Forum FiestaKlubPolska -

Archiwum - xr2i na rs2000

nikooo - 5 Mar 2008, 22:07
Temat postu: xr2i na rs2000
Witam moze komus przyda sie pare fotek z przekladki motoru






Kolin - 5 Mar 2008, 22:34

Opisz coś więcej, będzie służyć jako dobry materiał :-)
nikooo - 5 Mar 2008, 22:36

dodam jeszcze kilka ale jutro
Bongo - 5 Mar 2008, 22:51

a najlepiej opisz wszystko pokoleji co trzeba zmieniac itd itp
PumaRST - 6 Mar 2008, 06:43

hmmm wygląda na to że Powinno to trafić do TM. łokment przeżuć to do nas ;))

auto juz jeździ?? jaka skrzynie urzyliście?? Wiecej info może tym razem kotś wiecej napisze na temat swapu rs2k do mk3!! Kiedy hamownia??

Więcej info i zapraszamy do Poznania :yes:

nikooo - 6 Mar 2008, 08:12

jezdzi jezdzi lata po szczecinie

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 08:42 ]
na poczatek zalozylem od 1.6 do 1.8 tez posiadam ale zobaczymy narazie spisuje sie dobrz a z miejsca na niej startuje jak rakieta wiec nie sadze zebym cos zmienial budzik zamyka spokojnie wiec chyba wystarczy narazie musze ogarnac jeszcze blaszki

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 08:43 ]
potem przyjdzie kolej na wzmocnienie

Daras84 - 6 Mar 2008, 09:42

czy to nie jest czase mta co sie nie potrafila zatrzymywac :>

chyba sie przejechalo pare osob na biszkopcie ;)

zoharek - 6 Mar 2008, 09:46

jak jest taki enigmatyczny to co się dziwić... :yes:
Piter - 6 Mar 2008, 11:08

Daras, tak to ta co lata po szczecinie i sie nie zatrzymuje.
Cytat:

moze komus przyda sie pare fotek

No ba! Pewnie że się przyda. Nie często się tu pojawia tak wypaśny opis.
Jestem wręcz pod wrażeniem ilości szczegółów poisanych w projekcie.

Napisz coś więcej na temat samego silnika.

trzeci - 7 Mar 2008, 08:41

Ziomek ze Szczecina, więc spróbuję się z nim spotkać i dowiedzieć coś więcej albo pogadać żeby wrzucił większy opis tego swapa.
Marcin, macie to do siebie :)
Pozdro ...

Piesek - 8 Mar 2008, 12:26

było to na hamowni? może napiszesz jak to idzie :D ? jakie autka juz pokillowales :D i ile razy juz nie wyhamowales :D ?
Faza - 8 Mar 2008, 16:30

znowu biedny jego los.... :hahaha:
Tommur - 10 Mar 2008, 13:28

Jak to mówi sowa "typowy humor FKP". Zjechać młodego batona każdy potrafi.
Nikoo nie daj sie :devil: .
Co do tematu. Spotkałem gościa w zeszłym roku (znaczy on mnie zaczepił jak fofitką na mieście stałem :) ).
Chwilę pogadaliśmy i z tego co wiem, to bazą była XR (więc nie rozumiem o co wam biega z champlami - przecież nie jeździ na tych od 1,1 :yyy: ). Miał problemy z sklejeniem tego w kupę (półosie, skrzynia, przepustnica). Szukał odpowiedzi na forum i korzystał z projektów Nowitka i innych swapujących na 2.0.
Robił to z kolesiami z warsztatu.
Obecnie auto jeździ. Czy każdy z Was po swapie zaraz na drugi dzień był na chamowni?. Dajmy chłopakowi ogarnąc moc i chamulce, jeśli są z nimi problemy, a potem obaczymy co dalej.

Powodzenia w dalszych pracach. :)

P.S. Odbierz telefon Nikoo to się zgadamy na mieście
Trzeci tel do niego na PW poszedł.

