Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - komora silnika xr2i

sowa - 8 Paź 2007, 17:20
Temat postu: komora silnika xr2i
huhu!
Prosze Was o fotki komory silnika najlepiej od góry z wersji 104 i 110KM głównie lewej strony komory - okolice filtra powietrza i wszystkich kabelków wędrujacych w jego okolicy i 'EFI'. Mogą być brudne , czyste aby kompletne i w miare seryjne:)

..ps. Jak juz dostrzegę to co potrzebuje i pozapisuje sobie fotencje temat sie usunie wiec o spam prosze sie nie bać.

madek - 8 Paź 2007, 17:23

fote 100% fabryki zobacz gdzies tam w temacie :) wzór do nasladowania :P
sowa - 8 Paź 2007, 17:32

wiem jego juz popodgladałam :8: . Potrzebuje jeszcze jakiegoś porównania zwłaszcza z 110kM
Lokmen - 8 Paź 2007, 19:18

110KM rózni sie jedynie od 103KM tym że na ścianie grodziowej jest potencjometr CO2 do regulacji składu mieszanki, tzw. dwuruka idąca od kolektora wydechowego nie ma miejsca na sonde lambda i niby 110KM ma inny komputer ECU

jeśli chodzi o sposób regulacji obrotów jałowych to były aż 4 wariany umiejscowienia zaworu bocznikowego powietrza - trzeba przekopać archiwum i znaleźć posty demolka on umieszczał właśnie te 4 schematy

sowa - 8 Paź 2007, 19:42

chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM



/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany

demolka poszukam dzieki:)

Laskosz - 8 Paź 2007, 20:24

pierwszy raz widze takie coś w obudowie filtra a to na kolektorze miałem zaślepione tak jak ty
Lokmen - 8 Paź 2007, 20:50

sowa napisał/a:
chodzi o wejscia i wyjscia przewodow z filtra powietrza
a dokladnie o rozwiazanie przewodow w dwóch zaznaczonych miejscach w wersji 110KM

[url=http://img62.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

/obudowa filtra nie jest oryginalna -dokupilam ją na szrocie po odbudowie filtra seryjnego ze stożka reszta- stan zastany

demolka poszukam dzieki:)

to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika ;)
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki :)

[ Dodano: Pon Paź 08, 2007 19:53 ]
to w czerwonym kółku jest wyjście na przewod od zaworu przewietrzania zbiornika - widocznie wcześniejszemu włacicielowi padł zawór i było za duże podciśnienie w zbiorniku paliwa i robiło psssssssssssssssssst przy tankowaniu - da sie bez tego jeżdzić nie ma włpywu na osiągi silnika ;)
to w zielonnym jest wyjście na zawór boczznikowy powietrza - o ile mnie pamięć nie myli to chyba szynszym ma takie rozwiązanie - bo u ciebie widze ze zawor jest na kolekorze ssącym tak jak w mej byłej - niech ci trzeci i szynszyl zrobią fotki :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group