|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Świszczy alternator , drga kiera... Szybkie pytanie
mirko - 17 Paź 2008, 21:47 Temat postu: [MK4] Świszczy alternator , drga kiera... Szybkie pytanie Cześć,
od jakiegoś czasu "coś" mi świszczy w okolicy alternatora, czytałem że może to być za ciasny pasek, łożyska itd... Za to zabierze się już mechanik.
Kolejna sprawa, czy to może mieć związek z tym świszczeniem i alternatorem: dzisiaj tak czukiereczeksię świszczeniu dotknąłem silnika i dziwnie drga (lekko), jak auto jest na postoju z włączonym silnikiem kierownica rownież lekko drga, trzęsie się... Nie zwracałem na to nigdy uwagi ale dzisiaj mnie to zaciekawiło. Czy to normalne zjawisko ta kiera i silnik ?
Co do alternatora to radzicie zrobić go jak najszybciej czy można z tym póki co "żyć", bo wiadomo jak to u mechanika, zawsze ma coś do roboty...
Acha i jeszcze jedno: ciągle powraca mój najgorszy problem, piszczenie z przedniego zawieszenia na nierownościach. Dzisiaj konkretnie lało i zamoczyło spód auta, stąd moje pytanie: CO jeśli jest mokre to nie trze / bez skojarzeń ( a co za tym idzie nie piszczy) w podwoziu ? Spręzyny raczej odpadają, amory też... ?
Pozdro
JoeMix - 17 Paź 2008, 21:50
Chcesz żeby pracujący silnik nie drgał?
mirko - 17 Paź 2008, 21:55
Chcę Tylko nie zwracałem uwagi na lekkie drgania kierownicy a dzisiaj mnie to zaciekawiło czy wszystko OK. Mam rozumieć że tak ma być dzięki.
Może jakaś odpowiedź co do części trących w zawiasie bo już nie mam pomysłów
JoeMix - 17 Paź 2008, 23:57
Ma być lub ma nie być,,, bo widzisz to co dla jednych jest normalnym drganiem pracującego silnika dla innych może być już trzęsieniem się... i odwrotnie. Trudno opisać gdzie jest granica... silnik ma chodzić równo i nie powinien się trząść... ale jak go dotkniesz to będziesz czuć wibracje że jednak pracuje. Jeśli to się niesie po kierownicy to zazwyczaj gdzieś się zrobił luz i on niesie, albo coś się przesunęło i o coś dotyka czego nie powinno.
kaczoro - 18 Paź 2008, 00:35
1.25 Zetec-S nie jest wzorem pod względem kultury pracy...
Co do piszczenia z przodu, to mam to samo...wymienione sworznie, gumy na wahaczu, tuleje staba, łączniki, sprężyny, łożyska górnego mocowania amora oraz gumy górnego mocowania amora...wszystko na podzespołach Lemfordera lub Motorcrafta/Forda i dalej trzeszczy/piszczy
mirko - 18 Paź 2008, 10:28
kaczoro napisał/a: | i dalej trzeszczy/piszczy |
to mnie zmartwiłeś jakbyś się z tym uporał daj znać
|
|