55
a najłatwiej podjedź do warsztatu na kompa i zdiagnozują ci Uśmiechniesz się i wystarczy, jak nie to zapłacisz 20zł
Kuleczka - 12 Mar 2009, 20:56
ok, dzieki
oblookam tam
bidżej - 12 Mar 2009, 20:56
essien, jak wtyczki nie ma to chyba przez znaki dymne?
Kuleczka - 12 Mar 2009, 20:58
ale pewnie bede musiała jechać do servisu forda a tam mnie grubo wykasuja, bo pan mietek w garazu do ktorego jezdze z fiesciną niema kąputra
bidżej - 12 Mar 2009, 21:03
Kuleczka, u mnie na wydziale diagnozują auta studentów i ich znajomych KTSem Boscha i Unitestem (czy jakoś tak) Magnet Marelli za friko, i to z pocałowaniem ręki
poszukaj u siebie (chociaż nie wiem czy w "masz tą fiestę?" jest politechnika )
Kuleczka - 12 Mar 2009, 21:12
ok, jak bede miec czas to napewno gdzieś w "masz tą fiestę?" jest polibuda gdzie mi to sprawdza
kuba87 - 12 Mar 2009, 22:51
no ja też nie mam wtyczki ale zlokalizowałem komputer silnika potrzebny on jest?
|
|