Kolin - 11 Mar 2008, 14:05

Fajnie już druga RS 2000 :-P
PumaRST - 24 Mar 2008, 15:10

nikooo napisał/a:

na poczatek zalozylem od 1.6 do 1.8 tez posiadam ale zobaczymy narazie spisuje sie dobrz a z miejsca na niej startuje jak rakieta wiec nie sadze zebym cos zmienial budzik zamyka spokojnie wiec chyba wystarczy narazie musze ogarnac jeszcze blaszki


to że sie auto zbiera to nie znaczy że jest skrzynia odpowiednia. Jest to często popełniany błąd na FKP. krótki dyfer ale nikt nie patrzy na przełożenia poszczególnych biegów. Zmień skrzynie na ta od 1,8 16v. nie pożałujesz. zyskasz na trakcji ze wzgledu na dłuższy dyferencjał a biegi są znacznei ciaśniej.

Zakładajac że masz ori od 16v.

lub poskładaj hybryde. dyfer od 1,6 8v a przełożenai od 1,8 16v. zakłądajac że moc ma pozostać na poziomie seryjnym rs2k +/- bo jesli nie to nie skracaj dyfra.

Ad@mus - 24 Mar 2008, 17:04

ja mam w 2l skrzynie od 105ps i wg mnie jest ladnie dostrojona, kula max 220 licznikowe do odcinki na 5biegu a przy tym przyspieszanie jest na granicy 7s do 100km/h
i tak jak powiedzial Puma biegi chadza ciasniej niz w 1.6

FiFa - 24 Mar 2008, 17:07

Ad@mus, a jak Ty sprawdziłes max licznikowe ?? :-) Chyba nie miałes tyle odwagi :2xf:
Ad@mus - 24 Mar 2008, 17:39

na waskich kolach na czeskiej autobanie:D
woras - 24 Mar 2008, 23:32

nikooo w tanowie to robiles?
Lokmen - 25 Mar 2008, 06:05

nikooo, prawdopodobnie na 1 maja (albo na długi weekend) w Śniatowie będą zawody na 1/4 mili podjedź to staniemy razem na kresce i zobaczymy co jest warte te RS2000
genov - 25 Mar 2008, 08:42

Łokmen napisał/a:
nikooo, prawdopodobnie na 1 maja (albo na długi weekend) w Śniatowie będą zawody na 1/4 mili podjedź to staniemy razem na kresce i zobaczymy co jest warte te RS2000

a to bedzie bardzo ciekawa kreska :) chociaz gsi ciezzsza jest ;/

odyniec - 25 Mar 2008, 10:59

genov napisał/a:
Łokmen napisał/a:
nikooo, prawdopodobnie na 1 maja (albo na długi weekend) w Śniatowie będą zawody na 1/4 mili podjedź to staniemy razem na kresce i zobaczymy co jest warte te RS2000

a to bedzie bardzo ciekawa kreska :) chociaz gsi ciezzsza jest ;/
Łokmen chyba tez :D
PumaRST - 9 Kwi 2008, 19:48

czy właściciel coś napisze wiecej o aucie i zamierza rozwijać temat??
pytam, ponieważ:

1) zastanawiam sie nad przeniesieniem tego tematu wyzej ale jakos troche ubogo narazie z opisem.
2) chetnie bym sie dowiedział kilka szczegółów na temat takiego swapa.

nikooo - 26 Paź 2008, 11:37

dalsze prace nad xr2i




a tu widac jak gniady grasowal





troche blacharki





zdjecie poduszki silnika od strony rozrzadu (troche niewyrazne ale moze komus sie przyda) poduszka orginalna od 1.6 8v

Tommur - 26 Paź 2008, 11:47

W końcu jakieś zdjęcia. Widzę, że demolka kompletna heh. :twisted:
Dobrze, dobrze

nikooo - 26 Paź 2008, 11:51

kilka fotek ze swapu z dziadkiem







[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 12:20 ]



[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 12:32 ]




[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 12:37 ]
Dokładnie tak jak mowisz! Ale powoli zaczyna wygladac. Spotkalem ostatnio twojego kolesia z klubu bordowa fiesta? Myslalem ze to 1.8. A co ty wymyśliles ze swoja? Przekladasz wkońcu czy remontujesz?

