Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - mozna zwieklszyc moc mk3 1.0l?

Tyczol - 12 Gru 2007, 10:51
Temat postu: mozna zwieklszyc moc mk3 1.0l?
Fiesta mk3, pojemnosc 1.0l. Jest mozliwosc wyciagnac z niej wiecej niz 45 (albo i mniej) koni? co bym musial zmieniac i dokupic? Jest wogole sens robic z tak malym silnikiem cokolwiek?
Mafios - 12 Gru 2007, 10:58

nie no wezcie go bo mu trzasne nunu
Lokmen - 12 Gru 2007, 11:04

Tyczol, gdzieś ty sie uchował dziecinko :?:
zoharek - 12 Gru 2007, 11:06

Musiałbym dokupić większy silnik z osprzętem i do tego prawdopodobnie skrzynię, półosie, wydech... :hahaha:

<szukaj> :hahaha: :hahaha:

Tyczol - 12 Gru 2007, 11:20

Jestem laik, jak bym wiedzial to bym niepytal, od tego sa fora.
Lokmen - 12 Gru 2007, 11:21

jak jesteś laik to sam nie dłubniesz silnika - od tego jest twa kasa i wasztaty specjalizujące sie w tuningu silników
SpiderMAN - 12 Gru 2007, 11:24

Rozwiercic na 2.0 :P :lol: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Mafios - 12 Gru 2007, 11:27

Łokmen napisał/a:
jak jesteś laik to sam nie dłubniesz silnika - od tego jest twa kasa i wasztaty specjalizujące sie w tuningu silników


a co ty ziom gaznikowca chcesz tjuningowac :joint:

Lokmen - 12 Gru 2007, 11:30

Mafios napisał/a:
Łokmen napisał/a:
jak jesteś laik to sam nie dłubniesz silnika - od tego jest twa kasa i wasztaty specjalizujące sie w tuningu silników


a co ty ziom gaznikowca chcesz tjuningowac :joint:
widzisz ziomuś wbrew pozorom gaźnikowca jest łatwiej stuningowac i wystroić niż te przerekalmowane ZETECki
sowa - 12 Gru 2007, 11:30

Tyczol, chyba żle trafiłes bo tu chłopcy wszystko wiedza ale nie powiedzą :-)
Tommy - 12 Gru 2007, 11:31

Tyczol - tak żebyś się nie poczuł pokrzywdzony bez powodu to Cię nieco uświadomię.. Jest kilka niezwykle istotnych, żeby nie powiedzieć fundamentalnych zasad, których należy się trzymać jeśli chce się przeżyć na tym forum. NA dodatek forum to jest dość specyficzne, a to przedewszystkim za sprawą ludzi, którze je tworzą... Jeżeli wchodzisz tu i od razu walisz tekstem o tuningowaniu silnika, który w praktyce nadaje się bardziej do golarki niż samochodu, a na dodatek procedura ta pojawia się za każdym razem, gdy na forum pojawia się nowy użytkownik z silnikiem 1.0, 1.1 lub 1.3 to nie dziw się, że co poniektórzy czują się nieco zniesmaczeni... Moja propozycja jest następująca:

1. Przeszukaj dokładnie forum, bo ten temat był tutaj odsmażany tyle razy co sznycle niewiadomego pochodzenia w chińskiej knajpie na centralnym..
2. Postaraj się zrozumieć nieco bardziej doświadczonych w boju użytkowników, których zadane po raz n-ty pytanie poprostu już drażni jak kolejna powtórka "kevin sam w domu"
3. Nie obrażaj się, że na dzień dobry dostałeś mały op** bo uwierz mi - jeszcze Ci nikt po rajtkach nie pojechał, a za temat tego typu powinna być publiczna chłosta łańcuchem rozrządu.. Pobędziesz tutaj trochę to zakapujesz o co kaman.

P.S jak ktoś łaskaw to niech mu podrzuci linka do bajki o biszkoptach, batonach i złym smoku... Przyda się chłopakowi lektura :hahaha:

Mafios - 12 Gru 2007, 11:39

Łokmen napisał/a:
Mafios napisał/a:
Łokmen napisał/a:
jak jesteś laik to sam nie dłubniesz silnika - od tego jest twa kasa i wasztaty specjalizujące sie w tuningu silników


a co ty ziom gaznikowca chcesz tjuningowac :joint:
widzisz ziomuś wbrew pozorom gaźnikowca jest łatwiej stuningowac i wystroić niż te przerekalmowane ZETECki


ziomus ale nie 1 litrowe :P bo to nie ekonomiczne

Tyczol - 12 Gru 2007, 12:12

1. nieobrazam sie;
2. "niewalilem tekstem o tuningowaniu silnika 1.0" tylko spytalem sie czy jest mozliwosc cos wiecej z niego wyciagnac - zdaje sobie sprawe ze to niejest rakieta;

Po waszej reakcji juz znam odpowiedz na pytanie w topiku, wiec dziekuje :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group