|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika silnika - fiesta mk2 - ile remont silnika
cezar - 28 Sty 2005, 10:09 Temat postu: fiesta mk2 - ile remont silnika Witam,
mam fiestkę mk2 - 1,0 z 84r. , ostatnio olej ubywa mi w expresowym tempie i jakaś takaś słabawa się robi, co to może być i ile za remoncik silnika zapłacę ??
Jareczek - 28 Sty 2005, 12:36
3000 zł :lol:
orzysz - 28 Sty 2005, 12:54
Jak olej to wymien pierscienie i uszczelniacze. A zalezy jeszcze co chcesz robic!
cezar - 28 Sty 2005, 15:03
Jareczek napisał/a: | 3000 zł :lol: |
troszkę optymizmu poproszę, 3 tysiaków to ona nawet w połowie nie jest warta
cezar - 28 Sty 2005, 15:10
orzysz napisał/a: | Jak olej to wymien pierscienie i uszczelniacze. A zalezy jeszcze co chcesz robic! |
czytałem, że tez miałeś ten problem ile zapłaciłeś za wymianę??
orzysz - 28 Sty 2005, 17:12
Za wymiane nic nie zaplacilem bo robilem to sam! Ale za pierscienie zaplacilem 140 zl a za uszczelanicze po 2 zl od sztuki a ich jest 8.
Rycho - 28 Sty 2005, 17:35
Jak za remont kapitalny silnika to cena, jak wyżej. same tłoki to około 1000 PLN, przynajmniej tyle kosztowały do mojego byłego fiacika 128
Dolicz tulejowanie, bądź toczenie cylindrów, szlif wału itp i Ci wyjdzie.
Rycho
orzysz - 28 Sty 2005, 17:58
No jezeli bedzie chcial tyle robic to pewnie ze mu 3 krotnie przwyzszy wartosc samochdu. Niech Dioda ci napisze ile zaplacil za remoncik bo on robil. ALe mysle ze jak wymienic pierscienie i uszczelniacze to nie powinienec miec problemow z olejem! A nie masz nigdzie wyciekow??
Jareczek - 28 Sty 2005, 19:45
Najpierw jakiś mechanik musi Ci rozebrac silnik i dokladnie zobaczyć co jest do wymiany, bo czasami same uszczelniacze i pierścienie nie wystarczy wymienić, tak jak pisał Rycho to moze jeszcze dojść szlif wału i jeszcze inne "pierdoły". Czasami lepiej jest pomyśleć nad wymianą silnik na inny, wyjdzie taniej niż remont
Lokmen - 28 Sty 2005, 20:09
orzysz napisał/a: | Za wymiane nic nie zaplacilem bo robilem to sam! Ale za pierscienie zaplacilem 140 zl a za uszczelanicze po 2 zl od sztuki a ich jest 8. |
hohoho, zadziwiasz mnie.....
orzysz - 28 Sty 2005, 20:12
Lokmen czym??:>
Lokmen - 28 Sty 2005, 20:21
No bo wymniełeś pierścienie i uszczelniacze,a pojęcia nie masz jak wyciągnąć i sprawdzić szklanki od regulacji luzu zaworowego. W zasadzie to widze czarno tą wymianę, pomiając już kwestię samej wymiany i poprawności montażu pierścieni w zamkach tłoka - w którymś poście piszesz ze po tej wymianie nadal jest słaba szczególnie powyżej 5000 obrotów. Sęk w tym ze po takiej wymnianie nie żyłuje sie silnika odrazu tylko po mniej więcej ok 1500 km przebiegu spokojniej jazdy aby przez ten czas zdążyły sie pierścienie ułożyć...
JoeMix - 29 Sty 2005, 09:02
Zrób remont sam jak Ci radzi kolega... jemu auto po remońcie super chodzi...
Łokmen napisał/a: | w którymś poście piszesz ze po tej wymianie nadal jest słaba szczególnie powyżej 5000 obrotów. Sęk w tym ze po takiej wymnianie nie żyłuje sie silnika odrazu tylko po mniej więcej ok 1500 km przebiegu spokojniej jazdy aby przez ten czas zdążyły sie pierścienie ułożyć... |
Łokmen, ale Ty się szczegułów czepiasz...
Lokmen - 29 Sty 2005, 09:44
Ktoś musi ....
diodalodz - 29 Sty 2005, 13:56
hm ja powiem tak w mk2 były lepsze bloki silnika i czasami nie ma progów . wiadomo ze wymiana pierscieni samych to nie jest coś super bo i tak cylindry robia sie owalne i po to sie je szlifuje . Hm trzeba by zdjąć głowice i powinno sie wiele wyjaśnić . A dół w tych silnikach raczej jest nie zniszczalny . Jak zrobisz taki remont jak pisał orzysz silnik odzyska moc i przestanie brać olej ale nie bedzie trawały tzn 100 tyś to max co da rade przejechać . Hm a no i zazwyczaj wałek rozrządu jest do wywalenia razem z łańcuszkiem i napinaczem . Myśle ze za 1000 zł można by spróbowac szczęścia tylko mozesz mieć praoblemy z częściami bo np panewki do mk1 1.1 GLA bardzo cieżko dostać . Ale chyba masz bardziej popularny silnik .
Pozdro
|
|