tadzias - 26 Paź 2008, 12:50

się nikooo postarał o fotki :ok:


widze praca wre pełną parą :)

LOY - 26 Paź 2008, 13:45

noooo ..robota imponująca ..sens blacharki -chybiony :fox:
widze ze masz potwornie pogniła bude ..chyba nikt tu jeszcze blach dachu nie wymieniał ;/
Na blacharce sie troszkę znam i wiem zeby zrobic blache swietnie trzeba sie narobic i stracic mase kasy na dobra chemię..ale jakbys swietnie nie robił i tak bedzie duzo gorzej niz fabrycznie dobra buda ...swietną karoserię kupiłbys za 1500--2000 tys pln . Miałbys fabryczna sztywnosc i pewnosc ze nie zacznie purchlic za pół roku ...ale zaangazowanie godne pochwały

Piesek - 26 Paź 2008, 13:51

niema czegoś takiego jak idealna buda fiesty mk3... sa tylko mniej albo bardziej zgnite, najwazniejsze podluznice... jak chce miec sie spokoj na dlugi czas z rdza to wypiaskowac cal bude,o ocynk i tyle...
jak ogladalem wczesniejsze fotki to myslalem ze dach bedzie z kompozytu

Może czas przenieść do działu projekty ?

LOY - 26 Paź 2008, 15:37

Piesek napisał/a:
jak chce miec sie spokoj na dlugi czas z rdza to wypiaskowac cal bude,o ocynk i tyle...
?

piesku ..zupełnie nie wiesz o czym piszesz :rotfl: ...do piaskowania buda musi byc golutenka ..wypiasakowanie budy mk3 i połozenie jakiegos gruntu reakcyjnego czy epoksydowago to koszt min 2 tys pln ...a ocynk.... :9: misiu podowiaduj sie gdzie w polsce maja wanny zanurzeniowe i ile kosztuje taka usługa i wtedy zrozumiesz dlaczego nawet stare odbudowywane porsche rzadko sa cynkowane :fox: ..pozostaje grunt z zawartoscia cynku ...ale nie łykaj nazw piesek ..to ze w czyms jest cynk to nie znaczy ze jest lepsze od dobrego gruntu . a co do bud znalazłem w zyciu kilka bud -dawców w kazdej jedyne spawanie było w okolicy wlewu ..pozatym były doskonałe i nie wymagały zadnych interwencji blacharskich :fox: ..chciec to móc

PumaRST - 26 Paź 2008, 16:15

nikoo jestem bardzo szczęśliwy że jednak projekt idzie dalej a co najważniejsze że go opisujesz tu. Dlatego trafia do "projektów" i mam nadzieje ze częściej bedziesz coś pisał w temacie.

Pozdrawiam


BTW: da sie kupić zdrową bude mk3 i Loy ma racje w tym temacie. EOT

nikooo - 27 Paź 2008, 07:43

fiesta ma wartosc sentymentalna dlatgo buda musiala zostac nie zważajac na koszty w rodzinie jest juz od 10lat i chcialem zeby tak zostalo. A co do ocynku za duzy problem nie oplaca sie lepiej jeszcze raz kiedys zrobic blachare
tajmus - 27 Paź 2008, 20:47

spawaj blache spawaj bo Ci sie jak harmonijka zlozy przy tym motorku :-P
moglbys uzupelnic temat o jakies opisy... zdjecia sa i owszem ale tez do poprawki bo do niektorych nie chce mi sie glowy o 90 przechylac :hahaha:

Tommur - 30 Kwi 2009, 10:26

Dopadłem dzisiaj drajwera na mieście. Auto poskładane, jeżdżone. Ma dach i inne ważne elementy :2xf: . Polakierowane na czarno i zacnie wygląda. Fele RS trójramienne, recaro trafiło do środka. Zrobimy spota w Szczecinie to przestudiujemy auto dogłębnie. Silnik już się kończy, ale drugi czeka na przełożenie.

Fotkę z komórki wstawię wieczorem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group