|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma
olo - 19 Paź 2008, 22:41 Temat postu: Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma Witam
Od jakiegos czasu nachodzi mnie pytanie czy da rade zrobic hybrydke z 2 silnikow czyli 1,4 zetec i 1,7 VCt z pumy co ewntualnie dalo by rade zrobic by podrasowac. Czy zmiana glowicy i wtryskiwaczy z 1,4 na 1,7 dala by jakis wzrost mocy czy gra warta swieczki i co ewentualnie by podpasowalo do bloku 1,4 może macie jakies sugestie.
ps
do znawcow czy sa jakies roznice konstrukcyjne w silnikach wyciagnietych z samochow z kiera po prawej stronie??
Piesek - 19 Paź 2008, 22:57
lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil
olo - 19 Paź 2008, 23:02
Co trzeba by bylo wymienic oprocz silnika oczywiscie napewno przepływke i co jeszcze.
Kolego Piesku Czy dawca moze byc Puma Angol??
Piesek - 20 Paź 2008, 08:54
może być
Kolin - 20 Paź 2008, 09:09
Piesek napisał/a: | lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil |
Jak dla mnie nie realne.
olo napisał/a: | Czy dawca moze byc Puma Angol?? |
Może być europejczyk jak i angol
Żółwik Tuptuś - 20 Paź 2008, 20:14
Kosztorys oraz co trzeba wymienić napisał kiedyś Zoharek w swoim temacie . Znajdź jego temat ( w dziale projekty FKP )
olo - 20 Paź 2008, 22:07
Zocharek pisal swapa z 1,3 a jak ogladalem zetecka 1,4 i 1,7 konstrukcja wygladala bardzo podobnie. Doczytalem tez ze skrzynia pasuje. Ciekawe co jeszcze może pasowac bo może wytaczy podienic sam blok silnika kpl z glowica bez wymiany takich pitol jak zbiorniki , servo, pompa, wszytstko to co moglo by obnizyc koszta bo 1,7 można na dzien dziejszy wyrwac mozna golasa z anglielskiej wersji za 1500 zł . Bo nie mam jak zakupic calej Pumy jak zrobil to Kolega Zoharek
PumaRST - 20 Paź 2008, 22:22
zmienić musisz:
kompleny silnik z wiązka ektryczna i wszytskimi czujnikami, reszta zostaje, z 1,4. do tego fajna kruciutka skrzynia by była.
Nie zapomij o róznicach w zawieszeniu, stabilizatory, hamulce itp. to bezpieczeństwo a o nie zawsze warto dbać!!
olo - 20 Paź 2008, 22:37
No stabilizatory napewno bym wymienil a hamulce juz zakupilem od Mafiosa tarcze EBC nawiercane z green stufami klockami i zaciski chyba od RST mam juz po regeneracji pewnie podpasuja no to jeszcze trzeba by bylo sie do kogos usmiechnąc kto by mi to poskladal w szybkim czasie jak znajde dawce w dobrym stanie.
Ps Ewentualny dawca dziwnie tanio
http://www.allegro.pl/ite...nia_czesci.html
PumaRST - 20 Paź 2008, 23:14
cena pewnei za goły silnik, jak powiesz ze chcesz wszystko to wyjdzie pewnei koło 2tyś.
a co do twojego pytania, to kombinują ze swapem osprzetu do silników 1,4/1,6 i po stojeniu czasem to coś daje ale tam idą grube projekty i są szykowane pod klase. Mówie o UK. w PL to jest zupełnie nie opłacalne, taniej i lepiej wychodzi swap silnika.
|
|