Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - problem z jedna srubą

mamuten - 22 Maj 2008, 21:10
Temat postu: problem z jedna srubą
witam chciałem dzisiaj coś zrobić przy festolocie wiem że święto ale chciałem przygotować na jutro chciałem odkręcić śrubę od koła odkręciłem 3 i z jedną nie poszła uwaliłem dwa klucze do kul i co zrobić a śruba ani drgnęła a tak zakręcił mi mechanik od wymiany opon co zrobić pomóżcie

nakrętka puściła w ziołem klucz od poldolota a tego sie nie ugnie rura i sie odkręciło ale nakrętka do wymiany

PS proszę nie udzielać porad na ten temat dziękuje

JoeMix - 22 Maj 2008, 21:12

Jeśli uwaliłeś 2 klucze, a śruba siedzi to kiepskie klucze,,, weź porządny klucz, tylko że ryzykujesz że uwalisz śrubę.
mamuten - 22 Maj 2008, 21:29

JoeMix napisał/a:
Jeśli uwaliłeś 2 klucze, a śruba siedzi to kiepskie klucze,,, weź porządny klucz, tylko że ryzykujesz że uwalisz śrubę.


klucz był dobry bo okręcił 3 wcześniejsze śruby tylko z tą sobie nie poradził a jak urwie zrube to będzie mnie czekała wizyta na szrocie za tą częścią a ale jak znam życie to na jednym szrocie walą ceny droższe niż w sklepie

JoeMix - 22 Maj 2008, 21:54

Popsikaj tam dobrym środkiem (dobry środek to nie WD40) albo polej ciepłą kola :D może puści,,,
Laskosz - 22 Maj 2008, 21:55

poważnie skoro urwał się klucz to był słaby :yes: dobry klucz do kół powinien wytrzymać dołożenie mu jeszcze 1.5m róry :yes: a jak uwalisz śrubę to albo piasta albo bęben do wymiany i niestety z tym nie powalczysz
mamuten - 22 Maj 2008, 22:02

próbowałem psikałem WD i nic i teraz nie mam takiego klucza szlak a u mnie cienko z kasą i muszę jeszcze w wlew paliwa zrobić
anjko - 22 Maj 2008, 22:04

Laskosz napisał/a:
a jak uwalisz śrubę to albo piasta albo bęben do wymiany i niestety z tym nie powalczysz

Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku gy

A co do problemu to jak wyżej porządny klucz to podstawa.

Laskosz - 22 Maj 2008, 22:07

anjko napisał/a:
Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku gy
ale jak dla mnie wymieniając szpilkę w piaście z przodu to trzeba łożyska demontować co czasem kończy się wymianą piasty jeśli widać znaczne zużycie no bo z tyłu to bajka owszem :)
anjko - 22 Maj 2008, 22:07

A najlepiej podjedz jutro do jakiegoś warsztatu bądź wulkanizacji i ci odkręcą.
Porządny warsztat za taka "usługę" nie powinien wziąć ani grosza :)

mamuten - 22 Maj 2008, 22:09

bardziej mi chodzi z tyłu ponieważ chce ściągnąć tylne koło bo chce robić tam blachę
anjko - 22 Maj 2008, 22:11

Laskosz napisał/a:
anjko napisał/a:
Dlaczego nie jeśli kolega pisze o "fiestolocie" ze swojego profilu to ma mk3 czyli są tam szpilki a nie śruby. Wymieniamy jedna i po krzyku gy
ale jak dla mnie wymieniając szpilkę w piaście z przodu to trzeba łożyska demontować co czasem kończy się wymianą piasty jeśli widać znaczne zużycie no bo z tyłu to bajka owszem :)


A po co wyciągać piaste do wymiany szpilki :yyy: przeca bez problemu wychodzi i to w większości aut nie tylko w fieście.

mamuten - 22 Maj 2008, 22:31

wiec tak nakrętka do przykręcania śruby do wymiany obrobiona i jutro jadę do mechaników żeby mi to odkręcili bo samemu nie pójdzie
Marcinowaty - 19 Wrz 2008, 19:34

Smar na nakrętki do kół, niby prosty patent, ale zapomniany.. :rotfl:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group