|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Stukanie i wibracje kierownicy przy skręcaniu
miki1405 - 10 Kwi 2008, 21:37 Temat postu: [MK3] Stukanie i wibracje kierownicy przy skręcaniu Witam po raz kolejny...Fiestunia znowu mi grymasi...Przy jeździe i skręcaniu w prawo słysze stukanie i czuję wibracje w kierownicy...Nie jestem mechanikiem i dlatego chciałbym się upewnić,czy takie objawy,to wina wyrobionych przegubów???I który jest do wymiany,jesli hałasuje przy skręcaniu w prawo,ale przy szybkiej jeździe???I ewentualnie,jak sprawdzić ich stan???Dziękuję za wszystkie odpowiedzi!!!
diodalodz - 11 Kwi 2008, 00:34
hm
padł któryś zewnętrzny przegub . Cieżko wytłumaczyć który bo i w prawo i w lewo stukać bedzie ale inaczej .
Najprościej wejśc pod auto i zobaczyć która mażeta jest nie szczelna . I wtedy wiadomo który przegub . a jak sprawdzić hm wyjąć całą półoś i sprawdzac luzy przód tył i lewo prawo przy prostym i skręconym przegubie. Nie może być luzu przód tył a lewo prawo powinien być niewielki.
rallko - 29 Gru 2010, 23:01
Witam, mam podobny problem , slychac stuki wczasie jazdy po nierownosciach, przy przyspieszaniu (naciskaniu gazu raptownie) odczuwalne jest szarpniecie i mocniejszy stukot, znajomy mechanik stwierdzil dzis ze to przegub ale ja mam watpliwosci poniewaz przy skreconym kole i jezdzie na jedynce nic sie nie dzieje.Prosze o porade
diodalodz - 29 Gru 2010, 23:23
przeguby są i wewnętrzne i zewnętrzne . Zewnętrze zazwyczaj stukają na skręconych kołach . Wewnętrzne przy ruszaniu i ewentualnych nie równościach . Sprawdź czy poduszki silnika sa ok bo to one w 90% są winowajcami stukania przegubów wew.
Marcinowaty - 30 Gru 2010, 08:51
Co to za mechanik...? Zaciągnij ręczny i próbuj jakby ruszać do tyłu i przodu. Jak bedzie wlić to na bank poduszki silnika, te pod skrzynią.
drjanusz - 30 Gru 2010, 09:57