Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - regulator cisnienia hamulcow tyl

bendix - 3 Kwi 2008, 21:26
Temat postu: regulator cisnienia hamulcow tyl
Czy ktos juz cwiczyl moze temat przerobienia regulatora cisnienia hamulcow osi tylnej? chodzi mi o mozliwosc regulacji sily hamowania od srodka samochodu ale na oryginalnym regulatorze. Myslalem o zastosowaniu jakiejs dzwigni zakonczonej sruba ale moze ktos juz cos rzezbil w tym temacie, za wszelkie uwagi bede wdzieczny.
PS1: dla nie wtajemniczonych przerobka ma sluzyc precyzyjnemu hamowaniu na lew±, na placu mozna zwiekszyc sile a na odcinku drogowym zmniejszyc.
PS2: przerobka do sportu amatorskiego

woras - 4 Kwi 2008, 23:09

w oplu np jest regulacja nazwijmy to sroba i mozesz kombinowac ale w fiescie jest samoregulacja wiec raczej lipa
xr2fun - 5 Kwi 2008, 09:18

Oryginalny regulator musisz usun±ć i kupić ( najlepiej w GB ) np. Tilton. Regulatory s± różne - dĽwigienkowe i obrotowe. Niby jest to to samo ale w obrotowym ( takim jak ja mam trzeba poluzować kontrę kluczem aby móc regulować. W dĽwigienkowym jest chyba 7 pozycji do ustawiania.
adi08 - 5 Kwi 2008, 09:47

Teraz u mnie w warsztacie przygotowywuje rajdowego CC Sportinga i jest tam zamontowany regularot dĽwigienkowy... fabrdzo fajna sprawa... bardzo łatwy w obsłudze... tylko jako¶ moim zdaniem jest za mała róznica między ustawieniami max a min... ale za to hydrauliczny ręczny działa wy¶mienicie :devil:
bendix - 5 Kwi 2008, 23:48

A na oryginalnym fiestowskim nikt nie kombinowal? bo zakup nowego wyczynowego za 300zl nie usmiecha mi sie za bardzo ;) jeszcze wymiana przewodow hamulcowych do tego hmm.. powiem tak dzis go ogladalem i widze ze mozna go napewno ustalic na stale sruba wkrecona we fragment ruchomy regulatora taki ceownik to do czego przychodzi dzwignia regulacyjna z tylnej belki, a obudowe regulatora. Jedyny minus ze trzeba ustalic na stale albo przed OSem do zmiany wczolgac sie pod auto i zmienic ustawienia.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group