Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma

olo - 19 Paź 2008, 22:41
Temat postu: Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma
Witam
Od jakiegos czasu nachodzi mnie pytanie czy da rade zrobic hybrydke z 2 silnikow czyli 1,4 zetec i 1,7 VCt z pumy co ewntualnie dalo by rade zrobic by podrasowac. Czy zmiana glowicy i wtryskiwaczy z 1,4 na 1,7 dala by jakis wzrost mocy czy gra warta swieczki i co ewentualnie by podpasowalo do bloku 1,4 może macie jakies sugestie.
ps
do znawcow czy sa jakies roznice konstrukcyjne w silnikach wyciagnietych z samochow z kiera po prawej stronie??

Piesek - 19 Paź 2008, 22:57

lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil ;)
olo - 19 Paź 2008, 23:02

Co trzeba by bylo wymienic oprocz silnika oczywiscie :) napewno przepływke i co jeszcze.
Kolego Piesku Czy dawca moze byc Puma Angol??

Piesek - 20 Paź 2008, 08:54

może być
Kolin - 20 Paź 2008, 09:09

Piesek napisał/a:
lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil ;)



Jak dla mnie nie realne.

olo napisał/a:
Czy dawca moze byc Puma Angol??


Może być europejczyk jak i angol

Żółwik Tuptuś - 20 Paź 2008, 20:14

Kosztorys oraz co trzeba wymienić napisał kiedyś Zoharek w swoim temacie . Znajdź jego temat ( w dziale projekty FKP )
olo - 20 Paź 2008, 22:07

Zocharek pisal swapa z 1,3 a jak ogladalem zetecka 1,4 i 1,7 konstrukcja wygladala bardzo podobnie. Doczytalem tez ze skrzynia pasuje. Ciekawe co jeszcze może pasowac bo może wytaczy podienic sam blok silnika kpl z glowica bez wymiany takich pitol jak zbiorniki , servo, pompa, wszytstko to co moglo by obnizyc koszta bo 1,7 można na dzien dziejszy wyrwac mozna golasa z anglielskiej wersji za 1500 zł . Bo nie mam jak zakupic calej Pumy jak zrobil to Kolega Zoharek
PumaRST - 20 Paź 2008, 22:22

zmienić musisz:

kompleny silnik z wiązka ektryczna i wszytskimi czujnikami, reszta zostaje, z 1,4. do tego fajna kruciutka skrzynia by była.

Nie zapomij o róznicach w zawieszeniu, stabilizatory, hamulce itp. to bezpieczeństwo a o nie zawsze warto dbać!!

olo - 20 Paź 2008, 22:37

No stabilizatory napewno bym wymienil :) a hamulce juz zakupilem od Mafiosa :) tarcze EBC nawiercane z green stufami klockami i zaciski chyba od RST mam juz po regeneracji :) pewnie podpasuja :) no to jeszcze trzeba by bylo sie do kogos usmiechnąc kto by mi to poskladal w szybkim czasie :P jak znajde dawce :) w dobrym stanie.

Ps Ewentualny dawca dziwnie tanio
http://www.allegro.pl/ite...nia_czesci.html

PumaRST - 20 Paź 2008, 23:14

cena pewnei za goły silnik, jak powiesz ze chcesz wszystko to wyjdzie pewnei koło 2tyś.


a co do twojego pytania, to kombinują ze swapem osprzetu do silników 1,4/1,6 i po stojeniu czasem to coś daje ale tam idą grube projekty i są szykowane pod klase. Mówie o UK. w PL to jest zupełnie nie opłacalne, taniej i lepiej wychodzi swap silnika.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group