Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK4]Bierze olej

Th0mas - 23 Lis 2008, 21:54
Temat postu: [MK4]Bierze olej
Witam. Jestem świeżym kierowcą. 2 miesiące temu zrobiłem prawko a miesiąc temu kupiłem swoje pierwsze auto. Trafiła mi się Fiesta '98 pojemność 1299, 37KW.
Po kupnie byłem na wymianie oleju (musiałem, bo nie wiedziałem co lał poprzedni właściciel). W warsztacie, gdzie wymieniałem olej mówili, że auto wygląda ładnie i widać pod spodem, że jest zadbane. Myślałem więc , że wszystko jest w porządku. Do czasu. Po trzech tygodniach przy hamowaniu zaczynała mi się świecić kontrolka oleju. Zapalała się na chwilkę i od razu gasła. Potem pojawiało się to coraz częściej, ale nadal tylko podczas hamowania, aż w końcu pomyślałem, aby sprawdzić poziom oleju w silniku. Sprawdziłem. Bagnet był suchutki. Nie wiem od jak dawna jechałem bez oleju.
Co to może być? Ile może kosztować naprawa? Gdzie w Łodzi najlepiej się z taką usterką udać?
Proszę pomóżcie.

uciu - 23 Lis 2008, 22:41
Temat postu: Re: [MK4]Bierze olej
<było> glab


KLIKEN MACHEN

marekw - 24 Lis 2008, 13:35

uciu - oby Tobie ktoś pomógł ktoś równie wyczerpująco jak waśnie Ty to zrobiłeś.
Th0mas - 24 Lis 2008, 14:29

W tamtym temacie jest napisane o niebieskim dymie z rury wydechowej. U mnie tak nie jest. U mnie wygląda dym "normalnie" Jednak po podłożeniu ręki do rury zwykle wydobywają się, jeśli się wydobywają, przeźroczyste krople, a u mnie czarne.
Carnival TDi - 24 Lis 2008, 15:11

jak masz przebieg powyzej 150tyś km to nie masz sie czym martwic bo to normalka w fiescinach, wymien olej na 20w-50 i jedz dalej :D







:D







ja tak robie :D







:D

hubi_2006 - 24 Lis 2008, 15:23

Carnival TDi według ciebie normalne jest że fiesta traci olej w 3 tygodnie jak ma 150 tys km? ;-(
kubas - 24 Lis 2008, 15:25

ja mam przebieg ok 158 tys i nie mam problemów więc nie mów że to normalne, bo ktoś jeszcze uzna to za normę i autko na śmierć zajeździ !
hubi_2006 - 24 Lis 2008, 15:27

Ktoś tu jest chyba nie poważny. UCIU kolega wczoraj dołączył do nas jakbyś nie zauważył i ma prawo nie być zorientowanym w forum. Co, może ty tak nie robiłeś?

[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 15:35 ]
Moja ma 216 tysi. Th0mas wal do mechnika najlepiej. Nie zwlekaj z tym. Moja stara mk3 też takie coś miała. Objaw kontrolka oleju przy zatrzymywaniu sie. Tyle że ja spr olej na drugi dzień. Po miesiącu przepaliła cały olej do sucha. Przyczyna: pęjniety pierścień olejowy. Po naprawie silnik był już bez awaryjny.

[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 15:35 ]
Moja ma 216 tysi. Th0mas wal do mechnika najlepiej. Nie zwlekaj z tym. Moja stara mk3 też takie coś miała. Objaw kontrolka oleju przy zatrzymywaniu sie. Tyle że ja spr olej na drugi dzień. Po miesiącu przepaliła cały olej do sucha. Przyczyna: pęjniety pierścień olejowy. Po naprawie silnik był już bez awaryjny.

szogoon - 24 Lis 2008, 15:43

czyli czeka Cię remont silniczka :)
życzymy Ci żeby koszty były ocziwiście najmniejsze...
ale licz się z kilkoma stówkami

uciu - 24 Lis 2008, 17:56

hubi_2006 napisał/a:
Ktoś tu jest chyba nie poważny. UCIU kolega wczoraj dołączył do nas jakbyś nie zauważył i ma prawo nie być zorientowanym w forum. Co, może ty tak nie robiłeś?



Jestem bardzo poważny, co w tym złego, że koledze wyjaśniłem iż temat był poruszany kilka razy? I jeszcze linka z grzeczności podałem??

hubi_2006 - 24 Lis 2008, 20:03

Uciu to o powadze było do Carnivala TDi. Sorry.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group