Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Ukręcona śruba od regulacji zaworów

moristo - 26 Lis 2008, 17:10
Temat postu: [MK3] Ukręcona śruba od regulacji zaworów
Witam!

Mam taki mały problem. Dzisiaj zabrałem sie za regulacje luzów na zaworach. Niestety, okazało sie ze jedna śruba jest ukręcona. Ma schrupany łepek i nie idzie jej ani wykręcić ani dokręcić. Luz na zaworze jest za duży bo ok 0,40mm a powinien byc 0,32. Prosze o rady i wskazówki co mam zrobić. Czy żeby wymienic taką śrubę musze rozebrać całą klawiaturę?
Prosze o pomoc. pozdrawiam

Laskosz - 26 Lis 2008, 17:26

najlepiej wyciągnąc całą klawiature i wynienic konik ze śrubą bo wątpie aby udało Ci się ją wykręcić.
Pozdro

moristo - 26 Lis 2008, 17:53

Dzięki, bardzo chętnie bym przyjechał ale z Poznania do Nowego Sącza mam coś ok 600km :)

A i jeszcze mam jedno pytanko. Czy moge tak jeździc, czy urchrupana nakrętka nie grozi jakąś większą usterką? Ogolnie silnik nie wydaję żadnych dziwnych odgłosów jedynie małe klekotanie, ale to standard.

Laskosz - 26 Lis 2008, 19:04

jeśli dalej nie pęknie i się nie rozleci to nic Ci nie grozi :P a do Poznania wiem ile jest bo byłem na zlocie :P
diodalodz - 26 Lis 2008, 20:26

kup sobie ze szrotu drugą klawiaturę . 30 min i wszystko bedzie sprawne .
moristo - 26 Lis 2008, 23:28

A macie może gdzies opis wymiany klawiatury, bo nie moge znalezc???
FreeHack - 27 Lis 2008, 10:06

moristo demontoujesz pokrywę zaworów (cztery śruby), następnie odkręcasz klawiaturę zaworów(również cztery śruby), wyciągasz klawiaturę, montujesz "nową" i zwracasz uwagę, czy laski popychaczy (szczupłe pręty wystające z głowicy) weszły w swoje wgłębienie w klawiaturze zaworów, a następnie - sama przyjemność - dokręcasz klawiaturę:) Przy okazji oczywiście powinieneś wyregulować luz zaworowy - użyj do tego celu klucza nasadowego, jeśli chcesz uniknąć kolejnej, ułamanej śruby regulacyjnej:)


Pozdrawiam

moristo - 27 Lis 2008, 18:11

ok dzieki za pomoc, ale rozumiem, ze olej musze spuścic z miski?? sory za głupie pytania ale raczej jestem poczatkujący jezeli chodzi o mechanieke
FreeHack - 27 Lis 2008, 18:24

moristo absolutnie nie musisz spuszczać oleju. Wszystkie operacje wykonujesz z poziomu na którym stoi auto:)

[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 18:29 ]
moristo poniżej masz link do tematu, w którym kolega Tommy prezentuje zabieg wymiany uszczelniaczy zaworowych i przy okazji ilustruje demontaż klawiatury zaworów na zdjęciach:)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23910


Powodzenia!

moristo - 27 Lis 2008, 20:15

no piękne:) prosta sprawa widze:) no to musze skombinowac tylko klawiature i zabieram sie za wymiane...

dzieki i pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group