|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Ukręcona śruba od regulacji zaworów
moristo - 26 Lis 2008, 17:10 Temat postu: [MK3] Ukręcona śruba od regulacji zaworów Witam!
Mam taki mały problem. Dzisiaj zabrałem sie za regulacje luzów na zaworach. Niestety, okazało sie ze jedna śruba jest ukręcona. Ma schrupany łepek i nie idzie jej ani wykręcić ani dokręcić. Luz na zaworze jest za duży bo ok 0,40mm a powinien byc 0,32. Prosze o rady i wskazówki co mam zrobić. Czy żeby wymienic taką śrubę musze rozebrać całą klawiaturę?
Prosze o pomoc. pozdrawiam
Laskosz - 26 Lis 2008, 17:26
najlepiej wyciągnąc całą klawiature i wynienic konik ze śrubą bo wątpie aby udało Ci się ją wykręcić.
Pozdro
moristo - 26 Lis 2008, 17:53
Dzięki, bardzo chętnie bym przyjechał ale z Poznania do Nowego Sącza mam coś ok 600km
A i jeszcze mam jedno pytanko. Czy moge tak jeździc, czy urchrupana nakrętka nie grozi jakąś większą usterką? Ogolnie silnik nie wydaję żadnych dziwnych odgłosów jedynie małe klekotanie, ale to standard.
Laskosz - 26 Lis 2008, 19:04
jeśli dalej nie pęknie i się nie rozleci to nic Ci nie grozi a do Poznania wiem ile jest bo byłem na zlocie
diodalodz - 26 Lis 2008, 20:26
kup sobie ze szrotu drugą klawiaturę . 30 min i wszystko bedzie sprawne .
moristo - 26 Lis 2008, 23:28
A macie może gdzies opis wymiany klawiatury, bo nie moge znalezc???
FreeHack - 27 Lis 2008, 10:06
moristo demontoujesz pokrywę zaworów (cztery śruby), następnie odkręcasz klawiaturę zaworów(również cztery śruby), wyciągasz klawiaturę, montujesz "nową" i zwracasz uwagę, czy laski popychaczy (szczupłe pręty wystające z głowicy) weszły w swoje wgłębienie w klawiaturze zaworów, a następnie - sama przyjemność - dokręcasz klawiaturę:) Przy okazji oczywiście powinieneś wyregulować luz zaworowy - użyj do tego celu klucza nasadowego, jeśli chcesz uniknąć kolejnej, ułamanej śruby regulacyjnej:)
Pozdrawiam
moristo - 27 Lis 2008, 18:11
ok dzieki za pomoc, ale rozumiem, ze olej musze spuścic z miski?? sory za głupie pytania ale raczej jestem poczatkujący jezeli chodzi o mechanieke
FreeHack - 27 Lis 2008, 18:24
moristo absolutnie nie musisz spuszczać oleju. Wszystkie operacje wykonujesz z poziomu na którym stoi auto:)
[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 18:29 ]
moristo poniżej masz link do tematu, w którym kolega Tommy prezentuje zabieg wymiany uszczelniaczy zaworowych i przy okazji ilustruje demontaż klawiatury zaworów na zdjęciach:)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23910
Powodzenia!
moristo - 27 Lis 2008, 20:15
no piękne:) prosta sprawa widze:) no to musze skombinowac tylko klawiature i zabieram sie za wymiane...
dzieki i pozdrawiam
|
|