|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - problem z odpalaniem silnika
cywek - 6 Wrz 2008, 23:50 Temat postu: problem z odpalaniem silnika Witajcie, moja lepsza połówka ma problem z odpaleniem silnika - trzeba długo kręcić by w końcu zapaliło, tak jest za każdym razem. Chodzi o VW new beetle 1.9 dieselka, wymiana pompy paliwa jednak nie pomogła... cóż można jeszcze sprawdzić, bo ja jestem zielony jeśli o to chodzi. Kable zapłonowe ? Cewkę zapłonową ? Jeszcze jakieś sugestie ?
JoeMix - 7 Wrz 2008, 00:11
W deselku nie ma kabli zapłonowych i cewki,,, świec zapłonowych też nie ma, więc nie sprawdzisz choćbyś bardzo chciał, za to możesz sprawdzić świece żarowe, bo jak zimny dieselek nie chce gadać to często ich wina,
diodalodz - 7 Wrz 2008, 01:02
co się dzieje odrazu po odpaleniu - dymi jeśli dymi to na jaki kolor .
Arkadius - 7 Wrz 2008, 10:16
a nie ma różnicy, ciepły zimny silnik?
elvis25 - 10 Wrz 2008, 20:43
Sorki że odświeżam temat ale odnośnie problemów z zapalaniem.
Szwagier ma Astre z 97r silnik ecotec 1,6. Po długim staniu najczęściej po nocy musi długo kręcić aby odpalił. Potem już ten problem znika. Autko jeździ jak zawsze, nie ma problemów z pracą silnika, chodzi równo, ładnie przyspiesza i nie dymi.
Co sprawdzić? możliwe że paliwo schodzi z przewodu spowrtoem do baku?
Opinie mechaników są sprzeczne ze sobą i różne ... sumując wszystkie diagnozy silnika auto trzeba szybki sprzedać albo dorwać nowy silnik. :yyy:
mamuten - 10 Wrz 2008, 20:49
może bierze gdzies lewe powietrze moja fiesta tez ciężko odpalała a teraz coś jej odbiła i pali na Dyk nawet bez dodawania gazu
stafcio - 10 Wrz 2008, 20:52
a moze akumulator albo alternator ma juz dosyć. jak ma mozliwosc to niech sprawdzi po nocy ile volt ma akumulator przed odpaleniem. z drugiej strony moze byc alternator, jak juz sie konczy to ciezko mu krecic jak jest slaby akumulator
JoeMix - 10 Wrz 2008, 21:12