Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - Nie wiem czy jałowy czy nie, mam nadzieję że się dowiem...

jez733 - 11 Wrz 2007, 19:14
Temat postu: Nie wiem czy jałowy czy nie, mam nadzieję że się dowiem...
A więc tak nurtuje mnie pewna sprawa, a właściwie więcej niż jedna. Chodzi o to że...
Kupiłem fiestę 3 miesiące temu, no najlepiej nie trafiłem...
I to co mi się nie podoba to silnik klekocze, dość głośno ;-| Zdarza mu się mocnawo zadymić z rury, zwłaszcza przy odpalaniu na zimnym... jeżdżę tylko na gazie bo pompka już była uszkodzona jak kupiłem i wydaje mi się że fiesta jest troszku jałowa, osobiście mi to wystarcza ale nurtuje mnie czy wszystkie tak mają czy z moją coś nie tak bo to w końcu niby 104km a nie czuć jak na taką wagę auta, moja fiesta rozpędza się do 150 z wielkimi oporami do 140 ładnie ale potem klapa

A więc co mogę zrobić, ustawić zawory? remont silnika? czy nic o może po prostu tak ma być?

diodalodz - 11 Wrz 2007, 19:22

najpierw sprawdź wałek rozrządu i szklanki to podstawa . Ciśnienie sprężania w cylindrach i wiadomo mniej wiecej z czym się walczy .
jez733 - 11 Wrz 2007, 20:50

Sprężanie miałem sprawdzane przez mechanika i mówił że jest ok, czyli regulacja tych zaworów nic nie da??

A te osiągi tej fiesty normalne czy raczej jałowa jest??

diodalodz - 11 Wrz 2007, 21:15

nie ma regulacji w 1.6 . Tylko jeszcze nie wiadomo czy masz 16V czy 8V
Lokmen - 11 Wrz 2007, 21:34

krzysiu a widziałeś kiedyś Xr2i 1,6 w 16 wentylach :?: :) - co by nie mówieć to w MK3 w każdym 1,6 jest hydraulika
Kolin - 11 Wrz 2007, 22:38

Pewnie wałek wytarty,szklanki wybiedziałe...co do dymu pewnie gumki na zaworach,pierścienie trzeba by sprawdzić...ogólnie najlepiej głowicę zrzućic i zobaczyc co tam sie dzieje...

Ale ze ci klekocze to napewno

Wałek,popychacze juz mają...ogólnie głowica do remontu

Nie wiadomo jak dół silnika wygląda

Bo ogólnie jeśli piszesz ze nie czujesz tych 104 KM to pewnie jest tam ich nie wiele i tak samo 150km/h z wielkimi oporami to moje 1.4 przed robotą bez problemy targało do 170km/h oczywiście zdrowe z przebiegiem 128 tys/km udokumentowanym
czyli cos tam niedobrego sie dzieję u ciebie

jez733 - 11 Wrz 2007, 23:32

Panowie to co mówicie, remont??
Bo szczerze myślę o sprzedaży, nawet już wystawiłem na otomoto...

Ile by wogóle mógł wynieść remont takiego czegoś...?

[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 23:39 ]
Kolin napisał/a:
to moje 1.4 przed robotą bez problemy targało do 170km/h oczywiście zdrowe z przebiegiem 128 tys/km udokumentowanym
czyli cos tam niedobrego sie dzieję u ciebie


w to akurat nie wątpie bo mnie kumpel golfem II 75KM zostawia tak że masakra i jemu 180 ciągnie bez problemu, z tego też mi coś nie pasowało :|

Lokmen - 12 Wrz 2007, 08:34

jez733 napisał/a:
Ile by wogóle mógł wynieść remont takiego czegoś...?
wartość auta
jez733 napisał/a:
w to akurat nie wątpie bo mnie kumpel golfem II 75KM zostawia tak że masakra i jemu 180 ciągnie bez problemu
kup golfa od kumpla
Kolin - 12 Wrz 2007, 10:25

Kosztorys tak na moje oko

Zacznijmy od głowicy:
-Wałek
-Szklanki
-Dotarcie gniazd zaworowych
-Wymiana gumek na zaworach
-Planowanie głowicy
-Uszczelki...Pod głowice,kolektory

Sądzę ze Kwota 1 tys zł

Dół silnika Blok
Przedewszystkim trzeba by zobaczyć w jakim stanie jest blok czy nie ma progów na cylindrach i czy wał jest ok czy do szlifu...w każdym razie

Opcja 1
-Blok Tulejowanie
-Pierścienie
-Wał Szlif
-Panewki wszystkie

Cena też ok 1-1,2 zł

Opcja 2
-Pierścienie
-Panewki lub szlif i panewki

500-700 zł

Licze tak na moję miasto po ile za co wołają

Do tego dolicz robocizne za poskładanie tego z 500 zł

Czyli suma sumarum jesli chcesz miec dobry wóz i wiedzieć czym smigasz to remont jesli nie ro popchnij to dalej i kup cos innego...

Piter - 12 Wrz 2007, 15:52

jez733 napisał/a:

A te osiągi tej fiesty normalne czy raczej jałowa jest??

Fabryka LOY-a ten sam motor leci 200km/h

Hehe Paweł, a może jednak sie na nią złamie 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group