Forum FiestaKlubPolska -

LPG - [MK3] Problem przy 4 tyś obrotów.

BlackJack - 15 Lut 2008, 11:27
Temat postu: [MK3] Problem przy 4 tyś obrotów.
Po wymianie sprzęgła moja fiesta zaczęła więcej palić ok 14/100km pojechałem na regulacje gazu gazownik ustal mi od nowa instalacje, lecz wstawił mi coś w dolot powietrza. Tz. jakiś zmniejszasz otworu... fiesta zaczęła mi palić ok tz 11/100 ale pojawił sie następny problem przy gwałtownym ruszeniu lub przy ok 4 tys obrotów zaczyna jej brakować mocy... mulić

Pojechałem z powrotem do gazownika powiedziałem mu co jest grane i sprawdził jeszcze raz wszystko powiedział ze wszystko jest ok i ze to nie wina gazu...

Czytałem tutaj trochę na forum i znalazłem ze jeśli zmniejszy się średnice dolotu może być za mała dawko powietrza ??

Miał ktos podobny prolem ?? Ps. dodam ze na benzynie chodzi ok

Moze wywalić to guw.. z korektora dolotu powietrza, kiedyś tgo nie było i fiesta chodzil ok

Proszę o rady

diodalodz - 15 Lut 2008, 14:29

jaki masz parownik ?? Mi się wydaje że masz gdzieś nieszczelny dolot . Jeśli nie a masz kompa gazowego to ktoś źle ustawił max wychylenie silniczka krokowego . Auto na seryjnym dolocie powinno jeździć bez żadnych zwężek w dolocie .Taka jest moja opinia .
Michał22 - 15 Lut 2008, 15:20

JA MIAŁĘM TAKIE ALE PRZE BEZYNIE:)
stahoojedyn - 15 Lut 2008, 15:40

3ch0, jak masz ustawiony dolot powietrza??
w ktora strone jest skierowana rura i jaka jest srednica??

BlackJack - 15 Lut 2008, 15:55

Dolot patrząc od przodu jest z prawej strony
Wywalilem ten szajs z dolotu co sie okazalo po wyciągnięciu... (Jest to dekielek po np. farbie w spreju z zrobioną dziurką w srodko o średnicu ok 2cm.... Auto zaczelo ruwniej chodzic ale nie mam mocy...

Jutro jade poszukać gdzieś dobrego gazownka Ps. moze wie ktoś gdzie jest dobry gazowik w koninie ??

diodalodz - 15 Lut 2008, 17:06

masz stożek ?? zobacz czy jest szczelny dolot za mikserem . czy nie wypadło jakieś podciśnienie ect . Profesjonalnie bada sie to vakuometrem i wtedy wiadomo gdzie podciśnienie ginie :) Ale i przed mikserem musi być nieco zdławiony dolot chociaż by przez filtr powietrza żeby układ pracował poprawnie . To są właśnie patologie instalacji gazowych starszej generacji . Ponadto jeśli się źle dobierze zwężkę to auto nie bedzie poprawnie chodzic na gazie .
BlackJack - 15 Lut 2008, 20:53

nie nie mam stozka...Jutro jade do gazownika zmieniam filtr powietrza i gazu na nowy i niech ustawia mi jak trzeba
stahoojedyn - 15 Lut 2008, 23:13

Cytat:
Dolot patrząc od przodu jest z prawej strony

no dobra OK
ale w ktora strone skierowana jest rura
PRZOD/TYL/DO GORY/W DOL/W BOK

BlackJack - 16 Lut 2008, 13:39

w przod
stahoojedyn - 16 Lut 2008, 15:05

ja mam w bok i jest gitara (nie mowie ze ty tez tak powinienes, bo zaraz wpadnie tutaj LOY i bedzie sie wymadrzal, ze przeciez to da sie normalnie ustawic itd. itp) gazownik mi nawet mowil zeby dac taka sama rure tylko ze w tyl alle tego to juz nie wiem
diodalodz - 16 Lut 2008, 18:44

to jest dobre rozwiązanie . Bo LPG pracuje tylko jeśli są różnice ciśnień . Właśnie po to stosuje się zwężki . jeśli jedziesz z jakaś prędkością to gaz jest wpchany do parownika jeśli dolot jest w stronę przodu. Ale nie ma to wpływu na max obroty . tam jest kwestia nieszczelności bądź regulacji
BlackJack - 16 Lut 2008, 21:49

hmm kiedyś chodzila na normalnym dolocie i bylo wszystko ok Poprostu hu... nie gazownik co u niego byłem... Popieprzył mi ustawienie coś i tyle!!!

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group