Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] zalała się w trupa i do tego kopci:):)

agentos82 - 5 Sty 2009, 20:59
Temat postu: [MK3] zalała się w trupa i do tego kopci:):)
:głowąwmur: a wiec tak moja staruszka fiescina miała ostatnio wymienianą głowice,uszczelke i uszczelniacze:)cieszyłem sie jak dziecko gdy oddzyskała swoja dawną moc ale niestety nie za długo to trwało,okazało się ze zalało mi 2 swiece i znowu muliła sie strasznie,a dotego kopci jak bym na opale jezdził:).kupiłem nowe swiece ppomogło na chwile i znowu je i mnie zalało:(.dodam ze nie bierze mi oleju ani płynu z chłodnicy a mimo to dymu robi tyle co nie miara.co ja moze bolec?dlaczego ja zalewa i tak kopci?help me:):)
JoeMix - 5 Sty 2009, 21:26

Które świece?

[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 21:27 ]
aha, patrząc z przodu liczymy od lewej do prawej czyli ta przy pasku alternatora to 1, a ta od strony skrzyni to 4.

agentos82 - 5 Sty 2009, 22:30

dwie skrajne swiece mi zalewa 1 i 4 nie wazne jak sie przy aucie stoi:)

[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 22:31 ]
i z kąd ten biały dym?

bidżej - 5 Sty 2009, 23:18

czyżby zdechła jedna połówka cewki? :fox:

a to białe to dym czy para?

pablon - 6 Sty 2009, 06:29

A czy zamula na zimnym czy ciepym silniku?.
agentos82 - 6 Sty 2009, 08:11

dym jest biały i wogole na wyzsze obtoty nie chce wejsc tylko ja muli i gasnie:(
JoeMix - 6 Sty 2009, 10:44

bidżej86 napisał/a:
czyżby zdechła jedna połówka cewki? :fox:
:yes: Bardzo możliwe, używaną cewkę można nabyć za 20-40 złotych choćby tu na forum w giełdzie, zacząłbym od podmiany, bo równie dobrze mógł paść sterownik, ale cewka bardziej prawdopodobna - dym to raczej para, bo jest zimno strasznie teraz.
agentos82 - 6 Sty 2009, 10:58

cewke wymieniałem stosunkowo nie dawno,a dym to dym a nie para,kopci jak stara lokomotywa
JoeMix - 6 Sty 2009, 12:33

Moja teraz też kopci tak że rano nie mogę cofać bo nic nie widać - norma, a cewkę, dlaczego wymieniałeś, stara padłą, nową kładłeś czy używkę?
stafcio - 6 Sty 2009, 13:08

przewody sa w miare nowe czy juz stare?
z opisu widze ze masz gaznik, moze cos tam regulowali tez i teraz sie rozregulowalo.
ja bym sprawdzil jeszcze kompresje tak zapobiegawczo. w moim zetec tez kopcil i zalewal, okazalo sie ze na 1,4 byly kawalki odkreconej sruby

Kondziu - 6 Sty 2009, 13:57

Koledzy jeżeli padła cewka...to bardzo prosty sposób..wyciągnij kable z 1 i 4 gara i zobacz czy jest w nich iskra. Jeśli nie ma to cewka lub kable a jak nie to bedziemy dalej kombinować.
ps.moze żle załozona uszczelka pod głowice?

agentos82 - 6 Sty 2009, 14:12

kable mam ok z gaznikiemnic nie było robione,czy jest to mozliwe ze dostaje za duzo paliwa i ją zalewa i dusi?

[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 15:34 ]
kable są wszystkie ok sam sprawdzałem boli jak cholera jak prąd kopie hehe,uszczelka na 100%jest dobrze załozona.juz nie wiem za co sie wziąć zeby było dobrze.

agryd - 6 Sty 2009, 18:20

agentos82 napisał/a:

kable są wszystkie ok sam sprawdzałem boli jak cholera jak prąd kopie


O a to ciekawe! Dlaczego Cię "kopło"? Tzn. jak sprawdzałeś kable?

Tommur - 6 Sty 2009, 18:58

Jeśli łapiesz za kabel w trakcie pracy, a on cię wali po rączkach, to raczej coś z nim nie ten teges.
albert1991 - 6 Sty 2009, 19:00

agentos82, wymien przewody bo maja przebicie :hahaha: zeczywiscie sa sprawne hehe
bidżej - 6 Sty 2009, 19:14

agentos82, jeżdżąc z takimi kablami katujesz i świece, i cewkę. Będziesz miał szczęście jak skończy się na wymianie kabli :-P
kazi - 6 Sty 2009, 23:01

tez miałem tak samo 1 i 4 zalany pomogło:

- wymiana rocznych przewodów na stare ale oryginalne fordowskie ( bo wymienilem zapobiegawczo ale sa one jednak dobre bo nie mają przebicia oraz mają dobrą rezystancje)

- wymiana świec na nowe

Efekt auto chodzi normalnie nie kaszle nie gaśnie i nie zalewa swiec, odpala na dotyk.

agryd - 6 Sty 2009, 23:18

kazi to miałeś więcej szczęścia niż ja. U mnie pęknięta obudowa cewki doprowadziła do korozji rdzenia. Nieopatrznie złapałem za kabel (chcąc sprawdzić gdzie nie ma iskry) z drugą rączką na nadkolu :hahaha: .
Skurcz w prawej ręce - 15 min, nowe doświadczenie - bezcenne :-)
A potem: nowa cewka i przy okazji nowe kable i świece. I po problemie.

kazi - 6 Sty 2009, 23:40

agryd napisał/a:
kazi ... Nieopatrznie złapałem za kabel (chcąc sprawdzić gdzie nie ma iskry) z drugą rączką na nadkolu :hahaha: .
Skurcz w prawej ręce - 15 min, nowe doświadczenie - bezcenne :-)
A potem: nowa cewka i przy okazji nowe kable i świece. I po problemie.

Rada elektronika: dotykaj do kabli pod napięciem ostrożnie i tylko jedną ręką, drugą miej z tyłu za plecami, gdybyś takie cos zrobił z gniazdkiem elektrycznym to mogło by się skończyć tragicznie - w cewce płynie prąd o wysokim napięciu lecz bardzo małym natężeniu więc zdrowego człowieka nie zabije ale po co się pieścić prądem?

agentos82 - 9 Sty 2009, 20:08

ok dzieki za pomoc choc powiedziałem juz sobie ze do niej nie doloże ani 1zł.bedą cześci chłopaki i dziewczyny:) piszcie co potrzeba:)KUPUJE NOWĄ FURE :V:
bidżej - 9 Sty 2009, 20:11

masz rację, kup nową furę - może ta będzie miała niezniszczalne kable... :cojest:
Freeman - 9 Sty 2009, 21:06

A biały dym to nie jest oznaką przedostawania się płynu chłodniczego do komory spalania?
bidżej - 9 Sty 2009, 21:48

freeman, to jest jeden z objawów. ale najpierw trzebaby odróżnić biały dym od białej pary...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group