Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - Migacze

waber - 6 Sie 2007, 23:13
Temat postu: Migacze
Witam mam problem a mianowice: Kiedy włączam kierunkowskazy zapalają się i pala sie na cale cały czas nie mrugają. A kiedy włączam awaryjne to zapalają się kontrolki tak jak bym włączał zapłon z kluczyka ??
diodalodz - 7 Sie 2007, 01:28

uszkodzony przerywacz kierunkowskazów . Jest pod przełącznikiem zespolonym
waber - 7 Sie 2007, 10:42
Temat postu: Migacze
Dzięki serdeczne też tak myslalem bo ten przerywacz jest razem z przekaznikiem ??
diodalodz - 7 Sie 2007, 11:06

to jest jedno pudełeczko pod kierownica . PRzekaźnik jest tylko poto zebyś słyszał ze działaja kierunki . W nowszych autach zastąpiony często głośniczkiem .
Gerri - 8 Sie 2007, 23:44

diodalodz napisał/a:
uszkodzony przerywacz kierunkowskazów . Jest pod przełącznikiem zespolonym

Nie ma takiej możliwości, aby uszkodzony przerywacz dawał efekt "włączenia zapłonu"

Jeżeli sie samo "spsuło" - to jedynym miejscem, gdzie jest połączony zacisk "akumulator" z zaciskiem "po stacyjce" jest włącznik awaryjnych.


diodalodz napisał/a:
. PRzekaźnik jest tylko poto zebyś słyszał ze działaja kierunki . .


Rozbierałem to-to: w środku jest normalny przekaźnik ze stykami. Jeżeli się go wymontuje, to migacze przestaną działać. A "klepanie" jest jego funkcją uboczną (aczkolwiek użyteczną...)

diodalodz - 9 Sie 2007, 01:59

Gerri napisał/a:
Nie ma takiej możliwości, aby uszkodzony przerywacz dawał efekt "włączenia zapłonu"

Jeżeli sie samo "spsuło" - to jedynym miejscem, gdzie jest połączony zacisk "akumulator" z zaciskiem "po stacyjce" jest włącznik awaryjnych.

Tu masz racje lecz pytanie dlaczego włączały by się kierunki a nie migały . Myślałem nad tym i jedyna możliwość to brak masy i to że na masie pojawia się stan wysoki . zobacz na stykach przerywacza czy na styku 49 po włączeniu awaryjnych albo zapłonu pojawia się napięcie . i czy podczas momentu włączenia kierunku na styku 31 z założonym przerywaczem jest większe napięcie niż 0 V . podaj przewodem mase na ten styk i zobacz czy wszystko wróci do normy .
Co do przekaźnika w nowszych autach wywalili przekąźnik i jest wszystko sterowane tranzystorem mocy .

KrystianA - 17 Sie 2007, 17:53

diodalodz napisał/a:
Gerri napisał/a:
Nie ma takiej możliwości, aby uszkodzony przerywacz dawał efekt "włączenia zapłonu"

Jeżeli sie samo "spsuło" - to jedynym miejscem, gdzie jest połączony zacisk "akumulator" z zaciskiem "po stacyjce" jest włącznik awaryjnych.

Tu masz racje lecz pytanie dlaczego włączały by się kierunki a nie migały . Myślałem nad tym i jedyna możliwość to brak masy i to że na masie pojawia się stan wysoki . zobacz na stykach przerywacza czy na styku 49 po włączeniu awaryjnych albo zapłonu pojawia się napięcie . i czy podczas momentu włączenia kierunku na styku 31 z założonym przerywaczem jest większe napięcie niż 0 V . podaj przewodem mase na ten styk i zobacz czy wszystko wróci do normy .
Co do przekaźnika w nowszych autach wywalili przekąźnik i jest wszystko sterowane tranzystorem mocy .


też stawiam na brak masy, u mnie była podobna choinka z tego względu....
wszystko zależy gdzie występuje, u Ciebie najprawdopodobniej właśnie na kierunku...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group