|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - komora silnika xr2i
sowa - 8 Paź 2007, 17:20 Temat postu: komora silnika xr2i huhu!
Prosze Was o fotki komory silnika najlepiej od góry z wersji 104 i 110KM głównie lewej strony komory - okolice filtra powietrza i wszystkich kabelków wędrujacych w jego okolicy i 'EFI'. Mogą być brudne , czyste aby kompletne i w miare seryjne:)
..ps. Jak juz dostrzegę to co potrzebuje i pozapisuje sobie fotencje temat sie usunie wiec o spam prosze sie nie bać.
madek - 8 Paź 2007, 17:23
fote 100% fabryki zobacz gdzies tam w temacie wzór do nasladowania
sowa - 8 Paź 2007, 17:32
wiem jego juz popodgladałam :8: . Potrzebuje jeszcze jakiegoś porównania zwłaszcza z 110kM
Lokmen - 8 Paź 2007, 19:18
110KM rózni sie jedynie od 103KM tym że na ścianie grodziowej jest potencjometr CO2 do regulacji składu mieszanki, tzw. dwuruka idąca od kolektora wydechowego nie ma miejsca na sonde lambda i niby 110KM ma inny komputer ECU
jeśli chodzi o sposób regulacji obrotów jałowych to były aż 4 wariany umiejscowienia zaworu bocznikowego powietrza - trzeba przekopać archiwum i znaleźć posty demolka on umieszczał właśnie te 4 schematy
sowa - 8 Paź 2007, 19:42
chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM
/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany
demolka poszukam dzieki:)
Laskosz - 8 Paź 2007, 20:24
pierwszy raz widze takie coś w obudowie filtra a to na kolektorze miałem zaślepione tak jak ty
Lokmen - 8 Paź 2007, 20:50
sowa napisał/a: | chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM
[url=http://img62.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]
/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany
demolka poszukam dzieki:) |
to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki
[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 19:53 ]
to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki
|
|