|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - Wydajniejsze wrtyski
królik - 20 Mar 2008, 23:52 Temat postu: Wydajniejsze wrtyski No i jeszcze jeden temat. Ponieważ jestem na wykończeniu swojego swapa potrzebuje wydajniejszych wtrysków pasujących do koletora EFI. Czy ma ktoś coś takiego do zaoferowania?
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2008, 02:07
kurde że dojście do LSD też wam zwnieli to nei wiedziałem
królik - 21 Mar 2008, 10:05
I mógłbyś nie zaśmiecać forum...
Lokmen - 21 Mar 2008, 11:00
przenosze do tuningu mechaniki - a co dalej z tym mod zrobi to nie mam pojęcia
Żółwik Tuptuś - 21 Mar 2008, 12:33
dzięki łoki :1xf: .
Do autora wątku wyskakujesz jak królik z kapusty i dziwisz sie że na głupie i niesprecyzowane pytanie dostajesz głupią odpowiedź .
Z tego co pamiętam chciałeś uturbiać ikserkę . Z tego co pamiętam nie wiedziłąę w któą strone iśća dróg które rozważałęś było conajmniej pięć .
Z tego co pamiętam na forum nie chwaliłęś sie , którą wybrałeś oraz jak postępują prace przy projekcie , dlaczego potrzebujesz wydajniejszych wtrysków .
Określ jaką drogą poszedłeś , co się dzieje co się dzieje że uważasz że musisz mieć wydajniejsze wtryski ( masz pomodzonego kompa z kródszymi czasami otwarcia wtrysku i ori nie wydalają ? , ładujesz 1.1 bara z T4 ? , osiągnąłeś m,ax na ori wtryskach i idziesz dalej ? ) za dużo pytań za mało odpowiedzi .
ps : Chyba że topik jest sygnałem że rodzi się potwór i że mamy zacząć sie bać
Daj znak to może cuś uradzimy .
królik - 22 Mar 2008, 19:16
Odpowiem Ci żółwiu skoro pytasz. Właśnie skończyłem remont generalny silnika od RST który nabyłem w Warszawie. Zdecydowałem że zbuduje go na kolektorze od EFI i stąd chęć kupna wydajniejszych wtrysków ponieważ Puma stwierdził że nie wydolą zakładanej mocy 160 KM. A chciałbym uporać się z tym problemem zanim odwiedze v-tech.
Kolejna sprawa to taka że stanolem podczas regeneracji mojej sprężarki T3 ponieważ okazało się po rozebraniu że żeliwny ślimak (mocowany do kolektora) jest popękany i nie mogę go nigdzie nabyć.
Więc skoro zapoznałeś się dokładniej ze sprawą to radź żółwiu...
Żółwik Tuptuś - 22 Mar 2008, 22:12
Przed zakupem zadał bym pytanie czy są wysokoomowe :
http://www.streetracing.p...showtopic=52649
poniżej te drugie powinny ;-) wystarczyć
http://www.streetracing.p...showtopic=52747
http://allegro.pl/item332..._x_6_sztuk.html
SR.pl - myślę że tam znajdziesz to czego potrzebujesz .
PumaRST - 22 Mar 2008, 23:56
szukaj wtrysków od:
Opel c20let, Rover 220 Turbo, Saab 2,0 Turbo ale takie czarno-czerwone nie pamietam numeru.
te z Audi wygladają OK, ale jeszcze kwestia ich oporności pozostaje.
Swojadrogą daruj sobie vtech tylko atakuj projekt xs i zakąłdaj na ecumasterze.
Żółwik Tuptuś - 23 Mar 2008, 00:04
Puma - jak nie wiedziałęm tego co teraz wiem o moim kompie to kombinowałem z wtryskami od różnych aut ( min od jakiegoś golfa ) były wysokoomowe więc od audi też powinny takie być . Zresztą to można sprawdzić przed kupnem przy pomocy miernika .
królik - 23 Mar 2008, 11:03
Robiłem ostatnio C20 led to mogłem sobie podmienić A wracając do tego ślimaka od sprężarki to nie posiadacie czegoś takiego... Puma pisz jaśniej bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi.
PumaRST - 23 Mar 2008, 11:58
nie jedź do vtechu tylko do projekt xs i rób mape na świni a nei na chipie, świnie zawsze bedziesz mógł przestroić a chipa nie. a po 2 chip bedzie droższy.
http://www.projectxs.pl/
a jak mozesz meić wtryski od c20let to masz juzproblem z głowy z wtryskami.
królik - 23 Mar 2008, 12:18
Puma Ty widziałeś jak odbywa się ten proces mapowania? Możesz mi go przybliżyć ponieważ dla mnie jest to rzecz nowa. Co powinienem wiedzieć zanim oddam mój samochód w ich ręce?
PumaRST - 23 Mar 2008, 18:14
powinieneś zadzwonic i sie umówić, powiedzieć jakie auto z dokładna informacja o rodzaju elektroniki itd. zapewne powiedzą że oprócz Ecumastera trzeba kupic 2 mapsensor i heja
później podepną świnke a ty pewnei w tym czasie podmienisz wtryski i zacznei sie zabawa w strojenie na obwodnicy krakowa a później jakieś tam dostrajanie na hamowni jesli bedzie potrzebne.
potem pomiar mocy i po sprawie, zabawa zajmie 1 dzień i pewnei przy około 1 barze z T3 bedzie w okolicy 200KM i 240-250Nm
jak chcesz to dam ci namiar na człowieka w Warszawie który stroił moja fieste wiec wie jak ogarnąc ten temat. Jak cos to PW.
królik - 25 Mar 2008, 13:44
No cóż będe musiał przez to wszystko przejść... A wracając do momentu obr. to planowałeś coś w swoim projekcie??
Zastanawiam się nad zmianą wałka rozrządu na sportoway. Dużo zyskuje na tym mocy?
PumaRST - 25 Mar 2008, 13:52
królik napisał/a: | A wracając do momentu obr. to planowałeś coś w swoim projekcie??
Zastanawiam się nad zmianą wałka rozrządu na sportoway. Dużo zyskuje na tym mocy? |
co do momentu to nie planowałem, wyszło miedzy 245 a 300Nm w zależności od doładowania.
co do wałka to ja jeździęłm na serii od xr2i a potem już na bardzo mocnym włąku pod Turbo, ciężko mi ocenić przyrost ale względem seyjnego włąka z RST wzrost mocy od 15 do 25Km w zależnosci od wałka. warto zainwestowąc w to ale bierz cały Kitt z sprężynkami itp.
królik - 25 Mar 2008, 18:40
A jakie koszta takiej przyjemności?? Jaką firme polecasz i gdzie to najszybciej nabyć?
PumaRST - 25 Mar 2008, 18:49
królik napisał/a: | A jakie koszta takiej przyjemności?? Jaką firme polecasz i gdzie to najszybciej nabyć? |
PiperCams lub Kent Cams. raczej polecam ściągać z UK bo w PL sporo dopłacisz. przy obecnym kursie powinno wyjść około 1200zł za zestaw plus koszt transportu. a w sklepie w PL zapłacisz koło 2000PLN.
królik - 25 Mar 2008, 21:15
Jakieś namiary na to w UK bo za 2 tygodnie będe o może sam odbiore.
PumaRST - 25 Mar 2008, 22:37
https://www.burtonpower.c....aspx?home.aspx
PiperCams
Kit o oznaczeniu PIPERBP285T2
Kent Cams: Kit o oznaczeniu KCCVH34K
|
|