|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] 1992 rok 1,4 silnik po nagrzaniu się przerywa
krzysztof koźlarek - 29 Lis 2008, 19:23 Temat postu: [MK3] 1992 rok 1,4 silnik po nagrzaniu się przerywa a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece ale jak dodam gazy do maxa prawie to ciągnie jak głópia dochodzi jeszcze do tego duże spalanie
Co może być przyczyną
świece nowe motorcraft
Kod: | zacznę powaznie kasować posty bez tagów. to służy wyszukiwaniu tematów i porządkowi na forum |
Yankes - 29 Lis 2008, 19:27
Skoro wymieniles swiece to kable tez by wypadalo.Moze filtr paliwa?
krzysztof koźlarek - 29 Lis 2008, 19:37
nie mam filtra paliwa ale jak jest sinik zimny to wszystko jest oki
MARIUSZ.B - 29 Lis 2008, 19:57
Może cewka szfankować po nagrzaniu się silnika. Jak silnik będzie ciepły i wystąpi problem sprawdz iskrę na świecach.
mamuten - 29 Lis 2008, 20:41
bo jak depniesz na fula to wiadomo że będzie większe spalanie bo gaźnik dostaje większe ilości paliwa
krzysztof koźlarek - 29 Lis 2008, 20:42
a sonda
na dodatek tego świece są czarne wszystkie spalil mi na 60 kilometrów 10 litrów benzyny
bidżej - 29 Lis 2008, 21:20
krzysztof koźlarek, silnik gaźnikowy nie ma sondy. po mojemu układ zapłonowy, tak jak pisze MARIUSZ.B.
Aha, i popraw tytuł tematu na jakiś konkretniejszy, bo aktualnie jest coś w stylu "[mk3] ratunku!" - później ciężko znaleźć informacje które znajdą się w tym topicu przez wyszukiwarkę, wpisując np "cewka" albo "silnik przerywa"...
JoeMix - 29 Lis 2008, 21:27
Stawiam na ssanie, nie otwiera się, jak depniesz w podłogę to otwiera się druga przepustnica a tam nie ma ssania dlatego ciągnie jak oszalała,,, a tak chodzi póty silnik zimny, jak się zagrzeje to zaczyna się zalewać paliwem,,, sprawdź ssanie, jakie masz w ogóle?
mamuten - 29 Lis 2008, 22:07
powinien mięć ręczne ssanie bo w mojej jest
krzysztof koźlarek - 29 Lis 2008, 23:03
ssanie automatyczne
po drugie jak by bylo ssanie to po nagrzaniu by na wolnych obratch gasł lub mial wysokie a po nagrzanie po puszczeniu gazu obroty spadają do 1000 i tak trzymają się
JoeMix - 29 Lis 2008, 23:22
Jeśli przepustnica będzie przymknięta a nie będzie włączone przewyższanie, to będą wolne i wcale nie wysokie, a jak depniesz w podłogę to będzie mu powietrza brakować... puty się nie uchgyli druga przepustnica, jak problem się pojawi zerknij w dolot jak to wygląda.
krzysztof koźlarek - 29 Lis 2008, 23:27
dzięki
jakieś inne pomysly może
pablon - 30 Lis 2008, 00:15
Obejrzyj cewke dokładnie, czy nie ma peknieć. Cewka po nagrzaniu zaczyna wariować własnie po paru przejechanych km.
krzysztof koźlarek - 9 Gru 2008, 12:44
cewka z wyglądu oki ale wymienilem na inną narazie objawy ustaly za tydzień napisze konkretnie czy wine miała cewka
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 06:39 ]
cewka wymieniona świece przewody ale nadal po nagrzaniu zachowuje się jakby nie palil na wszystkie świece nie zawsze
[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 21:43 ]
cewka wymieniona świece przewody ale nadal po nagrzaniu zachowuje się jakby nie palil na wszystkie świece nie zawsze
|
|