|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - czy sie da??
Ad@mus - 3 Paź 2007, 20:38 Temat postu: czy sie da?? na pewno sie da ale jakim kosztem i co trzeba zrobi
pytanie dotyczy fiesty xr2i, czy jak sie zremontuje sielniki po modyfikuje to moc >120ps jest mozliwa??
pytal mnie kolega a ja was pytam bo nie chce mu sciemniac a wiem ze sporo z was mialo do czynienia z xr2i...
pozdro
xr2fun - 3 Paź 2007, 21:25
A w czym widzi problem 20% przyrostu mocy ( zakładam, że motor jest w dobrym stanie ).
Trochę rzeźby na głowicy kolektor(y) wałek, kółko rozrządu i powinno grać. Ja osobiście wtrysku nie lubię, wolę gaźniki( kilku ludzi za chwilę mnie sprowadzi na glebę za tą wypowiedź - przeżyję)
Ad@mus - 3 Paź 2007, 21:36
zakladajac ze silnik bedzie po remoncie, trzeb:
przedlubac glowe
zmienic walki
itp
ile to moze kosztowac
pytam z ciekawosci bo mam kumpla co sie napalil ze przedziubie 1.6 i bedzie 120ps twierdzac ze koszt nie przekroczy 1500zl(lacznie z remontem)
odyniec - 3 Paź 2007, 22:02
a1topgear... jakos tak, on swoja xr2i robi, i tam cos kolo tej mocy oscyluje, z tego co sie Pma wypowiadal.
Żółwik Tuptuś - 3 Paź 2007, 23:35
Ad@mus napisał/a: |
pytam z ciekawosci bo mam kumpla co sie napalil ze przedziubie 1.6 i bedzie 120ps twierdzac ze koszt nie przekroczy 1500zl(lacznie z remontem) |
Daras zamknij tą prowokację albo przenieś do HP .
poza tym sokoro chce dłubac 1.6XR2i to do wymiany jest wałek ( a nie wałki ) i nie widaomo z jakiej mocy startujemy - więc tym bardziej
LOY - 4 Paź 2007, 00:43
mozna ..jasne ze mozna ..własnie patrze sobie na ogłoszenia tunerskich firm w gazecie fast ford....do wyboru do koloru zarówno gadzety jak i prawdziwe rajdowe czesci ...z tego co sie zorientowałem "gwarantowany" przyrost mocy na zdrowym silniku 20-30 Km bez uzycia turbiny to wykorzystujac gotowe zestawy wydatek rzedu 6-8 tys pln....i od tego zacznijmy ..od wydatków... .. bo koledzy raczej w przydomowym kurniku tej mocy nie wykrzesza :-(
zefir - 4 Paź 2007, 00:46
co ty Loy gadasz wszystko od poloneza pasuje
LOY - 4 Paź 2007, 01:06
zefir napisał/a: | co ty Loy gadasz wszystko od poloneza pasuje |
ciiii nie zdradzaj naszych tejemniczych modyfikacji ...niech zbieraja kase na te pierdoły z Kenta czy ashleya ;-)
PumaRST - 4 Paź 2007, 06:46
Ad@mus napisał/a: | pytam z ciekawosci bo mam kumpla co sie napalil ze przedziubie 1.6 i bedzie 120ps twierdzac ze koszt nie przekroczy 1500zl(lacznie z remontem) |
jak podczas hamowania lekko przytrzyma pedła Hamulca to zrobi i 150KM
[ Dodano: Czw Paź 04, 2007 06:47 ]
LOY napisał/a: | wydatek rzedu 6-8 tys pln.... |
wierzysz w to ze ktoś położy 6-7tyś na N/A w PL aby osiagnąc przyrost mocy 20KM jak zaczyna rozmowe o 1500zł
zoharek - 4 Paź 2007, 09:24
Ja wyłożyłem 7k na przyrost 65KM, zaczynając od zastanawiania się nad planowaniem głowicy i wywaleniem kata
a1topgear - 4 Paź 2007, 10:03
No coz za 1,5tys 20km to tylko w ERZE... Sam remont tyle wyjdzie, a co do dlubania, to nie kupisz walka uzywki do xr2i 8v taniej niz za ok 600zl, do tego dolicz regulowane kolko rozrzadu (uzywka za ok 300-400zl), czyli juz jestes w momencie gdy dawno skonczyl sie twoj budzet(a dostajesz moze 15km wiecej)...
Probuje znalesc jakis algorytm przerobek w N/A CVH i jak na razie wychodzi mi ze za 2tys nie masz przyrostu zadnego mocy (bo tyle kosztuje porzadny remont), a dopiero potem da sie zbierac dodatkowe koncie mechaniczne za ok 100zl za 1km (do granicy ok30-40km+)...
Daras84 - 4 Paź 2007, 12:41
Adamus duzo tego jest w szukajce poszperaj troche
|
|