Forum FiestaKlubPolska -

Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa - lakierowanie nielakierowanego

sowa - 24 Cze 2007, 01:55
Temat postu: lakierowanie nielakierowanego
....wizyta u lakiernika tuż tuż.... poprzedniego pana Kazia zalecającego nalepy na rdze pozegnałam nieczule, ..jest juz nowy sprawdzony, tanszy i chetny do pracy :-)

ale do rzeczy .. mam seryjne nielakierowane zderzaki... na tył pojdzie nowy [RS] w pełnym lakierze.. z przodu mam mat. seria+ lakierowana dokładka RS.
pytanie czy seryjny mat mozna bez wiekszych problemow polakierowac czy lepiej szukac na szrocie lakierowanego i dac go do przelakierowania. Jestem zielona w tych sprawach wiec podpowiedzcie co bedzie korzystniejsze i mniej wymagajace na baze.

calosc w tej chwili wyglada tak..

wiec biorac pod uwage nielakierowaną obudowe dachu i gumowa lotke i lusterka, zderzaki mat nie rażą ...póki oba sa nielakierowane. Pytanie co bedzie jak tylni przestanie :-)

Pytanie nr dwa... czy baki w mk3 i mk3,5 sa takie same i od ktorego miejca zaczynaja sie zmiany czyli w skrócie co musze dokupic zeby z gumowego guzika bez jakichs połśrodków mozna bylo przerobic na klapke??:)

zoharek - 24 Cze 2007, 09:35

nie wiem, ale masz śliczne felgi :>~~~~~
chary - 24 Cze 2007, 15:35
Temat postu: Re: lakierowanie nielakierowanego
sowa napisał/a:

Pytanie nr dwa... czy baki w mk3 i mk3,5 sa takie same i od ktorego miejca zaczynaja sie zmiany czyli w skrócie co musze dokupic zeby z gumowego guzika bez jakichs połśrodków mozna bylo przerobic na klapke??:)

Baki są takie same. Jak robiłem u siebie to wycieli mi na szrocie cały wlew z klapką(150 zł krzykneli za to) i koniecznie z rurą .

odyniec - 24 Cze 2007, 16:57

tak jak kolega wspomnial, bak z rura bo to praktycznie na stale jest zamontowane.