Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - Wydajniejsze wrtyski

królik - 20 Mar 2008, 23:52
Temat postu: Wydajniejsze wrtyski
No i jeszcze jeden temat. Ponieważ jestem na wykończeniu swojego swapa potrzebuje wydajniejszych wtrysków pasujących do koletora EFI. Czy ma ktoś coś takiego do zaoferowania?
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2008, 02:07

kurde że dojście do LSD też wam zwnieli to nei wiedziałem :|
królik - 21 Mar 2008, 10:05

I mógłbyś nie zaśmiecać forum...
Lokmen - 21 Mar 2008, 11:00

przenosze do tuningu mechaniki - a co dalej z tym mod zrobi to nie mam pojęcia :)
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2008, 12:33

dzięki łoki :1xf: .

Do autora wątku wyskakujesz jak królik z kapusty i dziwisz sie że na głupie i niesprecyzowane pytanie dostajesz głupią odpowiedź .

Z tego co pamiętam chciałeś uturbiać ikserkę . Z tego co pamiętam nie wiedziłąę w któą strone iśća dróg które rozważałęś było conajmniej pięć .
Z tego co pamiętam na forum nie chwaliłęś sie , którą wybrałeś oraz jak postępują prace przy projekcie , dlaczego potrzebujesz wydajniejszych wtrysków .

Określ jaką drogą poszedłeś , co się dzieje co się dzieje że uważasz że musisz mieć wydajniejsze wtryski ( masz pomodzonego kompa z kródszymi czasami otwarcia wtrysku i ori nie wydalają ? , ładujesz 1.1 bara z T4 ? , osiągnąłeś m,ax na ori wtryskach i idziesz dalej ? ) za dużo pytań za mało odpowiedzi .

ps : Chyba że topik jest sygnałem że rodzi się potwór i że mamy zacząć sie bać :fox:

Daj znak to może cuś uradzimy .

królik - 22 Mar 2008, 19:16

Odpowiem Ci żółwiu skoro pytasz. Właśnie skończyłem remont generalny silnika od RST który nabyłem w Warszawie. Zdecydowałem że zbuduje go na kolektorze od EFI i stąd chęć kupna wydajniejszych wtrysków ponieważ Puma stwierdził że nie wydolą zakładanej mocy 160 KM. A chciałbym uporać się z tym problemem zanim odwiedze v-tech.
Kolejna sprawa to taka że stanolem podczas regeneracji mojej sprężarki T3 ponieważ okazało się po rozebraniu że żeliwny ślimak (mocowany do kolektora) jest popękany i nie mogę go nigdzie nabyć.
Więc skoro zapoznałeś się dokładniej ze sprawą to radź żółwiu...

Żółwik Tuptuś - 22 Mar 2008, 22:12

Przed zakupem zadał bym pytanie czy są wysokoomowe :

http://www.streetracing.p...showtopic=52649

poniżej te drugie powinny ;-) wystarczyć

http://www.streetracing.p...showtopic=52747

http://allegro.pl/item332..._x_6_sztuk.html

SR.pl - myślę że tam znajdziesz to czego potrzebujesz .

PumaRST - 22 Mar 2008, 23:56

szukaj wtrysków od:

Opel c20let, Rover 220 Turbo, Saab 2,0 Turbo ale takie czarno-czerwone nie pamietam numeru.

te z Audi wygladają OK, ale jeszcze kwestia ich oporności pozostaje.

Swojadrogą daruj sobie vtech tylko atakuj projekt xs i zakąłdaj na ecumasterze.

Żółwik Tuptuś - 23 Mar 2008, 00:04

Puma - jak nie wiedziałęm tego co teraz wiem o moim kompie to kombinowałem z wtryskami od różnych aut ( min od jakiegoś golfa ) były wysokoomowe więc od audi też powinny takie być . Zresztą to można sprawdzić przed kupnem przy pomocy miernika .
królik - 23 Mar 2008, 11:03

Robiłem ostatnio C20 led to mogłem sobie podmienić ;-| A wracając do tego ślimaka od sprężarki to nie posiadacie czegoś takiego... Puma pisz jaśniej bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi.
PumaRST - 23 Mar 2008, 11:58

nie jedź do vtechu tylko do projekt xs i rób mape na świni a nei na chipie, świnie zawsze bedziesz mógł przestroić a chipa nie. a po 2 chip bedzie droższy.

http://www.projectxs.pl/

a jak mozesz meić wtryski od c20let to masz juzproblem z głowy z wtryskami.

królik - 23 Mar 2008, 12:18

Puma Ty widziałeś jak odbywa się ten proces mapowania? Możesz mi go przybliżyć ponieważ dla mnie jest to rzecz nowa. Co powinienem wiedzieć zanim oddam mój samochód w ich ręce?
PumaRST - 23 Mar 2008, 18:14

powinieneś zadzwonic i sie umówić, powiedzieć jakie auto z dokładna informacja o rodzaju elektroniki itd. zapewne powiedzą że oprócz Ecumastera trzeba kupic 2 mapsensor i heja :)

później podepną świnke a ty pewnei w tym czasie podmienisz wtryski i zacznei sie zabawa w strojenie na obwodnicy krakowa a później jakieś tam dostrajanie na hamowni jesli bedzie potrzebne.

potem pomiar mocy i po sprawie, zabawa zajmie 1 dzień i pewnei przy około 1 barze z T3 bedzie w okolicy 200KM i 240-250Nm

jak chcesz to dam ci namiar na człowieka w Warszawie który stroił moja fieste wiec wie jak ogarnąc ten temat. Jak cos to PW.

królik - 25 Mar 2008, 13:44

No cóż będe musiał przez to wszystko przejść... A wracając do momentu obr. to planowałeś coś w swoim projekcie??
Zastanawiam się nad zmianą wałka rozrządu na sportoway. Dużo zyskuje na tym mocy?

PumaRST - 25 Mar 2008, 13:52

królik napisał/a:
A wracając do momentu obr. to planowałeś coś w swoim projekcie??
Zastanawiam się nad zmianą wałka rozrządu na sportoway. Dużo zyskuje na tym mocy?


co do momentu to nie planowałem, wyszło miedzy 245 a 300Nm w zależności od doładowania.

co do wałka to ja jeździęłm na serii od xr2i a potem już na bardzo mocnym włąku pod Turbo, ciężko mi ocenić przyrost ale względem seyjnego włąka z RST wzrost mocy od 15 do 25Km w zależnosci od wałka. warto zainwestowąc w to ale bierz cały Kitt z sprężynkami itp.

królik - 25 Mar 2008, 18:40

A jakie koszta takiej przyjemności?? Jaką firme polecasz i gdzie to najszybciej nabyć?
PumaRST - 25 Mar 2008, 18:49

królik napisał/a:
A jakie koszta takiej przyjemności?? Jaką firme polecasz i gdzie to najszybciej nabyć?


PiperCams lub Kent Cams. raczej polecam ściągać z UK bo w PL sporo dopłacisz. przy obecnym kursie powinno wyjść około 1200zł za zestaw plus koszt transportu. a w sklepie w PL zapłacisz koło 2000PLN.

królik - 25 Mar 2008, 21:15

Jakieś namiary na to w UK bo za 2 tygodnie będe o może sam odbiore.
PumaRST - 25 Mar 2008, 22:37

https://www.burtonpower.c....aspx?home.aspx

PiperCams

Kit o oznaczeniu PIPERBP285T2

Kent Cams: Kit o oznaczeniu KCCVH34K


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group