|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Szarpie i muli gdy jest zimny.
topdogz - 25 Gru 2008, 21:30 Temat postu: [MK3] Szarpie i muli gdy jest zimny. Witam Forumowiczów :)
Szukałem już na forum rozwiązania mojego problemu ale bez skutku. Dlatego pomstał ten temat.
Posiadam Fiestkę 1.4 CLX. Silnik sprawuje się ogólnie bardzo dobrze :) Ma tylko jeden problem. Jak napisałem w temacie, po zapaleniu silnika i jazdy gdy jest jeszcze zimny strasznie szarpie ( na "jedynce" i "dwójce" ). Obroty silnika na jałowym również falują trochę. Po nagrzaniu silnika gdy przejadę parę kilometrów problem znika.
Bardzo proszę o pomoc. Nie znam się na mechanice.
Pozdrawiam :)
JoeMix - 25 Gru 2008, 22:53
FGaźnik masz czy wtrysk? http://www.fiestaklubpols...p=354677#354677 - podobny problem,,,
topdogz - 25 Gru 2008, 23:24
Dzięki za odpowiedź JoeMix.. Fiestka jest na wtrysku Masz jakieś przpuszczenia cóż to może być..? Aha.. Fiesta jest w tylko benzynie..
bidżej - 26 Gru 2008, 02:43
1. zmień w opisie z 1.4 na 1.4i
2. ja bym zaczął od samoadaptacji i zobaczył czy będzie lepiej, jak nie to czytanie błędów
topdogz - 26 Gru 2008, 10:39
Ja już sam nie wiem.. Może miał ktos podobny problem..??
JoeMix - 26 Gru 2008, 12:54
Skoro masz wtrysk i problemy na zimnym silniku do sprawdzenia czujnik położenia przepustnicy, czujnik temperatury silnika. Prewencyjnie wymieniłbym kable WN (lubią teraz wilgotnieć, jest zima) i świece, sprawdził czy cewka nie ma przebicia. 1,4 ma klasyczny rozdzielacz (jak pamiętam) więc do kontroli kopułka, palec - pod kontem zużycia i przebić.
topdogz - 26 Gru 2008, 20:22
Dzięki JoeMix. Znajomy mechanik twierdził, że to może być silnik krokowy.. ale to raczej taki grzebała a nie mechanik z prawdziwego zdarzenia
Aha.. jeszcze jedno.. zapomniałem napisać, że gdy jest zimny to wyskakuje "jedynka"...
Kondziu - 26 Gru 2008, 22:43
To masz ubitą skrzynie biegów... Witaj w problemie jakim jest fofi 1,4 Nie jesteś sam
topdogz - 27 Gru 2008, 09:49