|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK6] jaki silnik byście wybrali
scorpion69 - 27 Lut 2009, 12:48 Temat postu: [MK6] jaki silnik byście wybrali kupując MK6 jaki silnik byście wybrali? oprócz 1.3i 50/60KM.
1.3i 70KM , 1.25 16v albo tdci? chciałbym kupić w miare młodą sztuke i długo nim pojeździć -przynajmniej 200tys km. czy diesel bedzie dużo droższy w serwisowaniu -wiadomo turbosprężarka, wtryskiwacze...gdzieś wyczytałem że w 1.25 16v nie da sie zrobić szlifu cylindrów, ze względu na materiał jego wykonania.
Co zatem wybrać?
Parzych - 27 Lut 2009, 13:18
1,6 TDCI 90KM lub 1,6 S 16V 100KM... Pierwszy ma niskie spalanie i osiągi całkiem całkiem, a ten drugi ma niezłe osiągi i spalanie porównywalne do 1,25 16V
pP - 27 Lut 2009, 16:29
polecam silni 2.0L duratec..
wybierz disla - dobra elastyczność, niskie spalanie, serwisowanie wg mnie niewiele droższe..
Neo178 - 27 Lut 2009, 17:10
Ja mogę polecić silniczek taki jaki sam posiadam w mojej fieścinie - 1.6 benzyna. Autko przy spokojnej jeździe w trasie nie pali dużo (6,5-6,7l/100km), dynamiczny i ogólnie fajny Co prawda to nie to co 2.0l ale też ładnie cieka po drogach Jak trzeba - ekonomiczny, jak ma się zebrać - to się zbiera. W sumie to zależy co kto chce i co kto lubi diesel czy benzynka ..
Marcinowaty - 27 Lut 2009, 20:20
1,3i/70KM bym wzial albo 1,4 tdci
arecki - 27 Lut 2009, 20:32
1.6 tdci bym brał
scorpion69 - 27 Lut 2009, 21:24
Marcinowaty napisał/a: | 1,3i/70KM bym wzial |
to jest ten sam motor jak u mnie? jesli tak to co zmienili?
Skfarek - 28 Lut 2009, 09:59
Było kilka wersji mocowych silnika 1.3. A co do polecanych silników to radzę wziąść coś mocniejszego bo 1.3 70 km będzie jeździć gorzej niż 1.25 a palić tyle samo. 1.4 16v źre tyle co 1.6 16v a jeździ trochę lepiej niż 1.25 16v. 1.4 TDCi jak dla mnie ma fatalna kulturę pracy (bez urazy do jeżdzących z takimi silnikami ale porównajcie jak pracuje ten sam silnik np. w 206 to zrozumiecie o co mi chodzi). Do 1.6 częsci pasują od fokersa (1ki) bo to ten sam silnik, tak samo jest z 1.6 tdci (od 2ki) - Tak więc propozycje zostają trzy 1.25 16V, 1.6 16V i 1.6 TDCI
ElGrey - 1 Mar 2009, 17:25
Od zaciecia kierowcy, ale nie mniej niz 1.6 i, bo nizej to nieporozumienie.
servis bezyna czy ropniak to w zasadzie to samo
pawel182 - 2 Mar 2009, 10:26
ElGrey napisał/a: | Od zaciecia kierowcy, ale nie mniej niz 1.6 i, bo nizej to nieporozumienie.
servis bezyna czy ropniak to w zasadzie to samo |
Nieporozumieniem to było sprzedawanie w Polsce tylko wersji z silnikami 1.3 8v, 1.25 16V i 1.4TDCI
pP - 2 Mar 2009, 10:30
pawel182 napisał/a: | ElGrey napisał/a: | Od zaciecia kierowcy, ale nie mniej niz 1.6 i, bo nizej to nieporozumienie.
servis bezyna czy ropniak to w zasadzie to samo |
Nieporozumieniem to było sprzedawanie w Polsce tylko wersji z silnikami 1.3 8v, 1.25 16V i 1.4TDCI |
po prostu byłoby to nieopłacalne,
umówmy się ilu klientów byłoby na takie silniki,
mało kogo w Polsce stać na nowy samochód za 60tys w klasie b,
woli już kupić słabo wyposażonego golfa lub coś w ten deseń..
zuber - 6 Kwi 2009, 10:27
kazdy w miare dobry oprócz 1.3 i 1.4 tdci Zastanow sie nad benzynowym 1.6 Serwis diesla napewno drozszy i ryzyko awarii wieksze Ja mam 1.25 16v i ma troche za malo mocy zwlaszcza przy malych obrotach za to w trasie ekonomiczny (wiecej jak 6.5 z klima mi nie spalil przy predkosciach do 120km/h) W miescie ponizej 8l ciezko zejsc
|
|