|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Wymiana 1,3i na 1,1 gaźnik
frenetico - 8 Lis 2008, 19:18 Temat postu: [MK3] Wymiana 1,3i na 1,1 gaźnik Witam.
Wiem że pewnie temat juz był poruszany ale nie moge znalezc postow o tym...;/
Chciałbym zmienić moj silnik 1,3i na 1,1 na gazniku bo moj strasznie olej bierze a 1,1 juz leży na podwórku. Wiem że 1,1 i 1,3 to blizniacze silniki ale martwi mnie komputer. Bedzie obsługiwał 1,1 na gaźniku??
Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie.
Marcinowaty - 8 Lis 2008, 20:14
A jest komputer w silniku z gaźnikiem, jakimkolwiek? Gaźnik i komputer nie za bardzo idą w parze..
MARIUSZ.B - 8 Lis 2008, 21:05
Zamontuj silnik razem z wtryskiem od 1.3 tylko trzeba coś pokombinować z mechaniczną pompą paliwa, może wystarczy zaślepić.
frenetico - 8 Lis 2008, 21:11
nie bardzo rozumiem ostatniego posta...;/ Dobra, komp odpada i dobrze:) Jeszcze jedno pytanie. przy tym silniku 1,1 jest urwany rozrusznik tzn przy dzwonie urwało rozrusznik razem z mocowaniem do silnika. da rade to jakos naprawic czy silnik nadaje sie na złom??
mamuten - 8 Lis 2008, 21:14
nie opłaca sie dawać silnik1,1 lepiej dać silnik 1,4 ale z rozrusznikiem to se chyba nie
tajmus - 8 Lis 2008, 21:25
a co do tematu wkladajac silnik z 1.1 z gaznikiem wywalasz kompa bo jest on niepotrzebny... kompa z wiazka nie bylo nigdy w gazniuku, byl w wtrysku
jesli chodzi o urwany rozrusznik to mam rozumiec ze urwal sie on razem z kawalkiem skrzyni... bo do niej jest przykrecony... rozwiazaniem byloby przelozyc skrzynie z rozrusznikiem z tego 1.3 ale dokladnie nie wiem jak potem to z tymi czujnikami... pewnie cos poknocilem ale to tak na szybko dla objasnienia wg mojej wiedzy (...) jak co to mnie poprawiac
frenetico - 8 Lis 2008, 21:36
Wlasnie urwał sie z kawałkami skrzyni ale w moim samochodzie skrzynia i rozrusznik są cacy wiec zrobie chyba jak radziłMariusz B i przerobie sobie 1,1 gaźnik na wtrysk.
szogoon - 9 Lis 2008, 22:18
frenetico, przełożysz kolektor, wtrysk i będzie cacy...
JoeMix - 9 Lis 2008, 22:23
Dokładnie, przerzuć silnik, wtrysk zostaw... ze starego silnika przełóż cały kolektor w 1,1, odkręć pompę paliwa, a powstałą dziurę zakryj odpowiednio przycięta blaszką (na te śruby co była pompa - uszczelka tez, najlepiej nowa, a jak stara w jednym kawałku to przez silikon ja)
frenetico - 10 Sty 2009, 15:29
Wracajac do tematu....
Czy jesli przeloze wtryskiwacz to dalej bede potrzebowal kompa?? Denerwują mnie te wszystkie czyjniki, sondy itd. Od kiedy mam fofi tylko z tym sa problemy. Wolal bym przelozyc ten 1,1 na gazniku i oszczedzic sobie zabawy i kosztów zwiazanych z wymiana cpp i przeplywowki. A jak jest z apetytem na paliwo silnikow 1,1 a 1,3i?? jest jakas zauwazalna roznica? Pozdrawiam
Bodziek - 10 Sty 2009, 15:43
oj kolego weź sie za tą fiestke bo sam sie swap nie zrobi
radze jak wiekszość zostawić kolektory dolotowy i wylotowy ( jest tam sonda lambda ) wraz z całym osprzetem a przelozyc sam blok silnika. skrzynie oczywiscie rowniez z 1,3
pozdro
a jezeli chcesz typowy wtrysk do 1,1i to mam taki kompletny z komputerkiem i w dobrym stanie
// jeśli interesuje Cie swap na coś mocniejszego to poczytaj mój temat w którym z pomocą forum FKP swapowalem 1,1i na 1,4
bidżej - 11 Sty 2009, 11:59
frenetico napisał/a: | kosztów zwiazanych z wymiana cpp i przeplywowki |
nie ma takiego czegoś ani w jednym, ani w drugim Twoim silniku...
|
|