|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] krzywe koła z tyłu
robert333r - 2 Sty 2009, 21:51 Temat postu: [MK3] krzywe koła z tyłu witam, mam problem z tylnymi kołami a mianowicie koła są nachylone góra do środka auta i to obydwa jednakowo , myślałem że może coś skrzywiłem ale obydwa na raz to dziwne, może ktoś wie o co chodzi ???? fiesta 92r 1.3i
slawomir-l - 2 Sty 2009, 22:14 Temat postu: krzywe koła sprawdz czy nie masz wyrobionych czopów pod łozyska " te przykrecane na 4 srubki ...:)
wykrec postaw na stole pionowo do góry reszte sam zobaczysz gołym okiem...:)
diodalodz - 4 Sty 2009, 03:31
prędzej wykrzywione mocownia czopów piast . Uszkodzone czopy to sprawa ewidentna bo w trybie natychmiastowym rozwalą łożyska .
bidżej - 4 Sty 2009, 10:36
a moje też są lekko pochylone i jeździ się normalnie... to samo widziałem w vw polo. zawsze myślałem że tak powinno być
Kondziu - 4 Sty 2009, 11:09
we fiatach 126 tez tak jest
bidżej - 4 Sty 2009, 11:17
w 126 miałem pochylone w drugą stronę, doły do wewnątrz...
Marcinowaty - 4 Sty 2009, 13:29
W maluchach są waczacze, a we fiescie belka
Skfarek - 6 Sty 2009, 00:05
robert333r a masz seryjny zawias czy obniżony?
mikolaj_r - 6 Sty 2009, 00:32
Skfarek napisał/a: | robert333r a masz seryjny zawias czy obniżony? |
A co to zmienia przy sztywnej belce?
robert333r - 6 Sty 2009, 20:53
całkowicie seryjny na 13 felgach
slawomir-l - 9 Sty 2009, 09:23 Temat postu: krzywe koła daj nowe czopy i łozyska ew. sprawdz czy bebny nie maja wybitych miejsc na piercienie łożysk oczywiscie przed załozeniem nowych łożysk
diodalodz - 9 Sty 2009, 13:29
slawomir-l napisał/a: | daj nowe czopy i łozyska ew |
zastanów się nad tym co piszesz . Musiała by się wygiąć sama podstawa czopu . Inaczej by zablokowało bęben albo koło podczas jazdy by pływało jeśli cokolwiek było by z bieżniami , łożyskami bądź samym bębnem .
bidżej - 9 Sty 2009, 14:03
ale skoro jeździ się normalnie, nie czuć żadnych luzów i opon nie zjada to chyba nic złego to pochylenie?
diodalodz - 10 Sty 2009, 03:47
z tyłu raczej mało groźne . Jeśli kiedyś auto było tuningowane to czasami jest to efekt długiej jazdy na szerokich dystansach . gdyż wtedy masz dłuższą dźwignię i uszkodzenie zostaje wywołane mniejszą siłą
|
|