Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - Dystanse , Tuleje dystansowe

dawidc - 21 Cze 2004, 20:13
Temat postu: Dystanse , Tuleje dystansowe
Właśnie dzisiaj założyłem dystanse do swojego wypasa :wink:
Dystanse 20mm na tył. Jedzie się znakomicie, na zakręcie idzie jak po szynach. Nawet nie myślałem że 20mm da tak zadowalający efekt.
:D :D :D
Niestety teraz bez cięcia rantów się nie obejdzie przy obniżaniu (takie mam plany :roll: ) Czy ktoś dokonywał takiego zabiegu we fieście?
Co robiliście z nadkolami plastikowymi?

Teraz Iro powinien odpalić foty- czekamy.

Żółwik Tuptuś - 21 Cze 2004, 20:21

heh prowadzenie w zakrętach jak po szynach . Zmartwisz sie gdy wyjedziesz z równej drogi na koleiny :( ( ja myślałem że mi sie któreś koło urwało )
Wodz - 21 Cze 2004, 23:14

Ja z przodu w mk1 po jej posadzeniu podginałem(zaginałem)max ile sie dało o jakieś 90 stopni:-),chodź oponki z przodu mam zalecane przez producenta(185/60 13)oczywiście za pomocą młotka a nakładki podcinałem nożem i byłem zmuszony przykleić je taśmą dwustronną.W tyle mam 205/60 13 i własnie bede zakladał dystanse i też musze coś wykombinować bo bedzie tarło:-(.Z przodu poszło gładko bo robiłem tą operacje przed malowaniem i nie bałem się że lakier popęka,a podejżewam że tak może być jak bedę tego sposobu próbował z tyłu.Więc chyba zostaje tylko wyciąć rant za pomocą tzw diaxa poczym dobrze podmalować i podkonserwować krawędzie błotników.
Qzyn - 22 Cze 2004, 22:06

No ja mam w mkII podgiete co sie dalo i chyba ciut na zewnatrz wyciagniete bo mam dystanse 15mm i przy obnizonym aucie zakladam kola czternastki na szesciocalowych felgach 185/60 R14 :)
Pozdrawiam

Qzyn - 23 Cze 2004, 22:23

Piotr ciezko mi powiedziec bo mam tam troche skrocone sprezyny sparco. Ale ja autko na nich juz kupilem wiec nie wiem o ile to jest nizej. Tyl jest niestety jeszcze na seryjnej wysokosci prawie wiec stoi troche jak kaczka hehe :D Jedyny sposob w jaki moge ci pomoc to dam ci kilka linkow do fotek gdzie jechalem na takich czternastkach i zobaczysz jak to wyglada.
http://80.53.246.226/~sek...galeria7/35.htm
Kurde sorki ale z tego co widze to reszte imprez na ktorych robili mi fotki jechalem z kolei na ekstremalnie malych trzynastkach (195/45) dla lepszego przyspieszenia hehee. Moze ta jedna ci cos pomoze.
Pozdrawiam

RKRman - 23 Cze 2004, 23:07

Qzyn napisał/a:
Piotr ciezko mi powiedziec bo mam tam troche skrocone sprezyny sparco. Ale ja autko na nich juz kupilem wiec nie wiem o ile to jest nizej. Tyl jest niestety jeszcze na seryjnej wysokosci prawie wiec stoi troche jak kaczka hehe :D Jedyny sposob w jaki moge ci pomoc to dam ci kilka linkow do fotek gdzie jechalem na takich czternastkach i zobaczysz jak to wyglada.
http://80.53.246.226/~sek...galeria7/35.htm
Kurde sorki ale z tego co widze to reszte imprez na ktorych robili mi fotki jechalem z kolei na ekstremalnie malych trzynastkach (195/45) dla lepszego przyspieszenia hehee. Moze ta jedna ci cos pomoze.
Pozdrawiam


dzięki za kontakt !
ja po prostu zaczne od uwalenia jednego zwoju z tyłu( + gumowe odboje ? )bo też sterczy do góry ! -i autko powinno się wyrównać , myśle że potem na przód dam skrócone sprężyny od diesla ( są chyba troche sztywniejsze + koniecznie gumy ! - no i pojeździmy.
p.s.
.......-a jak będzie "kupa" - to...........................
.........................................................wszystko jeszcze raz od początku .............no i pojeździmy !!!!
POZDRAWIAM :P

Wodz - 23 Cze 2004, 23:26

Witam!!!Piotr ja mam z tyłu(FF mk1)sprężyny z escorta xr3 przednie(H&R)i tak to mniej wiecej wygląda na oponach 205/60 13.
http://www.2lo.rz.pl/~fot...es/DSCF0958.htm
Ale mówie odrazu że musiałem skracac"skok"amortyzatora bo siedziały sprężyny za luźno w gniazdach.(przy regeneracji amorów zażyczyłem sobie ich skrócenie o 4cm natomaiast z przodu o 5cm)
Jeszce jedna fota z daleka
http://www.2lo.rz.pl/~fot...es/DSCF0918.htm
P.S
Nie muszę teraz wysoko podnosić windą autka by zmienić koło:-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group