|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] PROBLEM ZE SŁABYM CISNIENIEM I BEGIEM NR1
start - 26 Wrz 2008, 09:54 Temat postu: [MK3] PROBLEM ZE SŁABYM CISNIENIEM I BEGIEM NR1 mam prosbe ..pomuzcie mi...mam słabe cisnienie na garach min.6.5....do tego maje auto sie dusi(przerywa)na biegu nr.1 ..MIEDZY INNYMI JEST TAKI MOMENT DO KTOREGO DOCHODZI I SZARPIE...PORAZKA
...moze wiecie czym jest spowodowane duszenie auta na 1??? PROSZE O DPP..PRUBOWAŁEM RESETOWANIE KOMPA NIC NIE POMOGLO...KUPILEM NOWY SILNIK .1.3 I BOJE SIE ZE TO SAMO BEDZIE PO PRZEŁOZENIU SILNIKA...CO MAM ROBIC ,MOZE JAKIES PORADY?
kandyk - 26 Wrz 2008, 10:33
start, Z tak małym ciścieniem już cudów nie uzyskasz; skoro kupiłeś 1.3 - to go wkładaj i już. To, że się dusi na jedynce, może wynikać ze starych świec i kabli WN, zatkanego na maksa filtra powietrza. Powymieniaj; najwyżej użyjesz do 1.3. Absolutną alternatywą dla 1.1 może być "Moto Doktorek" - na Allegro znajdziesz.
start - 26 Wrz 2008, 10:49
filter powietrza swiece zmieniale poł roku temu...wiec watpie...ale skoro tak to dla pewnosci jeszcze raz sprawdze... a moze cos innego?
stafcio - 26 Wrz 2008, 11:14
kolejny pomysłodawca motodoktorka
jak masz tak mała kompresje to moze byc przyczyna ze szarpie.
poza tym moze byc wiele innych rzeczy, w opisie masz 1,1 czyli ba gazniku, to moze jest rozregulowany?
moze swiece szlag trafil, wykrec je i sprawdz. ja kiedys wymienilem swiece i po ok pol roku jak u ciebie tez szarpal, po wymianie jak ręką odjął.
wymien swiece, koszt jednej to ok 8pln, to bedzie najtanszy sposób. jak nie poskutkuje to bedziesz mial swiece na przyszlosc, one sie nie przeterminowuja.
start - 26 Wrz 2008, 17:38
tez tak myslalem ale wolalem sie kogos poradzic mam fieste z silnikiem 1.1 o słaby m cisnieniu ale nie na gazniku tylko na mono wtrysku.auto z 93r
pablon - 26 Wrz 2008, 21:32
A ja powiem jak wygldaja świece?. Czy któraś nie jest okopcona. Jak mozesz resetować kompa skoro masz gaznik?.
start - 27 Wrz 2008, 15:30
nie mam gaznika mam jedno punktowy wtrysk.. swiece mam wlasnie okopcone ale tak zawsze mialem
kandyk - 27 Wrz 2008, 16:53
start, start napisał/a: | swiece mam wlasnie okopcone ale tak zawsze mialem | Przy ciśnieniu 6,5 trudno, zeby nie popalał oleju i stąd okopcenie i przerywana praca - świec i silnika. Wkładaj ten kupiony 1.3; tak to można dywagować bez końca.stafcio, Nie "kolejny pomysłodawca motodoktorka", tylko co można innego wymyślić na ciśnienie w garkach 6.5? To może Ceramizer lepiej Ci się kojarzy?
start - 27 Wrz 2008, 19:06
jak sie wkórwie to zaraz to auto potne teraz znow nie chce mi odpalac gubi prad i swiece sa okopcone chyba mnie czeka szrot
kandyk - 27 Wrz 2008, 20:29
start, Wróć do początku wątku i UWAŻNIE przeczytaj jeszcze raz (bez piwa!) posty, które zostały Ci napisane. W nich tkwi sedno sprawy, która Cię wprawia w pobudzenie nerwowe. Jest takie stare powiedzenie, które w złagodzonej formie brzmi: " Z piasku bata nie ukręcisz"...Jarzysz?
start - 10 Paź 2008, 10:39
zmienilem juz silnik, wymienilem swiece kable i nic ale i tak sie dusi na 1 ... zastanawiam sie nad pompa lub cpp...jak myslicie ...? moze ktos mi doradzi..please
Freeman - 10 Paź 2008, 11:02
CCP przecież zmieniłeś razem z silnikiem, ale pompa jak najbardziej do wywalenia.
start - 11 Paź 2008, 13:49
cpp z calym wtryskiem i filtrem powietrza zostawilem z 1.1.. włozylem tylko sam silnik1.3
Marcinowaty - 11 Paź 2008, 14:28
start napisał/a: | cpp z calym wtryskiem i filtrem powietrza zostawilem z 1.1.. włozylem tylko sam silnik1.3 |
Nie uważasz że cpp może sie różnic devil
bidżej - 11 Paź 2008, 15:29
Marcinowaty, kliknij TU
start - 11 Paź 2008, 18:46
bidzej86..to znaczy ze cpp moze byc z 1.1?
bidżej - 11 Paź 2008, 18:54
start, przecież wyraźnie napisane masz tam pod linkiem z góry? dla pewności możesz sprawdzić po numerze części...
start - 11 Paź 2008, 19:23
podziekowac
[ Dodano: Sob Paź 11, 2008 19:29 ]
o o o jeszcze jedno...co moze byc przyczyna falujacych obrotów...cpp czy silnik krokowy???
Freeman - 12 Paź 2008, 22:27
raczej krokowy.
|
|